Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Umg
Posty: 48
Rejestracja: 18 wrz 2016 16:03

Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Umg » 03 paź 2019 08:37

Czy wraz ze zmianami podkrecono częstotliwosc wypadania kluczy z NPC oraz czy przy okazji wprowadzenia algorytmu zwiekszajacego ilosc magicznych przedmiotow zróżnicowano tzw. 'drop' ?

Z obserwacji wynika, ze w Imperium system mimo wszystko w takiej formie byl korzystniejszy dla gildii, ktore mialy w swoim bonusie gildiowym zbroje. Ze skarbcow wypadaly ogromne ilosci magicznego oreza, troche bizuterii, a niemal wcale pancerze (w naszym przypadku to stosunek broni do zbroi to jakies 15:1, a nawet 20:1).
Ilane nuci: Oslonmy Ilane.

Samuel
Posty: 43
Rejestracja: 21 gru 2014 16:21

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Samuel » 05 paź 2019 12:47

A czy moze mi ktos wyjasnic, na czym dokladnie polega zmiana w stratach "pozgonowych"?
Aktualnie zdarzylo mi sie umrzec, cechy spadly jeszcze bardziej niz spadaly kiedys (55 podcech przy 164 ktore mialem przed smiercia) Odrabianie zajmuje tyle samo, z tym ze dostaje informacje czy juz odrobilem ( no jeszcze dluuuuugo nie). Gdzie ta zmiana, co sie niby zmienilo, poza tym, ze wiem, ze ogromnie duzo mi brakuje by wrocic do formy, skoro strata jest wieksza, a odrabianie zajmuje tyle samo( na podceche, a ze spada wiecej to i czas dluzszy).

Awatar użytkownika
Nrdan
Posty: 35
Rejestracja: 12 paź 2018 07:25

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Nrdan » 05 paź 2019 14:08

Nie znam sie, to sie wypowiem: a to nie jest tak, ze teraz zamiast miliarda niebotow musisz zrobic po prostu ogromne (czy jakies tam inne) postepy zeby cechy wrocily do poziomu sprzed zgona? Glowna postacia z wyzszym lvlem jeszcze nie zezgonilem, ale secondem na niejedno/swoje po zgonie zrobilem nieznaki i cechy wrocily do normy. To tylko moje spostrzezenia, byc moze cos pokrecilem ;)

Samuel
Posty: 43
Rejestracja: 21 gru 2014 16:21

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Samuel » 05 paź 2019 14:38

Byc moze tak, aktualnie od kilkunastu godzin powolutku probuje nadrobic i faktycznie te wymagane postepy powolutku maleja (nie mialem od wczoraj mozliwosci ponownej medytacji, wiec nawet nie wiem jak z postepem cech) wiec byc moze te podcechy rosna jednak szybciej niz normalnie po zgonie.
Ale w takim razie dalej nie rozumiem tej zmiany, by tracic wiecej, ale szybciej odrabiac (ale ostatnich zmian w ogole nie rozumiem, gdzies sie rozchodzi moj i wizow tok rozumowania)
Swoja droga szczerze sie zdziwilem, ze ktos tak szybko odpowiedzial na posta :)

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 83
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Kregan » 05 paź 2019 16:28

Zgon zwyczajnie obecnie jest bardziej dotkliwy pod względem cech dla postaci, ale ich odzyskanie jest o wiele szybsze niż kiedyś (o ile ktoś podejdzie do tego rozsądnie biorąc pod uwagę osłabienie postaci). Cechy wracają w sposób liniowy wraz z kolejnymi postępami zmniejszającymi "nekrostazę". Jeśli ktoś ma do odrobienia niebotyczne postępy na mocniejszej postaci by przywrócić cechy to generalnie najbardziej kłopotliwe samemu jest zrobienie tych pierwszych 5-7 postępów by trochę odzyskać siły. Obecny system chroni też postać przed seryjnymi zgonami, po których można było zjechać z cechami do snotlinga.
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

ODPOWIEDZ