Strona 140 z 297

Re: Komentarze do Pytan

: 29 lip 2009 23:36
autor: Ennyen
A nie uwazasz, ze dopoki we 2 kampicie dzien w dzien bez strachu pod niepkujacymi glidiami tzn ze slabo Twoja teoria wyglada? Ma wizostwo puscic cala arke w odmety latwego pk? A moze uwazasz, ze np dwoch tancerzy, ktorzy wyjda z lasu was wygonic jest dla was wiekszym zagrozeniem niz 3 mutantow dla jakiegos cieniasa na trakcie? Co wy chcecie wyplakac :) Blogoslawienstwo na latwe lowy ? Przeciez macie latwe lowy...

Re: Komentarze do Pytan

: 29 lip 2009 23:38
autor: Rispat
Odnośnie wiedzy o tym co nas pacło po padzie sieci:

Ja się w tej sprawie akurat podpiszę pod Yalomem. Można się czepiać na różne sposoby i inteligentnie komentować ( Pozdro, Ennyen! ), fakt faktem jednak, postać (tak, tak, POSTAĆ ) raczej wie co ją zabiło/obiło/ogłuszyło/jakkolwiek to erpegowo nazywać. Ergo - w wypadku padu sieci, kiedy biedny gracz zjada własne palce z nerwów o swojego pokemona, pokemon A zabija pokemona B. Gracz się loguje na opisy śmierci i - no właśnie, nic nie wie. A powinien, bo postać (to dla entuzjastów erpegowych argumentów/kontrargumentów ) wie. Wystarczyła by linijka po logowaniu się bezpośrednio po zgonie przez jakieś 5h się utrzymująca - 'Ból głowy oraz ogólne osłabienie spowodowane jest ostatnimi walkami, w których przegrałeś z <opis mobka/gracza>'. Ładne, schludne i syte.


Pozdrawiam.

Re: Komentarze do Pytan

: 29 lip 2009 23:54
autor: Ennyen
Imo Arka nie moze byc zbyt sterylna ;) Nie mozna tez dostawac wszystkiego na patelni. Ktos klepnal kogos na iddlu/padzie, pozostaly niedomowienia, to by bylo dopiero gdyby mozna bylo sie zamaskowac i kogos ubic ;) Zapytajcie tego kogo podejrzewacie, szpiegujcie, a jak jestescie pewni... to odwet. A jak to jednak byl npc... widzisz jaka fajna historia by sie narodzila! Za npca wybuchla wojna..

Re: Komentarze do Pytan

: 29 lip 2009 23:58
autor: Tuargan
nie rozumiecie jednej rzeczy - arka, jako mud, serwer czy cokolwiek, nie jest w stanie sam wykryc, ze jakiemus graczowi padlo lacze. dopiero jak pomiedzy serwerem (arka) a klientem (komp gracza/shell) nastapi timeout, dopiero wtedy wystepuje "tracenie kontaktu z rzeczywistoscia". co wiecej jesli gracz gra z shella, a padnie mu lacze do shella, nie do arki, to w takim wypadku juz w ogole mogila. dopiero za nieaktywnosc wylogowanie. i wizowie nie maja najmniejszych mozliwosci cokolwiek z tym zrobic.

moze inaczej - jak sobie wyobrazacie rozwiazanie tego? komenda "ostatnio mnie zabil"? bo w sumie jest to jedyne mozliwe rozwiazanie.

Re: Komentarze do Pytan

: 30 lip 2009 00:10
autor: Ennyen
Poza tym nie ma takiej opcji, zeby atakujacy mial pewnosc, ze postac jest na dedlinku. NIE MA MOZLIWOSCI PRZEWIDZENIA NA ARCE, ZE KOMUS PADLO LACZE. Wiec nie mozna tlumaczyc, ze ktos nieuczciwie zabil kogos na dedlinku, bo ataker zawsze ponosi ryzyko, ze ofiara go widziala. Wiec jakakolwiek ingerencja w podawanie przez system kto zabil jest sztuczna i naciagana.

Re: Komentarze do Pytan

: 30 lip 2009 00:15
autor: Rispat
up Ennyen, up Tuargan:

Co więc stoi na przeszkodzie, żeby po każdym zgonie ( jakikolwiek, na padzie, nie na padzie, na wyprawie PK, co tam sobie wymyślić ) przez jakieś parę zalogowań wyświetlała się przykładowa, podana już przeze mnie, linijka? Z dwa zalogowania od zgona mamy tę nieszczęsna informacje, wiemy na czym stoimy, potem przepada do następnego padu pokemona.

Re: Komentarze do Pytan

: 30 lip 2009 00:20
autor: Ennyen
Zeby nie bylo ze jestem malkontentem, jakby taka wprowadzili tez mial bym to gdzies. Taka sytuacja jest praktycznie niespotykana, jakis marny promil. Stwarza jednak pewien precedens.

Potem bedzie, ze gosciu lal w ciemnosci, zgasla mu lampa, ktos go zabil, nie wiadomo kto, to moze system niech poda, bo gosciu by normalnie palil lampe i by widzial, potem bedzie , ze woreczki odlozyl, plecak mu pekl, a npcowi to by z latwoscia uciekl. Dla promila miernego efektu, ktory pewnie jest pierwszy raz naglasniany przez tyle pieknych lat arki, bo akurat byl potrzebny nie robi sie imo takich BRZYDKICH I NIEESTETYCZNYCH zmian systemowych jak podawanie kto cie ostatnio zabil ;)

Re: Komentarze do Pytan

: 30 lip 2009 00:29
autor: Yalom
Ludzie! Co Wy tworzycie? Chodzi tylko i wyłącznie o informację, która jest przecież wysyłana do gracza, ale jest gubiona przez pad sieci, który nie jest niczyją winą...

Re: Komentarze do Pytan

: 30 lip 2009 07:05
autor: Nathaniel
Ale bronia sie przed tym, jak przed smokiem, ktory zjadl im rodzine, jak byli mali. Przeszkadzaloby Wam takie info? To mozecie sobie wygagowac :P
Ennyen: Nie powiedzialbym, ze to jakis marny promil. Z tego, co rozmawialem przez te lata z graczami, to wiekszosc z nich miala taka sytuacje przynajmniej raz. Inna sprawa, ze nie wiadomo, ile takie cus by zajelo magikom.

Re: Komentarze do Pytan

: 30 lip 2009 12:42
autor: Dima
Em.. no troche sie zapedziliscie. Chodzi tylko o informacje od czego sie zginelo.

Mysle ze nie powinno byc z tym problemu, gdyz wszystkie zgony sa zapisane w pliku (killlog?). Po prostu wizowie nie widza sensu udostepniania wam takiej informacji - co jest lekko glupie ;)

Ovvi by lodowy troll.
Bruno by Ovvi.
itp itd.. wystarczyloby napisac skrypt ktory kopiowalby informacje o naszej postaci z tego pliku i wyswietlal przy zalogowaniu lub przy uzyciu komendy.
Zreszta fajna sprawa;) Gdybysmy w kazdej chwili mogli sprawdzic nasze wszystkie zgony.