Strona 2 z 2

Re: Nowy system klubów i etaty.

: 20 mar 2022 21:01
autor: Spender
Dzięki Trygg.

Re: Nowy system klubów i etaty.

: 05 maja 2022 22:37
autor: Santiago
O ile trzymam kciuki za rozwoj klubow, o tyle odnosze wrazenie ze wlasnie etaty sa czyms (obok skrzyn) co trzyma ludzi w gildii, a przez to i jako-tako w kupie. Wiem ze 80% ludzi gra w tej chwili solo na polidlu z pracy, ale danie wszytkiego wszystkim zeby mogli juz totalnie grac sami mija sie z podstawowym zalozeniem Multi User Dungeon. Zamiast dania solowym graczom latwiejszego dostepu do wszystkich zabawek, szukalbym kolejnych pomyslow na rozbudzenie checi gry druzynowej (jak np wiecej expa za bicie grupowych mobow co zdaje sie calkiem niezle motywowac expiacych graczy).
Kluby to nowosc. Wierze, ze ten temat bedzie sie rozwijal. Moze wlasnie w kierunku wykupywania skrzyn (w domkach? ;), etatow, czy wlasnie emotow. To by tez moglo rozkrecic na nowo ekonomie ktora przezywa ciezka stagnacje.

PS: Z domkami oczywiscie zartuje ;P Kodowanie osobnej lokacji dla kazdego zainteresowanego klubu to duzo wiecej zachodu niz zakodowanie emotow.

Re: Nowy system klubów i etaty.

: 05 maja 2022 23:07
autor: Kerian
Jeszcze tak przed snem skomentuje.

Nie znam sie na kodowaniu, ale sie wypowiem. Sadze ze jest mozliwosc zrobienia kodu domku na automacie tworzacym. Taki jak jest do klubow.

Jeszcze jutro cos popisze.