Komentarze do Pytan

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Ennyen
Posty: 235
Rejestracja: 14 lut 2009 22:33
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Ennyen »

Kwestia chciejstwa. Tak samo trudno wyobrazic sobie amulety podnoszace zielarstwo dokladnie o tyle o ile potrzeba.

Item oddzialujacy na umy wcale nie musi byc wiszacym na szyi bublem. Moze byc np zwojem, czy rozmowa z npcem ktorego pokonalismy, ktore to zdradzaja nam tajniki np lepszego tropienia np na czas calej sesji arki. Nawet to mniej diablopodobne niz buty +5 do unikow czy pierscien +x do sposta ;)

Dol:
Druga czesc notki dotyczyla bardziej charakterystyki przedmiotow podbijajacych wspolczynniki postaci niz potrzeby uzyskania tropienia. Nie zawsze musi byc obrazowany jako magiczny badziew wieszany na szyi ;)
Co do zas Twej notki, jedno nie wyklucza drugiego, zwlaszcza, ze istnieje sporo pierscieni/itemow z innych dziedzin.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009 03:08 przez Ennyen, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Aran
Posty: 34
Rejestracja: 07 lut 2009 02:14

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Aran »

Ale o wiele bardziej realnym i zupełnie nie diablopodobnym, jest przyjęcie kogoś z odpowiednim zawodem. Taka dywersyfikacja umiejęteności w drużynie jest dużo lepsza, bo jest jedną z rzeczy tworzących sens odgrywania postaci z różnych zawodow.
Tharin
Posty: 3
Rejestracja: 17 lut 2009 00:54

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Tharin »

Aran, zauwaz ze graczy coraz mniej :P
Awatar użytkownika
Nathaniel
Posty: 126
Rejestracja: 13 lut 2009 07:10
Lokalizacja: Kraków

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Nathaniel »

Akurat ostatnio graczy przybywa, co cieszy. Poza tym w czym to przeszkadza, im wiecej byloby ciekawych itemow, na ktorych zdobycie warto byloby poswiecic troche czasu, tym gra bylaby bardziej interesujaca. Jest item z + do zielarstwa, to czemuby nie z + do tropienia albo targowania sie.
... just like you imagined ...
Awatar użytkownika
Kasmir
Posty: 23
Rejestracja: 18 lut 2009 16:05
Lokalizacja: Szczecin

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Kasmir »

Przybywa graczy czy secondów?

Z tymi itemami już tak nie przesadzajcie. Rozumiem różne gnomie wynalazki (termowizyjny okular? :) ) dające różne bonusy, ale pchanie magii gdzie popadnie to raczej dziwny pomysł na mudzie który szczyci się swoją "niemagicznością".

Mi, zamiast kolejnych magicznych przedmiotów, brakuje możliwości tworzenia trucizn i zatruwania nimi broni. Raz, że fajne, a dwa, że przywróciłoby sztylety do łask graczy.
"Jam jest częścią tej pradawnej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro"
Gość

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Gość »

Albo alchemii zamiast ziol ^^
Gość

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Gość »

albo alchemii oprócz ziół
Gość

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Gość »

Chodzilo mi o alchemie - zamiast scierania/przegryzania/odgryzania/wygryzania ziol. Jak najbardziej ziola do alchemii sa potrzebne :)
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Gniot »

Tak tak...bonus do :
- sposta
- tropienia
- trucizny
- przedmioty zwiekszajace czestotliwosc wyprowadzanych ciosow
- podnoszace staty

Ja mysle ze PK na arce jest wystaczajaco po co jeszcze napedzac ta idiotyczna maszyne.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Nivat
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2009 08:46

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Nivat »

Wg. mnie Gniot ma racje... Pk na arce dawno już przerosło rpga... Pogoń za lvlem, za umami...
ODPOWIEDZ