Strona 41 z 69

Re: Rozwój postaci

: 03 paź 2016 17:09
autor: Ald
Mam wrażenie że w okolicach wielce to nawet taki nie podbity specjalnie intelekt daje już odpowiedni zapas many na rozkazy i magię, stąd moja propozycja ustawień, ale mogę się oczywiście mylić :) Wtedy tę jedynkę można faktycznie dołożyć.

Re: Rozwój postaci

: 03 paź 2016 18:57
autor: Tercoral
Hmm no dobra a wiedza z potworkow?
Podobno te bonusy cos daja.
Zurwen chyba nawet pisal to.

Nie lubie zmieniac ustawien cech w traktcie expa bo jak padne to sie postac rozjezdza. Wiec start albo nic.

Re: Rozwój postaci

: 12 lut 2017 16:01
autor: Toblakai
Witam
Pare dni temu rozpoczalem zabawe w tym swiecie udalo mi sie namowiz rowniez znajoma po dlugiej lekturze wiki i forum wymyslilem ze we dwojke powinna nam sie dobrze grac zestawem miecznik fanatyk co o tym myslicie czy jako miecznik dam rade jakos tankowac a moja kolezanka ogr fanatyk bedzie nawalac ? Moze jakies rady jak mamy rozwijac postacie na jakie bronie albo moze jakas lepsza propozycja czekam na wasze opinie.

Re: Rozwój postaci

: 13 lut 2017 14:03
autor: Talisa
Toblakai pisze:Witam
Pare dni temu rozpoczalem zabawe w tym swiecie udalo mi sie namowiz rowniez znajoma po dlugiej lekturze wiki i forum wymyslilem ze we dwojke powinna nam sie dobrze grac zestawem miecznik fanatyk co o tym myslicie czy jako miecznik dam rade jakos tankowac a moja kolezanka ogr fanatyk bedzie nawalac ? Moze jakies rady jak mamy rozwijac postacie na jakie bronie albo moze jakas lepsza propozycja czekam na wasze opinie.
Tak, jakikolwiek zawodo bojowy z jakimkolwiek zawodem bojowym. To tak nie dziala na arce, nikt nie wie co jak bije dokladnie - co najbardziej doswiadczonym moze sie lepiej od innym wydawac. I takie jest zalozenie.

Re: Rozwój postaci

: 13 lut 2017 15:36
autor: Krzesislaw
Miecznik z cechami sila 2, zrecznosc 1, wytrzymalosc 2, oraz fanatyk z cechami sila 2, zrecznosc 2 i wytrzymalosc 1 będzie do Waszych celów najlepszy. Co do broni to nie ma znaczenia tak naprawdę, co się koledze ogrowi będzie podobało.

Re: Rozwój postaci

: 13 lut 2017 16:44
autor: Orrgar
Duzo zalezy od rasy jakie cechy ustawisz bo wiekszosc ma swoje mocne i slabe strony.

Dla przykladu ogry i krasie maja problemy ze zreka i jest ona bez szalu nawet jak dac na nia focus.

Dziure mozna zasypac czesciowo tylko jedynie.

Re: Rozwój postaci

: 13 lut 2017 22:34
autor: Adventicus
Na pierwszą postać polecałbym człowieka, Staty rozłożone są równo, nie ma silnych ani słabych stron, no może poza faktem, że wióry za toba poprostu szaleją.

Re: Rozwój postaci

: 14 lut 2017 08:32
autor: Nobia
A ja polecam duet:
barbarzynca + gladiator - do expa w sam raz, oczywiscie nie wszedzie, ale na poczatek powinno wystarczyc

Re: Rozwój postaci

: 14 lut 2017 16:09
autor: Toblakai
Dziekuje Wszystkim za odpowiedz zdecydowalismy sie na pare Gladiator Fanatyk no i zabieramy sie za zbieranie zlota na szkolenie :)

Re: Rozwój postaci

: 14 lut 2017 19:59
autor: Miril
Toblakai pisze:Dziekuje Wszystkim za odpowiedz zdecydowalismy sie na pare Gladiator Fanatyk no i zabieramy sie za zbieranie zlota na szkolenie :)
Jako młodziak, który dopiero co zaczął grę, a już nie wie co z kasą robić, gorąco polecam:

1) Szczury w Novigradzie (port północny i południowy), 4 sztuki = 1 złota. Najlepiej ciała chować do worka i zamykać, wydaje mi się, że wtedy nie rozpadają sie tak szybko;
2) Paczki w Redanii albo Temerii (w nowym mieście przydaje się przelecieć wszystkich i wypytać o imiona, a następnie dużo notować);
3) Ryby - niby dobry zarobek, ale nudne to jak cholera i łatwo o kasację postaci (kusi, żeby zautomatyzować proces...).
4) Zioła - kiepski zarobek w stosunku do poświęconego czasu, ale jak się niesie ciężką paczkę to czasami warto przystanąć i poszukać. Nie daj sobie wcisnąć kitu, że na ziołach zarobisz sporo na umach z GP, max co znajdziesz to lawenda, warta jakieś 7 srebra za sztukę, dla porównania szczur daje 5 srebra, a łatwiej i szybciej go ubić niż znaleźć to konkretne zioło. Szukanie ziół na chybił-trafił to strata czasu, będziesz znajdywał jakieś śmieci warte 2 miedzi.

Z zabijania początkowych mobków zarobku nie ma, z koboldów po kilka miedziaków, z gremlinów po kilka srebrników, a sprzęt za coś trzeba naprawiać ;-)