Strona 97 z 101

Re: Gildie, zawody i kluby

: 15 lis 2020 09:44
autor: Harrim
Jeśli nie jesteś w stowarzyszeniu, to możesz wytrenować tylko jedną dostępną broń w zawodzie.
W momencie, gdy dołączysz do jakiegoś stowarzyszenia i zostaniesz polecony u trenera, to dopiero po odbyciu stażu, będziesz mógł wybrać dodatkową broń do trenowania.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 18 lis 2020 19:17
autor: Adventicus
Zawsze możesz walczyć na przemian toporem lub mieczem ale bez etatu jednym bedziesz machać duzo słabiej niż drugim.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 01 gru 2020 14:24
autor: Puk
Czy jest jakieś ograniczenie (tygodniowe czy cuś) w ilości użytych +staż'y? :)

Re: Gildie, zawody i kluby

: 02 gru 2020 23:42
autor: Kregan
Puk pisze: 01 gru 2020 14:24 Czy jest jakieś ograniczenie (tygodniowe czy cuś) w ilości użytych +staż'y? :)
Nie, możesz tłuc do oporu.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 06 gru 2020 18:44
autor: Puk
I ponownie dziękuję!

Re: Gildie, zawody i kluby

: 28 gru 2020 23:13
autor: Kerian
Czy jesli zmienie zawod a pozniej do niego wroce to czy zostana mi wyidlowane bronie?

Re: Gildie, zawody i kluby

: 03 sty 2021 10:33
autor: Deli
Tak.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 24 sty 2021 17:55
autor: Ingrid
Czy jest sens brania zawodu kupca gdy istenieje odkrywca ktory az tak bardzo nie odbiega umiejetnoscia targowania sie a ma za to duzo wiekszy wachlarz umiejetnosci?

Re: Gildie, zawody i kluby

: 25 sty 2021 23:36
autor: Gritta
Te "kilka umow" w handlu, to realne ilosci arkopieniedzy na kazdej jednej tranzakcji, a od czasu reformy jezykow odkrywca, niestety, nie bardzo ma sens. Wiec IMO kupiec oplaca sie duzo bardziej od odkrywcy. I przypominam, ze grajac kupcem wali sie 2 w inta, inaczej to nie ma sensu. :roll:

Re: Gildie, zawody i kluby

: 28 sty 2021 13:15
autor: Feril
Ingrid pisze: 24 sty 2021 17:55 Czy jest sens brania zawodu kupca gdy istenieje odkrywca ktory az tak bardzo nie odbiega umiejetnoscia targowania sie a ma za to duzo wiekszy wachlarz umiejetnosci?
Ja bym sie jednak zastanowil. Gritta ma racje, co do kasy. Arkowe umiejetnosci niekoniecznie daja liniowy przyrost.

Pytanie jednak; jak chcesz grac swoja postacia i czy to Twoja jedyna postac z wieksza lub mniejsza grupka znajomych. Jesli planujesz praktycznie tylko nastawic sie na RP; organizowac sobie dostawcow ziol, skor i czego tam ekstrawaganckiego ludzie sobie zazycza, otworzyc wlasna faktorie i siedziec na przyjemnie uwierajacej gorze mithrylu, z ktorej wydajesz polecenia - wsio spoko.

Wez jednak pod uwage, ze jesli masz grupke znajomych, gdzie wszyscy maja zawody bojowe i czasem chodzicie na wyprawy lub po prostu poexpic, to granie takim zawodem moze stac sie bardzo deprymujace (nie musi, ale moze - zalezy od nastawienia). Oczywiscie, oni pewnie nadal Cie wezma, ale Ty nie bedziesz praktycznie w ogole trafiac w jakiekolwiek mocniejsze NPC-e.

Jako odkrywca mozesz byc np. obwoznym handlarzem (niekoniecznie rupieciami), ktory - jesli chodzi o rpgowe kontakty - moze sie tak samo ustawic, a przy okazji i jakas posledniejsza skore wytnie, i ziol pozbiera, i nie jest wlasciwie ograniczonym tym gdzie chodzi. Spokojnie mozesz isc z kims z zawodem bojowym na expa na silniejszych mobkach, skarbiec czy nawet na PK, jesli najdzie Cie taka ochota, a i samej nudzic sie tez nie bedziesz.

Wszystko sprowadza sie to do tego, zebys nie miala poczucia, ze postac zamienila sie w NPC-a sklepikarza. Gildia nazbierala 500 mithrylu w kamieniach, 30 plecakow sprzetu, ze skrzyni sie wysypuje. Ty stajesz, wciskasz 1 bind przez 5 minut, bierzesz obliczona przez skrypt prowizje i tyle. Widzimy sie za 2 tygodnie.