Strona 70 z 71

Re: Ogólna mechanika muda

: 09 lis 2018 09:44
autor: Artak
Astida pisze:
09 lis 2018 09:37
Weź olej z plecaka
Napelnij lampę olejem
Włóż olej do plecaka
Ta wersja ma ten minus, że jeśli Ci się lampa wyczerpie, to jej później nie napełnisz, bo po ciemnioku nie znajdziesz oleju w plecaku :mrgreen:

Re: Ogólna mechanika muda

: 09 lis 2018 09:53
autor: Mekuga
Dokladnie, chodzi o zamieszanie w ciemnosci.
Myslalam, ze moze sa jakies nosidla/siatki/sznurki do oleju, o ktorych nie wiedzialam lub inne patenty.

Re: Ogólna mechanika muda

: 01 gru 2018 10:19
autor: Chivasso
Witam,

Jaka jest mechanika zuzywania sie ekwipunku - o ile to nie wiedza tajemna?
Chodzi mi o ubrania, sakiewki, plecaki, woreczki. Czy zuzycie liczy sie przy noszeniu na sobie / przytroczeniu, proporcjonalnie do czasu? Czy do liczby apokalips? Czy od otwierania/zamykania (pojemniki)? A jesli pojemnik jest pusty, to czy sie zuzywa?

Pozdrawiam,
Chivasso

Re: Ogólna mechanika muda

: 01 gru 2018 16:37
autor: Kregan
Chivasso pisze:
01 gru 2018 10:19
Witam,

Jaka jest mechanika zuzywania sie ekwipunku - o ile to nie wiedza tajemna?
Chodzi mi o ubrania, sakiewki, plecaki, woreczki. Czy zuzycie liczy sie przy noszeniu na sobie / przytroczeniu, proporcjonalnie do czasu? Czy do liczby apokalips? Czy od otwierania/zamykania (pojemniki)? A jesli pojemnik jest pusty, to czy sie zuzywa?

Pozdrawiam,
Chivasso
Ubrania chyba tylko czas gry. Pojemniki wkładanie, wyjmowanie, picie, czas używania przy czym jeśli są mało używane niszczeją bardzo powoli (przynajmniej niektóre). Można zamówić u rzemieślników o wiele bardziej trwałe przedmioty jak woreczki, plecaki czy sakiewki w porównaniu do tych ze sklepów.

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 wrz 2019 12:11
autor: Gunther
Było gdzieś że "założone ubrania nie ważą".
Część ubrań, jest zakwalifikowana jako zbroje (buty i rekawice glownie) ,przeglądając zbroje się je widzi.
Czy one też nic nie ważą noszone?

Czy istnieje jakieś oficjalne info odnośnie wpływu wagi broni?
Czy wpływa ona na coś więcej niż szybsze/wolniejsze męczenie się postaci?

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 wrz 2019 12:56
autor: Gritta
Pierwszy podpunkt mozesz bardzo latwo sprawdzic z pomoca takich rekawic i butow oraz ogromnego stosu miedzi.

Drugi najprosciej sprawdzic swieza postacia. Zaloz nowa postac, skombinuj jakas ciezka pale/mlot i pobij enpeca z pelnym wypoczeciem; zobaczys cos ciekawego.

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 wrz 2019 13:51
autor: Gunther
Gritta, wróc ty lepiej do swoich ziemiaków, nic nie wnosząca odpowiedź.

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 wrz 2019 13:54
autor: Gritta
A dziekuje, wlasnie skrobie. Powiedzialam Ci, jak to sprawdzic - serio, mozesz to sprawdzic sam w jakies 15 minut. Moge sie z Toba zalozyc, ze MG nie odpowiedza o flaszke kislevickiej wodki.

Re: Ogólna mechanika muda

: 19 maja 2020 17:33
autor: Valok
Bądźcie pozdrowieni.
Odkryłem właśnie, że mam znaczne problemy z podstawowymi czynnościami życiowymi, mimo przeczytania całego "jak zacząć grę" na wiki.
Oto moje pytania:
1) gdy dałem komendę "idz zachod" zapytano mnie jakim tempem chcę się poruszać. Zrobilem wiec "niespiesznie", lecz spotkałem się z niezrozumieniem. Spróbowałem więc "idz zachod niespiesznie", co spotkało się z ponowieniem pytania o tempo marszu. Podobnie w przypadku "Idz niespiesznie zachod". Wtedy wpisałem "?idz" żeby dowiedzieć się jak to działa. Po przeczytaniu zdecydowałem się na prostszy komunikat "idz niespiesznie". Odzew był taki: "Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane. Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc...". W końcu poruszyłem się za pomocą róży wiatrów, ale nadal nie wiem jakie powienienem wpisać polecenie lub polecenia

2) wszedłem do karczmy. Zauważyłem Chudego energicznego mezczyznę. Wpisałem więc "→ powiedz do chudego energicznego mezczyzny Dzien Dobry" i w efekcie przywitałem się z nim, lecz nie otrzymałem żadnego odzewu. Wniosek jest dwojaki: albo zrobiłem coś nie tak, albo ten mężczyzna mnie zignorował.

3) W jaki sposób mogę uzupełnić opis mojej postaci? W "jak rozpocząć" było napisane by coś tam napisać, ale przy zakładaniu konta nie było takiej opcji

4) nie ukrywam, że czas jaki mogę spędzić w grze jest wyrywkowy i raczej spontaniczny. Czy to utrudni grę mi lub innym graczom? Co się np stanie jak w trakcie wspólnej akcji będę musiał odejść od komputera? (wiem że zawsze trzeba się wylogować a nie wyłączać od razu okna)

5) mam pomysł na postać, ale konieczne do tego są umiejętności magiczne. Znam całkiem nieźle świat warhammera. Czy tu również jest podział magów wg Wiatrów Magii i centrum nauki jest w Altdorfie?

Re: Ogólna mechanika muda

: 19 maja 2020 17:50
autor: Kerian
1) sprobuj po kierunkach np:
- "w", "west", "zachod"
"ne", "s", "e", "u", "d"

2) Nie wszystkie postaci maja cos do powiedzenia, wiekszosc NPC nic nie mowi, Jak odroznic gracza od NPC sprawdz na wikipedii

3) Nie mozesz zrobic nic ze swoim opisem postaci... Mozesz zalozyc jakas zbroje albo ubrania, czy pojsc do fryzjera, ale nic ponad to.

4) Narazie podziwiaj swiat i graj samemu. Pozniej kogos poznasz i moze cos z tego wyniknie.

5) Na arkadii nie ma łukow, koni, magii i domkow.