Komentarze do Pytan

Forum wieści z Arkadii.
Huggo
Posty: 206
Rejestracja: 19 kwie 2009 11:25

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Huggo »

Re Coronius,

"Huggo: bedac uprzejmym Ci wytlumacze, ze testowalem ostatnio sztylety z truciznami + stiletto i wnioski są takie jak napisalem w notkach wyzej."

Widzisz a ja Ci się staram grzecznie wytłumaczyć że pochopnie wyciągnięte wnioski to jeszcze nie fakty - trochę dziwi mnie że nie wystarczyło przysłowie. Wprost, to co piszesz o działaniu trucizn - to wynik bardzo płytkiej wnikliwości w temat zagadnienia.

Nożownik jak zakładam ma ucięte coś z powodu czegoś - tylko po to by nie trzeba było go całego przyciąć - i to traktował bym jako przychylność wizów oraz bonus, a nie wielką kare.

Ps. Same obciążenie sprzętem który dla większości innych zawodów jest konieczny do skutecznej walki - jest już dla nich sporym minusem, ba nawet sama broń ( gdzie średnio sztylet wazy ** razy mniej od każdej innej broni ) to już czasem spore obciążenie. Poza tym ostatnia zmiana dotycząca braku możliwości zakładania / ściągania sprzętu podczas walki najbardziej była na plus nożownikowi.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009 13:15 przez Huggo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Vinzt
Posty: 132
Rejestracja: 25 mar 2009 14:42

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Vinzt »

A mi się wydaje, że Coroniusowi wcale nie chodzi o to, że nożownik ma zależność skuteczności od ciężaru, ale od bezwzględnego ciężaru.

Rozumiem z tego, że ciężar zbroi ubranej mógłby ten próg określać, ale pierdoły w stylu itemów klubowych/niecodziennych to już przesada?

Bo niektórzy z was piszą o ubraniu się w płytę. No to zrozumiałe chyba, że to powinno ograniczać skrytobójcę. Ale posiadanie w torbie czy plecaku, albo na pasku jakiejś tubki, czy kubka to inna sprawa.

Bo tak się zastanówmy może, czy ta tubka daje nożownikowi przewagę w walce? Może w parowaniu? A może w unikach? Chodzi o to, żeby kodowy balans (czyli z tego co rozumiem wyrównanie szans przetrwania w starciu) nie wchodził z butami w czysty eRPeGie. To coś w stylu dawnej notki Erica, żeby jednoocy mieli minus do spostrzegawczości np :P Albo kulawi czy starzy może do uników i ogólnie cech bojowych?
Awatar użytkownika
Ennyen
Posty: 235
Rejestracja: 14 lut 2009 22:33
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Ennyen »

Kubek pijakow dzwoni uderzajac o widelce i lyzki smakoszy ujawniajac go i demaskujac! Prawdziwy "pro" nie pwoinien nosic takich pierdół.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Coronius »

Huggo pisze:Re Coronius,

"Huggo: bedac uprzejmym Ci wytlumacze, ze testowalem ostatnio sztylety z truciznami + stiletto i wnioski są takie jak napisalem w notkach wyzej."

Widzisz a ja Ci się staram grzecznie wytłumaczyć że pochopnie wyciągnięte wnioski to jeszcze nie fakty - trochę dziwi mnie że nie wystarczyło przysłowie. Wprost, to co piszesz o działaniu trucizn - to wynik bardzo płytkiej wnikliwości w temat zagadnienia.

Nożownik jak zakładam ma ucięte coś z powodu czegoś - tylko po to by nie trzeba było go całego przyciąć - i to traktował bym jako przychylność wizów oraz bonus, a nie wielką kare.
Nozownik ma uciete cos z powodu czegos, dlatego ze takie byly pierwotne zalozenia zawodu i do tego mial dostosowane umy/spece. Po okolo 3 miesiacach wladajacy w tamtym czasie arka wizowie stwierdzili, ze tak nie moze byc, poucinali pare rzeczy, pare zmienili i z zawodu zrobilo sie cos.
Huggo
Posty: 206
Rejestracja: 19 kwie 2009 11:25

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Huggo »

To naprawdę nie wiem co Ci poradzić, skoro ty nie widzisz tego że ten zawód jest silny, a do tego ma ukrywanie. Może zmień na fanatyka - i sam sprawdzisz który zawód był ciekawszy. Albo napisz projekt zawodu Terminator - sam chętnie wezmę jakiś którego jeszcze nigdy nie miałem.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Rafgart »

Coronius pisze:..takie byly pierwotne zalozenia zawodu i do tego mial dostosowane umy/spece.
i magiki?
Gość

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Gość »

Co do wrogow:
Dalej jest blad, zglaszane na arce :)
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Coronius »

Rafgart pisze:
Coronius pisze:..takie byly pierwotne zalozenia zawodu i do tego mial dostosowane umy/spece.
i magiki?
Tak. I wszystkie magiki na arce.
Ale zle wizy nie pozwalaja specowac niczym innym niz sztylet :D

A powaznie: jakos nie przychodzi mi do glowy zaden magik zakodowany po zmianie nozownika na nowy system, ktory bylby tylko dla niego.

down: to chyba tylko plecak ucinajacy wage.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009 14:14 przez Coronius, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Rafgart »

Pierwotne zalozenia.
To znaczy przed zmiana.
Gość

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Gość »

Rafgart pisze:'Wrogowie' to wszystkie osoby na lokacji, ktore cie zaatakowaly lub ty je zaatakowales. 'ob wroga' wskaze wiec pierwsza z nich.
Osoba, na ktorej sie koncentrujesz, to 'przeciwnik'.
Byl od dawna szereg zgloszen, ze taki podzial jest oczywisty. Jak widac nie do konca...

Jesli jednak 'ob wroga' pokazuje ci osobe, z ktora na pewno nie walczysz, to jest to blad.
Dzieki za odpowiedz
Sprawa rzeczywiscie wydaje sie byc oczywista i to dobra zmiana (zakladajac, ze poprawicie blad), jednakze moglibyscie oglaszac na tyle istotne zmieny w mechanice - ludzie maja aliasy popisane i cos takiego moze powodowac niezle zamiesznie no i tak z nieba tego przeciwnika nielatwo sie domyslic
ODPOWIEDZ