Rozwój postaci
Re: Rozwój postaci
bedzeisz mial kase to bediesz mogl wytrenowac
Re: Rozwój postaci
Nie wiem, czy to dobre miejsce na takie pytanie, ale spróbuję.
Jaką ścieżkę wyboru zawodu uważacie za najkorzystniejszą dla samotniczej postaci? Tzn mam zamiar walczyć głównie w pojedynkę.
Zawód miecznik mi się podoba ze względu na fajne możliwości defensywne, ale mocną stroną tej profesji są też zdolności druzynowe, których nie mam zamiaru zbyt często używać. Możecie coś podpowiedzieć?
Jaką ścieżkę wyboru zawodu uważacie za najkorzystniejszą dla samotniczej postaci? Tzn mam zamiar walczyć głównie w pojedynkę.
Zawód miecznik mi się podoba ze względu na fajne możliwości defensywne, ale mocną stroną tej profesji są też zdolności druzynowe, których nie mam zamiaru zbyt często używać. Możecie coś podpowiedzieć?
Dobranoc - powiedział diabeł.
Re: Rozwój postaci
Polecam gladiatora. Ładnie łączy w miarę nawet silny atak i obronę.
http://www.mudy.republika.pl/
Strona Wakahiko bardzo ładnie przedstawia zalety (m.in.) zawodów.
http://www.mudy.republika.pl/
Strona Wakahiko bardzo ładnie przedstawia zalety (m.in.) zawodów.
Wydra uważana jest za jedno ze zwierząt zmiennokształtnych; legendy opowiadają o wydrach zmieniających się w piękne kobiety, uwodzących mężczyzn i zjadających ich. W mniej drastycznych historiach wydry zmieniają się w ludzi żeby robić psikusy.
Re: Rozwój postaci
Jak nie wiesz co wciąć i jeszcze nie do końca masz pomysł na postać to osobiście sugerowałbym zawód z tarczą połączoną z "mieciem" albo toporkiem. Gdy człowiek z czasem się ogarnie, pozna świat i poczuje głód zmiany łącznie z zawodem to daje w miarę sensowny punkt zaczepienia bez potrzeby zaczynania od zera, większość zawodów ma w ofercie te dwa typy broni (wiadomo jak kogoś później najdzie np. strażnik to po frytkach). Choć postać nie musi łazić w drużynach to przypisane im umy mogą się przydać, w szczególności walka w szyku bo to może być ostatnia deska ratunku by przełamać blokujące wyjście moby jak wejdziesz gdzie nie trzeba (albo blokujących graczy):).Ald pisze:Nie wiem, czy to dobre miejsce na takie pytanie, ale spróbuję.
Jaką ścieżkę wyboru zawodu uważacie za najkorzystniejszą dla samotniczej postaci? Tzn mam zamiar walczyć głównie w pojedynkę.
Zawód miecznik mi się podoba ze względu na fajne możliwości defensywne, ale mocną stroną tej profesji są też zdolności druzynowe, których nie mam zamiaru zbyt często używać. Możecie coś podpowiedzieć?
Pierwsza pomoc: Arkadia Wiki Mechanika Arkadii
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Rozwój postaci
Mam jeszcze parę pytań dotyczących stowarzyszeń i zawodów.
1. Nie wiem, czy dobrze rozumiem - mogę sobie wybrać dowolny zawód masowy, ale etat otrzymam wyłącznie będąc członkiem danego stowarzyszenia? Przykładowo jeżeli chciałbym być Odkrywcą i mieć etat to muszę być przede wszystkim gnomem, ponieważ tylko gnomy mogą być w SGW? Gdzieś mi mignęło że czasem można zostać poleconym trenerowi i mieć etat nie będąc członkiem stowarzyszenia, ale nie wiem czy czegoś źle nie zrozumiałem?
2. Udało mi się wyczytać, że półelfy muszą należeć do stowarzyszenia by się "ujawnić" i to było dla mnie dość zrozumiałe, jednak później się okazało że to chyba przestarzałe informacje, ponieważ w grze przeczytałem że Stowarzyszenie Półelfów otworzyło się także na inne rasy. Więc jak to teraz jest, czy przystępując do niego nadal mam możliwość "zostania" półelfem czy trzeba to zrobić jakąs pochodzeniówką czy może jeszcze inaczej?
3. Czy Stowarzyszenie półelfów ma jakiś swój przypisany zawód?
4. Czy umiejętności wyuczone w GP albo u trenerów spadają z czasem jeśli ich nie używam, czy zostają na stałe?
5. Czy klub Obieżyświatów nadal działa, a jeśli tak to czy gnomkę mozna spotkać na "normalnych" lokacjach Ishtar, czy też tylko takich bardziej niedostępnych/niebezpiecznych? (nie pytam o dokładną lokalizację
1. Nie wiem, czy dobrze rozumiem - mogę sobie wybrać dowolny zawód masowy, ale etat otrzymam wyłącznie będąc członkiem danego stowarzyszenia? Przykładowo jeżeli chciałbym być Odkrywcą i mieć etat to muszę być przede wszystkim gnomem, ponieważ tylko gnomy mogą być w SGW? Gdzieś mi mignęło że czasem można zostać poleconym trenerowi i mieć etat nie będąc członkiem stowarzyszenia, ale nie wiem czy czegoś źle nie zrozumiałem?
2. Udało mi się wyczytać, że półelfy muszą należeć do stowarzyszenia by się "ujawnić" i to było dla mnie dość zrozumiałe, jednak później się okazało że to chyba przestarzałe informacje, ponieważ w grze przeczytałem że Stowarzyszenie Półelfów otworzyło się także na inne rasy. Więc jak to teraz jest, czy przystępując do niego nadal mam możliwość "zostania" półelfem czy trzeba to zrobić jakąs pochodzeniówką czy może jeszcze inaczej?
3. Czy Stowarzyszenie półelfów ma jakiś swój przypisany zawód?
4. Czy umiejętności wyuczone w GP albo u trenerów spadają z czasem jeśli ich nie używam, czy zostają na stałe?
5. Czy klub Obieżyświatów nadal działa, a jeśli tak to czy gnomkę mozna spotkać na "normalnych" lokacjach Ishtar, czy też tylko takich bardziej niedostępnych/niebezpiecznych? (nie pytam o dokładną lokalizację
Dobranoc - powiedział diabeł.
Re: Rozwój postaci
1. Każdy zawód masowy jest dostępny u trenera po uiszczeniu niezbyt wygórowanej oplaty i możesz go trenować do wysokości 75% bez konieczności przynależenia do stowarzyszenia. Stowarzyszenie, dowolne, umożliwia trening do 100%.
2. Zostać półelfem możesz będąc GP. Poszukaj wskazówek w okolicach Tretogoru.
3. Nie.
4. Nie. Wyjątek to umiejętności z zawodu etatowego. Po odejściu ze stowarzyszenia spadają ze 100% do 75%.
Ah i jeszcze: Palenie i górnictwo, ale to specyficzne rodzaje umiejętności.
5. Funkcjonuje, a Fluxa biega po normalnych lokalizacjach.
Pozdrawiam,
G.
edit: Uściślona odpowiedź
2. Zostać półelfem możesz będąc GP. Poszukaj wskazówek w okolicach Tretogoru.
3. Nie.
4. Nie. Wyjątek to umiejętności z zawodu etatowego. Po odejściu ze stowarzyszenia spadają ze 100% do 75%.
Ah i jeszcze: Palenie i górnictwo, ale to specyficzne rodzaje umiejętności.
5. Funkcjonuje, a Fluxa biega po normalnych lokalizacjach.
Pozdrawiam,
G.
edit: Uściślona odpowiedź
Ostatnio zmieniony 24 sty 2016 14:03 przez Gerdia, łącznie zmieniany 2 razy.
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Re: Rozwój postaci
I jeszcze, nie ma juz na Arkadii Stowarzyszenia Polelfow.
@Numeron: nie "wytykam" bledu, podkreslam tylko, ze nie ma juz stowarzyszenia skupiajacego wylacznie polelfy. Po co ta napinka? :-)
@Numeron: nie "wytykam" bledu, podkreslam tylko, ze nie ma juz stowarzyszenia skupiajacego wylacznie polelfy. Po co ta napinka? :-)
Ostatnio zmieniony 24 sty 2016 15:27 przez Ethel, łącznie zmieniany 1 raz.
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Re: Rozwój postaci
Stowarzyszenie Polelfow zostalo przeksztalcone w Zajazd 'Bialy Kiel'.
@Ethel: wytknac blad mozna, ale naprostowac juz nie?
@Ethel: wytknac blad mozna, ale naprostowac juz nie?
Re: Rozwój postaci
Dzięki za odpowiedzi! Bardzo mi pomogliście, ale jeszcze nie do końca kumam z tym etatem (wybaczcie, może mi trzeba tak łopatologicznie), a zatem:
Załóżmy, że wybiorę sobie ten zawód Odkrywcy. To jako człowiek lub półelf mam szansę go wytrenować w 100% czy nie? No bo do gnomiego stowarzyszenia mnie nie przyjmą przecież. Czy też dowolne stowarzyszenie do tego wystarczy żeby móc się starać o taki etat?
Załóżmy, że wybiorę sobie ten zawód Odkrywcy. To jako człowiek lub półelf mam szansę go wytrenować w 100% czy nie? No bo do gnomiego stowarzyszenia mnie nie przyjmą przecież. Czy też dowolne stowarzyszenie do tego wystarczy żeby móc się starać o taki etat?
Dobranoc - powiedział diabeł.