Re: Rozwój postaci
: 25 kwie 2016 19:18
Widzę, że temat się rozkręcił. Jak wnioskuję z wypowiedzi, to tak naprawdę nikt do końca nie wie, co cechy robią (mam na myśli dokładne liczby, wartości, proporcje). Czytałem odpowiedzi, ale jeśli mam być szczery, to na wiele mi nie odpowiedziały, właściwie to mam teraz więcej pytań .
1.Jeśli klasy wpływają na dane statystyki, to na przykładzie elfa. Ma on zwiększoną zręczność, ale czy w związku z tym inna statystyka jest osłabiona np. wytrzymałość?
2.Czy dana cecha, np. siła, może być trenowana do jakiegoś pułapu, czy bez limitów?
3.Nadal nie wiem jak dokładnie działają statystyki. To, że siła zwiększ udźwig i ,,jak mocno pacam" potrafię się domyślić. Czy jest jednak osoba, źródło, z którego można wyczytać choć przybliżone wartości? Bez tego mogę wybierać statystyki na ślepo.
4.Jak już wyżej wspomniałem, samemu mniej-więcej wiem co robi jaka statystyka. Mam jednak problem jeśli chodzi o inteligencję i odwagę. Wydają mi się cechami pobocznymi tzn. takimi, które zazwyczaj odkłada się na bok i przydają się tylko czasami osobom, które rzadko walczą. Wiem jednak, że w mudach główną zaletą jest m.in. kreowanie swojej postaci, nie zdziwiłbym się więc, gdyby na wysokim poziomie odwaga i inteligencja były bardzo przydatne.
5.W grze możemy zajmować się między innymi zielarstwem i kupiectwem. Chciałbym, jak już wcześniej wspomniałem, grać fanatykiem, ale lubię też zielarstwo. Czy żadna z cech (np. inteligencja) nie wpływa na umiejętności typu zielarstwo, kupiectwo itp?
6. Gram w tą grę razem z 2 osobami. Zastanawiamy się, w jakim połączeniu zawodów najlepiej grać. Wiem, że zawód to kwestia gustu i stylu, ale w Arkadii nie ma postaci czarującej, więc zawody wydają mi się nieco bardziej podobne do siebie niż w innych grach. Poza tym myślę o najbardziej uniwersalnym połączeniu (nie mam na myśli 3 korsarzy). Moje dotychczasowe połączenie to fanatyk 2 zre, 2 sil, 1 wytrz/nożownik 2 zre, 2 sil, 1 wytrz/legionista 2 wytrz, 2 odwaga, 1 zre. Jeśli ktoś ma jakieś rady, uwagi to jestem otwarty.
Czekam na wyczerpujące odpowiedzi .
1.Jeśli klasy wpływają na dane statystyki, to na przykładzie elfa. Ma on zwiększoną zręczność, ale czy w związku z tym inna statystyka jest osłabiona np. wytrzymałość?
2.Czy dana cecha, np. siła, może być trenowana do jakiegoś pułapu, czy bez limitów?
3.Nadal nie wiem jak dokładnie działają statystyki. To, że siła zwiększ udźwig i ,,jak mocno pacam" potrafię się domyślić. Czy jest jednak osoba, źródło, z którego można wyczytać choć przybliżone wartości? Bez tego mogę wybierać statystyki na ślepo.
4.Jak już wyżej wspomniałem, samemu mniej-więcej wiem co robi jaka statystyka. Mam jednak problem jeśli chodzi o inteligencję i odwagę. Wydają mi się cechami pobocznymi tzn. takimi, które zazwyczaj odkłada się na bok i przydają się tylko czasami osobom, które rzadko walczą. Wiem jednak, że w mudach główną zaletą jest m.in. kreowanie swojej postaci, nie zdziwiłbym się więc, gdyby na wysokim poziomie odwaga i inteligencja były bardzo przydatne.
5.W grze możemy zajmować się między innymi zielarstwem i kupiectwem. Chciałbym, jak już wcześniej wspomniałem, grać fanatykiem, ale lubię też zielarstwo. Czy żadna z cech (np. inteligencja) nie wpływa na umiejętności typu zielarstwo, kupiectwo itp?
6. Gram w tą grę razem z 2 osobami. Zastanawiamy się, w jakim połączeniu zawodów najlepiej grać. Wiem, że zawód to kwestia gustu i stylu, ale w Arkadii nie ma postaci czarującej, więc zawody wydają mi się nieco bardziej podobne do siebie niż w innych grach. Poza tym myślę o najbardziej uniwersalnym połączeniu (nie mam na myśli 3 korsarzy). Moje dotychczasowe połączenie to fanatyk 2 zre, 2 sil, 1 wytrz/nożownik 2 zre, 2 sil, 1 wytrz/legionista 2 wytrz, 2 odwaga, 1 zre. Jeśli ktoś ma jakieś rady, uwagi to jestem otwarty.
Czekam na wyczerpujące odpowiedzi .