Strona 50 z 69

Re: Rozwój postaci

: 03 mar 2018 21:53
autor: Walter
Witam, mam dwa pytania :
1) Jak budować myśliwego.
2) Jak sprawdza się w grze solo/grupa?
----Z góry dziękuje za odpowiedź :)

Re: Rozwój postaci

: 03 mar 2018 23:26
autor: Retus
1. Zależy od rasy ale przykładowo człowiekiem ustaw 22100. Jedyny defens jaki masz to uniki, które są zależne of zreki.
2. Solo sprawdza się dobrze (nie ma problem ze znalezieniem expowiska), nie masz um druzynowcyh więc musisz wytrenowac co możesz u trenerów GP. W grupie na expie nikt nie ma zbyt wielkich opczekiwań od myśliwego. Zasłony chodzą przyzwoicie I to by było na tyle. Aby osiągnąć pełnosprawność myśliwego bedziesz zmuszony/zmuszona dołączyć do stowarzyszenia.

Re: Rozwój postaci

: 03 mar 2018 23:49
autor: Airhil
Nieco intelektu również by się chyba przydało - tropienie, zioła chociażby.

Re: Rozwój postaci

: 03 mar 2018 23:54
autor: Retus
Airhil - Intelekt nie jest na tyle ważny aby uzasadnial poświęcenie dodatkowych punktów kosztem cech bojowych. Um zielarstwa I tropienia zmiejszają ilość many używanej przy tropieniu I zbieraniu źiół. Grałem myśliwym I jakoś nigdy nie brakło mi many a ustawiłem 22100 od początku.

Re: Rozwój postaci

: 04 mar 2018 01:53
autor: Eldur
Intelekt jest ważny także w przypadku używania niektórych magików. Niestety jednak nie da się mieć wszystkiego (niezależnie od tego, że warto próbować ;) ) i przy budowaniu postaci stricte bojowej nie warto inwestować w intelekt.

Re: Rozwój postaci

: 04 mar 2018 14:49
autor: Retus
Dobra ludzie walcie po 2 do intelektu na myśliwym I róbcie co chcecie.

Re: Rozwój postaci

: 04 mar 2018 14:54
autor: Airhil
Chodziło mi raczej o to, że kilka punktów warto zdobyć, zamiast biegać z tępym czy bezmyślnym.

Re: Rozwój postaci

: 05 mar 2018 06:28
autor: Retus
Człowiek na zwiedził przy ustawieniu 22100 ma bystry i dzielny na mentalach.

Re: Rozwój postaci

: 20 mar 2018 16:07
autor: Bogol
Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem obecną mechanikę dotyczącą gildii/stowarzyszeń.

Wg wikipedii, obecnie mamy możliwość wybrać:

1. pochodzeniówkę (daje język i dodatkowe emocje),
2. Zawód auto-join, który pozwala w dużym stopniu rozwinąć umiejętności bojowe,
3. Etat (stowarzyszenie, gildia), który pozwala rozwijać umiejętności wyżej niż zawód auto-join.

Czy zatem rozsądne jest wybranie zupełnie rozbieżnych zawodu i etatu? Np. wybieram zawód legionista, żeby czerpać korzyści z umiejętności defensywnych i dołączam do stowarzyszenia Mutanci Chaosu, żeby mieć możliwość rozszerzenia umiejętności zupełnie innego typu?

Czy zawód + etat pasujący do siebie, może wyżej rozwinąć daną umiejętność, niż sam etat? Np. postać legionista + kompania gryfa, może mieć wyższe umiejętności niż postać, która należy tylko do kompanii gryfa?

Re: Rozwój postaci

: 20 mar 2018 16:18
autor: Prav
Po kolei:
1. tak, ale zwróć uwagę, że nie każde pochodzenie daje unikalny język (można się zawieść).
2. tu dobrze opisałeś, zawód rozwija umiejętności bojowe i nie tylko, ale postać bez polecenie może pobrać max. 70% treningów
3. pełen etat, właśnie dopiero w stowarzyszeniu możesz zostać polecony nauczycielowi, i takie polecenie umożliwi zrobienie zawodu 100%.

Także zawód i etat nie są powiązane tak jak piszesz. Nie można wybrać innego zawodu i etatu. Pełen etat pozwala tylko lepiej rozwinąć już wybrany zawód. Samo stowarzyszanie nie rozwija umiejętności (daje tylko dodatkowe emocje i dostęp do zamkniętych dla innych lokacji).