Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 142
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Derdhang » 19 maja 2020 19:36

Co do komendy "idź"
Jeśli idziesz traktem, "idź niespiesznie" spowoduje dalsze podążanie w niespiesznym tempie tym traktem,
W momencie dotarcia do skrzyżowania, system nie jest w stanie stwierdzić w którą stronę chcesz iść, jest więcej niż jedna możliwość obrania kierunku marszu (nie liczy się kierunek z którego przybyłeś).
Dlatego musisz zrobić krok w obranym przez ciebie kierunku, jeśli lokacja składa się z dwoch wyjść: tego kierunku z którego przybyłeś i drugi w innym, ponowne "idź truchtem" zadziała.
他に方法はありません

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 123
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Kregan » 19 maja 2020 23:54

Valok pisze:
19 maja 2020 17:33


3) W jaki sposób mogę uzupełnić opis mojej postaci? W "jak rozpocząć" było napisane by coś tam napisać, ale przy zakładaniu konta nie było takiej opcji

4) nie ukrywam, że czas jaki mogę spędzić w grze jest wyrywkowy i raczej spontaniczny. Czy to utrudni grę mi lub innym graczom? Co się np stanie jak w trakcie wspólnej akcji będę musiał odejść od komputera? (wiem że zawsze trzeba się wylogować a nie wyłączać od razu okna)

5) mam pomysł na postać, ale konieczne do tego są umiejętności magiczne. Znam całkiem nieźle świat warhammera. Czy tu również jest podział magów wg Wiatrów Magii i centrum nauki jest w Altdorfie?
Z początku postać nie ma nic poza dwoma przymiotnikami jakie jakie wybrałeś i imienia. Opis postaci poszerza się przez noszenie ubran, zbroi, broni, bizuterii, tatuazy, fryzur, przytroczonych pochew, mieszkow, lamp etc. Jest cala masa takich rzeczy to wykorzystania. Imie uzupelnia sie wybraniem pochodzenia, czasem zdobywa sie dodatkowe tytuly przez rozne dzialania bądź dołaczenie do stowarzyszen i klubów. Inna sprawa to historia postaci, tu juz zalezy od gracza co sobie wymysli i jaka wage do tego przywiazuje, ale to juz przedstawia sie innym w grze.

Jesli grasz z kimś w druzynie, a chcesz kogos ostrzec, ze chwile bedziesz nieobecny, mozesz poprosic by przystanął bo opanowują cie "gnomie myśli", albo ze będzie podazal za nim polprzytomny i by cie strzegl (niektore zawody postaci radza sobie calkiem niezle z takimi polprzytomnymi towarzyszami), nie trzeba sie od razu wylogowywać. Jednak tez nie nalezy tego naduzywac (albo ostrzec wczesniej, ze moze dochodzic do takich sytuacji), jesli wyprawa jest zaplanowana w konkretnym celu z wyprzedzeniem i kilka osob poswiecilo na nia czas. Ale raczej kazdy stara sie podchodzic do tego z wyrozumialoscia.

O ile sa rekwizyty na Arkadii, ktore pozwalalyby odgrywac postac maga to nie ma jednak obcenie mozliwości by posiadac takowe umiejetnosci (chyba, ze dołaczysz do grona czarodziei Arkadii).
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

ODPOWIEDZ