Strona 53 z 69

Re: Rozwój postaci

: 12 maja 2018 12:13
autor: Faeris
Pytanie bardziej do adminow i mistrzow gry - co stoi na przeszkodzie, zeby dac uzytkownikom mozliwosc ekspienia na niebojowych umach i dodania freemotow? Mysle, ze to straszna szkoda i duze ograniczenie. Czy jest jakis konkretny powod - brak czasu, balans etc.?

Re: Rozwój postaci

: 12 maja 2018 12:23
autor: Adair
Nie znam się, WIĘC się wypowiem. :D

Freemoty: Było tłumaczone daaawno temu, że system/biblioteka/MUDlib, czy inny wihajster, nie radzi sobie z komendami powyżej X znaków. Takie komendy przeciążają silnik i jedna wyprawa chutliwej pary w ustronne miejsce powodowałaby apokalipsę co 8 godzin. (Przejaskrawiam, ale tak to zrozumiałem.)

Exp niebojowych umów: Na pierwszym miejscu balans, choć brak czasu zajmuje tutaj bardzo bliskie drugie miejsce. Wizowie mają jakiś plan i trzeba się pogodzić z tym, że ta kwestia się w nim nie mieści. ;)

Re: Rozwój postaci

: 12 maja 2018 12:41
autor: Faeris
Okay, freemoty sa jeszcze do przezycia, jesli przyczyniaja sie do obciazenie serwera. Nawet jesli to wielgachna czesc rpga... ok, rozumiem. :D

Ale co do niebojowych umow, moze po prostu nie pytamy o to wystarczajaco czesto? Moze jest cos co mozemy zrobic, pomoc etc. zeby to wcisnac w wizje? Moze jakis fundusz na czas mistrzow ogarnac, nie wiem, napisac jakies teksty, pomoc w innych planach, zeby to wskoczylo na wyzszy priorytet?

Re: Rozwój postaci

: 12 maja 2018 13:19
autor: Airhil
Inny problem to chyba to, że nie do końca wiadomo z jakich czynności (poza wykonywaniem zadań) miałby ten niebojowy exp być.

Re: Rozwój postaci

: 12 maja 2018 13:32
autor: Faeris
Zielarstwo, rybolostwo, gornictwo, drwalstwo, alchemia etc.?

Re Gritta Czekaj ile wlezie, couldn't care less. Po co odpisujesz jak masz tylko sarkazm do zaoferowania ;)

Re: Rozwój postaci

: 12 maja 2018 13:38
autor: Gritta
Poczytaj może forum i zobacz, ile tego typu projektów już było. Dalej czekam też na słownik z "drwalstwem" :P
Dla ułatwienia w prawym górnym rogu masz taką sympatyczną wyszukiwareczkę. Najbardziej interesować będzie Cię pewnie coś w stylu <exp niebojow*>. Po ogólnym zapoznaniu się z tematem zachęcam do samodzielnego rozważenia przyczyny takiego stanu rzeczy i akceptacji go, albo napisania projektu tak dobrego, wspaniałego i zbilansowanego, że jak go zgłosisz, to przejdzie i go zakodują.

Re: Rozwój postaci

: 12 maja 2018 20:14
autor: Adair
Ogólnie popieram Gritte, bo to co napisała nie jest sarkazmem. Nie jesteś pierwszą osobą wracającą/przychodzącą na Arkadię, która od razu chce ją reformować.

Jako gracze mamy wpływ na erpega, możemy zgłaszać pomysły pochodzeniówek, klubów wyznaniowych, ubranek, biżuterii, etc. Ale na mechanikę gracze nigdy wpływu nie mieli i mieć nie będą, bear with it (w wolnym tłumaczeniu - misiuj się z tym).

Mało przyjemnym, ale wyjątkowo trafnym jest znienawidzony zwrot "Nie podoba się - nie graj". Z tego co wiem, są MUDy z mechaniką, której szukasz.

Re: Rozwój postaci

: 13 maja 2018 16:00
autor: Maro
Nie masz żadnego wplywu na grę. Mają go wizowie.

Re: Rozwój postaci

: 13 maja 2018 20:33
autor: Kvark
Freeemoty nie są do przeżycia z przyczyn RPG. Mnie i tak już irytują ogry walące kogo popadnie po głowie, albo oblizujace pomimo iż ten ktoś jest epicko zręczny i powinien tego uniknąć. Obecni gracze używają tych emocji jako flood.Bez ładu i składu korzystając z dobrodziejstwa kodu. Jak najmniej takich emocji. Z drugiej strony są postacie odgrywane, którym brakuje emotow, pozostaje im "namyśla się" i rozwijanie formy wypowiedzi. Spotkałem tak wprawionych graczy, że nie widzę potrzeby rozwoju w tym zakresie. Doskonale sobie radzą.
Pozdr...
K.

Re: Rozwój postaci

: 13 maja 2018 21:26
autor: Rayv
co do freemotów to <namyśla się nad czymś bardzo skomplikowanym> działa to pewnie podobne escape'owanie dla ogólnych free też by dało rade