Co prawda troche ten system sprawia, ze sytuacje sa dosc komiczne, ale sadze, ze to kwestia przyzwyczajenia..
Taka sytuacja(podczas pomocy pewnej postaci):
Kod: Zaznacz cały
XXX mowi: Czy moge poznac twoje imie? Tylko tak nieoficjalnie?
Kod: Zaznacz cały
XXX mowi: Czy moge poznac twoje imie? Tylko tak nieoficjalnie?
Kiedys nie wiem po co to bylo robione (porownywanie i sprawdzanie zapamietania), teraz system przy spotkaniu 30x30 graczy musi porownac DODATKOWO ich baze zapamietanych imion i odswierzyc ja takze pod kwerenda "kiedy kto zostal spotkany i jak uszeregowac chronologicznie zpamietane imiona"?? No nikt mi nie wmowi, ze to wplywa w sposob pozytywny na OPTYMALIZACJE.Cytujac Rafgarta:
Wada poprzedniej byl przede wszystkim duzy koszt odczytu danych. Jak byc moze niektorzy zauwazyli w czasie ostatnich wojen na mudzie w czasie poruszania sie w bardzo duzej druzynie przy kazdym kroku wystepowaly powazne bledy lub nawet duzo gorsze rzeczy. Koszt sprawdzania zapamietania jest kluczowy, gdyz jest ono wywolywane przy wyswietlaniu kazdego imienia w komunikatach dla kazdego gracza.
To jednak zapomne wszystkich kupców z mojego Stow. na rzecz klientów sprzedających co spotkanie złom i inne takie.Amavandrel pisze:Ennyenie, kiedy sie go spotyka. Porownywany jest kod postaci (a moze nawet opis) z lista zapamietanych i stosownie wyswietlany opis lub imie.
Rafael pisze: A argumenty (oprocz tego ze byly bledy i duze obciazenie serwera) podane za zamiana sa albo marginalne, albo srednio trafione