Nowy system zapamietywania
Re: Nowy system zapamietywania
Tak sobie pomyslalem:
Ciekawe zycie musi teraz miec kupiec.
Zalozmy przez chwile ze ma 10 klientow/niedoszlych klientow dziennie.
Po co miec przyjaciol/znajomych w "kto" skoro masz tam goscia ktory
chcial ci sprzedac dwa lazuryty.
Ciekawe zycie musi teraz miec kupiec.
Zalozmy przez chwile ze ma 10 klientow/niedoszlych klientow dziennie.
Po co miec przyjaciol/znajomych w "kto" skoro masz tam goscia ktory
chcial ci sprzedac dwa lazuryty.
Re: Nowy system zapamietywania
Ja tez jestem na nie.
Niby ze urealnienie, biegam i mimo, ze znam to nie widze poziomu (dawno cie nie widzialam, nie wiem ile sie nauczyles w tym czasie nowych rzeczy bla bla bla, jak mi o nich opowiesz = dolaczysz do druzyny wtedy wiem) - ale to daje jeszcze wieksze pole do popisu na Ircu/gg, wystarczy wtyczka, czy second we wrogiej druzynie (jakiejkolwiek druzynie), zeby w miare szybko zrobic spis poziomow.
Opcja numer dwa: unikamy jak ognia chodzenia w druzynie z kimkolwiek, kto nie jest pewny na 100%. Nie lepiej juz jak sytuacja byla jasna, ze i tak mniej wiecej wszyscy wiedza i to NA MUDZIE?
Co do listy zapamietanych, uzupelniajac argument o "lubianych a dawno nie widzianych", tutej az sie prosi spojrzec na realnosc: w zyciu zdarza mi sie ze mi sie jednego dnia przedstawi 40 osob i co? I nic popracuje z nimi po czym zapomne 99%, a przyjaciela, wroga, czy pania od polskiego z liceum bede pamietac cale zycie (co ma sens wbrew pozorom !).
No i utrudnienie duze np.w lapaniu juz i tak rzadko dostepnych kupcow, ktorych jak jeszcze zapomne, to juz w ogole chyba przypadkiem bede mogla spotkac.
Zmiana w "ostatnio - aktywnosc", mozna dyskutowac, oprocz urealnienia PvP (nie moge skorzystac z info o tym ze wrog idluje), rownoczesnie moge pisac bez sensu piec listow do kogos, kto pol dnia idluje zawod, staz, czy co tam mozna i wcale nie ma zamiaru grac.
Takie przemyslenia na szybko.
Pozdrawiam!
Niby ze urealnienie, biegam i mimo, ze znam to nie widze poziomu (dawno cie nie widzialam, nie wiem ile sie nauczyles w tym czasie nowych rzeczy bla bla bla, jak mi o nich opowiesz = dolaczysz do druzyny wtedy wiem) - ale to daje jeszcze wieksze pole do popisu na Ircu/gg, wystarczy wtyczka, czy second we wrogiej druzynie (jakiejkolwiek druzynie), zeby w miare szybko zrobic spis poziomow.
Opcja numer dwa: unikamy jak ognia chodzenia w druzynie z kimkolwiek, kto nie jest pewny na 100%. Nie lepiej juz jak sytuacja byla jasna, ze i tak mniej wiecej wszyscy wiedza i to NA MUDZIE?
Co do listy zapamietanych, uzupelniajac argument o "lubianych a dawno nie widzianych", tutej az sie prosi spojrzec na realnosc: w zyciu zdarza mi sie ze mi sie jednego dnia przedstawi 40 osob i co? I nic popracuje z nimi po czym zapomne 99%, a przyjaciela, wroga, czy pania od polskiego z liceum bede pamietac cale zycie (co ma sens wbrew pozorom !).
No i utrudnienie duze np.w lapaniu juz i tak rzadko dostepnych kupcow, ktorych jak jeszcze zapomne, to juz w ogole chyba przypadkiem bede mogla spotkac.
Zmiana w "ostatnio - aktywnosc", mozna dyskutowac, oprocz urealnienia PvP (nie moge skorzystac z info o tym ze wrog idluje), rownoczesnie moge pisac bez sensu piec listow do kogos, kto pol dnia idluje zawod, staz, czy co tam mozna i wcale nie ma zamiaru grac.
Takie przemyslenia na szybko.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 19 gru 2009 22:34 przez Deidra, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Nowy system zapamietywania
Wyobraz sobie jeszcze te wszystkie zgony "za to ze sie przedstawiles"...
A kupcy to faktycznie beda mieli przesrane...
A kupcy to faktycznie beda mieli przesrane...
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Re: Nowy system zapamietywania
A może by tak zrobić możliwość dzielenia tych zapamiętanych na przyjaciół - osoby, które widzą nasz poziom bez bycia w drużynie i nie zostaną automatycznie wywalone, wrogów - nie widzą poziomu, nie zostaną wywalone i obojętnych emocjonalnie - którzy ewentualnie mogą zostać wywaleni, ale też raczej za moją zgodą.. czy coś.
To byłoby takie dobre poprawienie obydwu tych zmian - zapamiętanych i poziomu. Oczywiście nie wiem na ile to jest możliwe i pracochłonne.. no ale naprawdę nie chciałabym, żeby sprawy pozostały takimi, jakimi są w tej chwili. Realizm, że niby zapomina się osoby, których się długo nie widziało? Niektórych się pamięta do końca życia. I bez przesady, to jest gra i nie należy jej na siłę urzeczywistniać, a wiele osób w zapamiętanych, choćby już i nawet nie grały od dawna, darzy się ogromnym sentymentem i nie chce zapominać.
No i bez sensu. Żółtek, którego nigdy w życiu więcej nie spotkam, przedstawi mi się i zapadnie w pamięć na BARDZO długo, bo jednak lista osób do zapomnienia przed nim to około 150 pozycji? To w sumie też jest średnio realistyczne. Ja imię nowo poznanej osoby dość szybko zapominam jeśli jest to jednorazowe spotkanie..
Jakiś wpływ musimy na to mieć, poza unikaniem poznawania cudzych imion.
Edit: Btw, co jeśli ktoś chce sobie zapamiętać NPCa? W tym momencie jest to niewykonalne..
To byłoby takie dobre poprawienie obydwu tych zmian - zapamiętanych i poziomu. Oczywiście nie wiem na ile to jest możliwe i pracochłonne.. no ale naprawdę nie chciałabym, żeby sprawy pozostały takimi, jakimi są w tej chwili. Realizm, że niby zapomina się osoby, których się długo nie widziało? Niektórych się pamięta do końca życia. I bez przesady, to jest gra i nie należy jej na siłę urzeczywistniać, a wiele osób w zapamiętanych, choćby już i nawet nie grały od dawna, darzy się ogromnym sentymentem i nie chce zapominać.
No i bez sensu. Żółtek, którego nigdy w życiu więcej nie spotkam, przedstawi mi się i zapadnie w pamięć na BARDZO długo, bo jednak lista osób do zapomnienia przed nim to około 150 pozycji? To w sumie też jest średnio realistyczne. Ja imię nowo poznanej osoby dość szybko zapominam jeśli jest to jednorazowe spotkanie..
Jakiś wpływ musimy na to mieć, poza unikaniem poznawania cudzych imion.
Edit: Btw, co jeśli ktoś chce sobie zapamiętać NPCa? W tym momencie jest to niewykonalne..
Ostatnio zmieniony 19 gru 2009 23:12 przez Seren, łącznie zmieniany 1 raz.
There must be some way out of here, said the joker to the thief
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
Re: Nowy system zapamietywania
Witam, jesli jestes za cofnieciem zmiany to ta wiadomosc jest dla ciebie.
W poniedzialek 21 grudnia, zbieramy 2 osobne druzyny nowiutkich secondow na poczcie w nuln i novi i
ruszamy w swiat. Przedstawiamy sie kazdemu, ale bonus jest taki ze mozecie idlowac -
prowadzacy sam was przedstawi! Enjoy!
Wklej ta wiadomosc na sledzika.
W poniedzialek 21 grudnia, zbieramy 2 osobne druzyny nowiutkich secondow na poczcie w nuln i novi i
ruszamy w swiat. Przedstawiamy sie kazdemu, ale bonus jest taki ze mozecie idlowac -
prowadzacy sam was przedstawi! Enjoy!
Wklej ta wiadomosc na sledzika.
Re: Nowy system zapamietywania
No teraz zacznie sie lanie
"za to sie przedstawiles" a nie za to "ze sie nie przedstawiles"
"za to sie przedstawiles" a nie za to "ze sie nie przedstawiles"
Re: Nowy system zapamietywania
Seren pisze:A może by tak zrobić możliwość dzielenia tych zapamiętanych na przyjaciół - osoby, które widzą nasz poziom bez bycia w drużynie i nie zostaną automatycznie wywalone, wrogów - nie widzą poziomu, nie zostaną wywalone i obojętnych emocjonalnie - którzy ewentualnie mogą zostać wywaleni, ale też raczej za moją zgodą.. czy coś.
Jakiś wpływ musimy na to mieć, poza unikaniem poznawania cudzych imion.
Nie wiem czy to aby nie nazbyt skomplikowane. Ale jesli mozliwe to czemu nie, dla takiej opcji gotow jestem poswiecic kolejna "mozliwa" sobote. Opcjonalnie ewentualnie do przyjecia propoowana wczesniej zmiana w stylu: "xxxx przedstawia ci sie. Czy zapamietac xxx?
Ale zmiana w tej formie ktora obowiazuje, absolutnie nie do przyjecia.
Re: Nowy system zapamietywania
Zmiana z poziomami - OK ciekawa,
Ostatnio <imie> - bollesna ale zrozumiala,
zapamietani - porazka
Ostatnio <imie> - bollesna ale zrozumiala,
zapamietani - porazka
"Każda mutacja musi mieć czas rozwoju. Najpierw jest taki mutant, taki mutant... A później taki duży mutant"- A.Kwasniewski
Re: Nowy system zapamietywania
I jeszcze za to, że nie dołączyłeś do drużyny, żeby kogoś przekonać,Thaer pisze:No teraz zacznie sie lanie
"za to sie przedstawiles" a nie za to "ze sie nie przedstawiles"
że naprawde jesteś low lvl, a jak dołączysz to na wszelki wypadek
pociągną Cie na lokacje, z której nie wyjdziesz lub nie wyjdziesz żywy.
Zmiany uważam za kretynizm totalny.
Dziekujemy za bożonarodzeniowy prezent ... zawsze można na Was liczyć :***
G.
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Re: Nowy system zapamietywania
> Szarawy szczerbaty ogr przedstawia sie jako:
Arok, ogr.
Wyniosly bialowlosy mezczyzna spoglada wyniosle na Aroka.
Wyniosly bialowlosy mezczyzna przedstawia sie Arokowi.
Przygarbiony spokojny gnom wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Przygarbiony spokojny gnom, Arok PODAZAJA NA ZACHOD.
Widac ok zaczyna wysylac kandydatow pozdro 6, go go sekondy
Arok, ogr.
Wyniosly bialowlosy mezczyzna spoglada wyniosle na Aroka.
Wyniosly bialowlosy mezczyzna przedstawia sie Arokowi.
Przygarbiony spokojny gnom wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Przygarbiony spokojny gnom, Arok PODAZAJA NA ZACHOD.
Widac ok zaczyna wysylac kandydatow pozdro 6, go go sekondy