Strona 69 z 79
Re: Ogólna mechanika muda
: 10 sie 2018 12:16
autor: Tercoral
Nie da się ostawić: 20000
A po drugie pytasz o bardzo mechniczna rzecz, mozesz zapytac tego kto zakodowal tworzenie postaci.
Re: Ogólna mechanika muda
: 25 sie 2018 13:33
autor: Asahel
Witajcie!
w pierwszych słowach chciałem się przywitać! Powrót do Arki po wielu, wielu latach
Chciałem również serdecznie pogratulować odpowiedzialnym za wprowadzenie klienta online - coś niesamowitego! Jestem totalnie zachwycony! Bardzo dobra robota!
Przechodząc do sedna, wielka prośba o pomoc:
jak w kliencie arkadyjskim ustawić allias, żeby skrót wp działał jako "wybierz przesyłkę" i po dodaniu do "wp" cyferki, pracownik poczty wiedział o co mi chodzi? Aktualnie sytuacja wygląda następująco:
→ wybierz przesylke wp 1
Wybierz przesylke <numer>.
Będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam!
ED: @Drogota, bardzo dziękuję za pomoc - działa!
Re: Ogólna mechanika muda
: 25 sie 2018 15:24
autor: Drogota
Miałem kiedys podobny problem.
Byc moze to pomoze.
Postautor: Rafgart » 17 wrz 2016 09:49
Jesli jest to alias w kliencie WWW (bo arkowych nie masz), to musisz dodac %-1 (wybierz przesylke %-1), by pobralo pozostale wyrazy.
Re: Ogólna mechanika muda
: 07 wrz 2018 22:08
autor: Chivasso
Mam pytanie odnośnie działań masowych na różnych obiektach.
Wiadomo, że można np, "odłożyć wszystkie miecze", można też np. "obejrzeć wszystkich". Tylko ta ostatnia komenda działa na obiekty będące "osobami" - np. przemieszane postacie graczy i NPCe nie będące - czym właściwie? Bo np. na gremliny nie działa, choć niby dogadać się z nimi można.
Z kolei pożyteczna komenda "obejrzyj zwierzęta" zadziała na szczury, konie i koty, ale na gremliny znów nie.
Czy jest jakaś wersja "obejrzyj ***", która objęłaby wszelkie żywe, nieumarłe, ożywione, eteryczne, jakiekolwiek_inne stworzenia?
Pozdrawiam,
Chivasso
Re: Ogólna mechanika muda
: 07 wrz 2018 22:44
autor: Artak
jak wpiszesz "odmien xxx" to Ci pokaże dokładnie na co dany stworek działa.
Re: Ogólna mechanika muda
: 08 wrz 2018 12:45
autor: Derdhang
"ob wszystkich" nie zadziała?
Re: Ogólna mechanika muda
: 08 wrz 2018 15:30
autor: Chivasso
Witam,
Artak pisze:jak wpiszesz "odmien xxx" to Ci pokaże dokładnie na co dany stworek działa.
Wiem, jak obejrzeć konkretnego stworka. Nie wiem, jak obejrzeć dowolnego (w szczególności wiele na raz) - chodzi o odpowiedni zaimek.
Derdhang pisze:"ob wszystkich" nie zadziała?
Właśnie nie zawsze. Na pewno nie na zwierzęta, ani na część potworów (nie-osobowych?). Choćby na wspomniane gremliny.
Natomiast "ob wszystko" działa chyba tylko na własne wyposażenie, nie na otoczenie.
Pozdrawiam,
Chivasso
Re: Ogólna mechanika muda
: 08 wrz 2018 16:56
autor: Kregan
Chivasso pisze:Witam,
Artak pisze:jak wpiszesz "odmien xxx" to Ci pokaże dokładnie na co dany stworek działa.
Wiem, jak obejrzeć konkretnego stworka. Nie wiem, jak obejrzeć dowolnego (w szczególności wiele na raz) - chodzi o odpowiedni zaimek.
Derdhang pisze:"ob wszystkich" nie zadziała?
Właśnie nie zawsze. Na pewno nie na zwierzęta, ani na część potworów (nie-osobowych?). Choćby na wspomniane gremliny.
Natomiast "ob wszystko" działa chyba tylko na własne wyposażenie, nie na otoczenie.
Pozdrawiam,
Chivasso
ob 2. gremlina = ob drugiego gremlina
obejrzysz drugiego gremlina
Jeśli cie zaatakują możesz uzyć:
ob wrogow / ob drugiego wroga etc.
Jesli opisy sie powtarzaja
ob brzydkie gobliny
ob przeciwnika
obejrzysz tylko konkretnego np gremlina na którym się koncentrujesz w walce.
Chyba innych opcji nie ma. Przynajmniej nie kojarze.
Re: Ogólna mechanika muda
: 09 lis 2018 08:59
autor: Mekuga
Witam.
Czy istnieje mozliwosc obejscia efektu chowania oleju po uzyciu komendy "napelnij plecak"?
Oczywiscie mozna wysylac lawine w stylu "wloz wszystkie bronie/zbroje/ubrania", ale moze sa jakies lepsze rozwiazania?
Pozdrawiam.
Re: Ogólna mechanika muda
: 09 lis 2018 09:37
autor: Astida
Możesz zrobić alias w samej arce pod
naplenij plecak
w stylu
Napelnij plecak; weź olej z plecaka
Albo lepiej alias dla
Naplenij lampę olejem
Jako
Weź olej z plecaka
Napelnij lampę olejem
Włóż olej do plecaka