Gildie, zawody i kluby

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Gildie, zawody i kluby

Post autor: Rafgart »

Temat na pytania o różne organizacje w świecie Arkadii.
Awatar użytkownika
Goar
Posty: 14
Rejestracja: 17 kwie 2014 01:25

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Goar »

Ano ja mieć pytanie. Czy ogr może zostać myśliwym? Z tego co wyczytałem trener dla nieludzi był w darkwald, a z tego co mi niechybnie wiadomo (nie wiem czy prawidłowo) to darkwald przepadł na zawsze. Więc gdzie teraz znajde trenera traperstwa/tropicielstwa?
Gość

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Gość »

Myśliwy to jeden z zawodów masowych, które otrzymuje się jako etat od Stowarzyszenia, do którego dołączymy. Zawody masowe nie mają ograniczeń jeśli chodzi o rasy, więc możesz być nawet halflinką barbarzyńcą!

Natomiast traper to zawód podstawowy - autojoin, więcej dowiesz się tutaj:
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Traper
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Miuosh »

Z myśliwym powiązany jest też inny zawód AJ - przepatrywacz
http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Przepatrywacz
Ogre!
Awatar użytkownika
Goar
Posty: 14
Rejestracja: 17 kwie 2014 01:25

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Goar »

Dziękuję wam, wydaje się, że przepatrywacz ma trochę więcej umiejętności chyba nim zostane :D
Rafael
Posty: 85
Rejestracja: 04 mar 2009 11:05

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Rafael »

Goar: Specem nie jestem w dziedzinie ogrow i podobno sa zwolennicy ogry ukrywaczy, ale generalnie zawody ze skradaniem i ukrywaniem nie sa najlepszym wyborem dla ogra, moze dla poczatkujacego byl by lepszy jakis inny zawod :)
Torn
Posty: 80
Rejestracja: 18 lis 2013 10:16

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Torn »

Jakiś czas temu myślałem o rozpoczęciu nauki zawodu przepatrywacza. Z racji swojej rasy i umiejscowienia trenera w Kaedwen porzuciłem ten pomysł(kochane Komando ;) ). Teraz zastanawiam się czy:
- mogłem rozpocząć człowiekiem szkolenie w Starym Świecie i dalej tam trenować,
- mogłem rozpocząć szkolenie w Ishtar a dalsze treningi pobierać za wielka woda?
W grze słyszałem wiele wersji i opinii na ten temat. Obecnie nie chce zmieniać zawodu, ażeby to sprawdzić osobiście.
Tintin++ mud client
Awatar użytkownika
Goar
Posty: 14
Rejestracja: 17 kwie 2014 01:25

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Goar »

Rafael pisze:Goar: Specem nie jestem w dziedzinie ogrow i podobno sa zwolennicy ogry ukrywaczy, ale generalnie zawody ze skradaniem i ukrywaniem nie sa najlepszym wyborem dla ogra, moze dla poczatkujacego byl by lepszy jakis inny zawod :)

Ano ale nie mam pomysłów co by niespotykanie wysoki, lekko otyły ogr mógł robić innego. Przecież jego postura idealnie nadaje się do ukrycia :lol: Ale to może być coś typu "cicha woda brzegi rwie" :mrgreen:
Rafael
Posty: 85
Rejestracja: 04 mar 2009 11:05

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Rafael »

Goar pisze:
Rafael pisze:Goar: Specem nie jestem w dziedzinie ogrow i podobno sa zwolennicy ogry ukrywaczy, ale generalnie zawody ze skradaniem i ukrywaniem nie sa najlepszym wyborem dla ogra, moze dla poczatkujacego byl by lepszy jakis inny zawod :)

Ano ale nie mam pomysłów co by niespotykanie wysoki, lekko otyły ogr mógł robić innego. Przecież jego postura idealnie nadaje się do ukrycia :lol: Ale to może być coś typu "cicha woda brzegi rwie" :mrgreen:
No tak, bedziesz tylko musial szukac baaaardzo duzych krzakow :lol:

A na powaznie to sama mechanika Arkadii powoduje ze ogr ze swoimi cechami jest malo efektywny jako ukrywacz, moze lepiej jakis milicjant alboco?

R.
Awatar użytkownika
Goar
Posty: 14
Rejestracja: 17 kwie 2014 01:25

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Goar »

@UP

Raczej mi chodzi o posługiwanie się broniami drzewcowymi i tropienie. Ukrywanie się to tam już niezbyt :|
ODPOWIEDZ