Strona 64 z 95

Re: Gildie, zawody i kluby

: 21 sty 2017 19:43
autor: Cochis
To i ja się wypowiem. A co!, skoro już zajrzałem.
Moje zdanie jest takie. Zawód mysliwego w gildii innej niż osada to ciężki kawałek chleba. Z powodów takich jak napisał Terenes. Musisz być silny, konsekwentny i wytrwały w swoim działaniu żeby nie dać sie uprzedmiotowić (chyba tak to się nazywa). W Osadzie na pewno będzie łatwiej bo tam takich więcej :)
Z rpgiem to jest jak z bankiem, żeby coś wyjąć to musisz najpierw włożyć. Im wiecej dasz od siebie tym wiecej otrzymasz. I tak jest w każdej gildii ... z pewnościa tak jest.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 21 sty 2017 21:08
autor: Adventicus
Co do rpg to chodzi mi o gildie, która zbierza się nie tylko po to, żeby wyjać etat, albo odbębnic statutowe zadanie, coby opłacić ochrone siedziby. Rozejżałem się ostatnio po Kle, i musze stwierdzić ze zajazd bardzo klimatycznie wyglada. Co do grania myśliwym, nie mam problem z chodzeniem na zioła, to jest obecnie moje główne źródło zarobku. Exp też wchodzi sensownie, ze względu na niższą wartość bojową w porównaniu do innych postaci. Ukrywania wspinaczka i pływanie na sensownym poziomie to tez ciekawy dodatek.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 21 sty 2017 22:05
autor: Duar
W Najemnikach mamy jednego myśliwego i chyba nikt mu nie kazał zbierać ziół specjalnie dla gildii - tylko rzadko się loguje (Wstydziłbyś się!!!). Osobiście uważam, że myśliwy jest bardzo przydatny w gildii bojowej nie stroniącej od pvp, choćby ze względu na samo tropienie. Może i najemnika nie jest trudno odgrywać, ale jak ktoś ma czasami pomysł, to aż miło się gra. Dochodzą też godziny w jakich gildia jest aktywna. My raczej gramy późnymi wieczorami i w nocy (21-3), choć też i za dnia czasami się trafi ekipa 6+.

Svala:

Podania składamy w kancelarii w Nuln! :D

Re: Gildie, zawody i kluby

: 22 sty 2017 23:50
autor: Adventicus
Jesli idzie o godziny aktywnosci to ja jestem raczed dostępny w godzinach późno wieczornych i nocnych (miedzy 23 a 6 rano) jako ze roznica miedzy mna a Polska to 6h w plecy. Widzi mi sie ze to może byc także czynnik, który wpłynie na moje starania.

Re: Gildie, zawody i kluby

: 29 sty 2017 20:39
autor: Kreslin
Witam
mam male pytanie w zakresie krasnoluda i klasy gladiator jeśli chodzi o ustawienie cech.
Aktualnie mam 21200 i pytanie czy mieć tak w nieskończoność czy może po osiągnięciu np epika w sile i wytrzymałości jednak wrzucić 2 w zręczność ?

Pozdrawiam
Cres

Re: Gildie, zawody i kluby

: 29 sty 2017 22:30
autor: Cochis
:)
Takie tam
Sorry za OT

Re: Gildie, zawody i kluby

: 30 sty 2017 00:27
autor: Rafhard
Moim skromnym zdaniem jeżeli ustawiłeś "21200" to już nigdy tego nie zmieniaj i będziesz miał wtedy idealne predyspozycje do grania tankiem. Natomiast jak będziesz chciał w przyszłości iść w PvP to przy nowej postaci wrzuć "22100". Powodzenia :)

Re: Gildie, zawody i kluby

: 30 sty 2017 07:39
autor: Kreslin
Na nową postac to już raczej czasu nie styknie :)
Rodzina, dom, praca skutecznie to eliminują. Zabawa w arke będąc w stowarzyszeniu, które ma parę wojen wymusza pewien uniwersalizm i trudno grać tylko pve bo pvp jakoś samo sie pojawia :) Raczej zastanawiałem się co tak naprawdę da ( jeśli w ogołe cokolwiek ) zainwestowanie w zręczność w moim przypadku. Zawsze można powiedziec zrób to sie przekonasz ale ktoś może juz coś takiego zrobił i mógłby się podzielić swoimi spostrzeżeniami.

Pozdrawiam
Cres

PS
Cochis :)

Re: Gildie, zawody i kluby

: 30 sty 2017 08:04
autor: Artak
Ja miałem takie ustawienie do nadludzia w wytrzymce (na alko) i później przerzuciłem na 22100, żeby akrobatę wbić (bo na niektórych expowiskach zręka jednak się przydaje).

Re: Gildie, zawody i kluby

: 05 lut 2017 17:16
autor: Kreslin
Witam,
jeszcze jedno pytanie - czy jest możliwe aby w jakiś sposób wyłączyć swój cios specjalny ?
Mam go wytrenowanego ale nie chce z jakiś tam przyczyn go użyć.

Pozdrawiam
Creslin