Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Tercoral » 10 sie 2018 12:16

Nie da się ostawić: 20000

A po drugie pytasz o bardzo mechniczna rzecz, mozesz zapytac tego kto zakodowal tworzenie postaci.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Asahel
Posty: 5
Rejestracja: 25 sie 2018 13:28

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Asahel » 25 sie 2018 13:33

Witajcie!
w pierwszych słowach chciałem się przywitać! Powrót do Arki po wielu, wielu latach :D

Chciałem również serdecznie pogratulować odpowiedzialnym za wprowadzenie klienta online - coś niesamowitego! Jestem totalnie zachwycony! Bardzo dobra robota! :)

Przechodząc do sedna, wielka prośba o pomoc:
jak w kliencie arkadyjskim ustawić allias, żeby skrót wp działał jako "wybierz przesyłkę" i po dodaniu do "wp" cyferki, pracownik poczty wiedział o co mi chodzi? Aktualnie sytuacja wygląda następująco:
→ wybierz przesylke wp 1
Wybierz przesylke <numer>.

Będę wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam!


ED: @Drogota, bardzo dziękuję za pomoc - działa! :)
Ostatnio zmieniony 26 sie 2018 11:13 przez Asahel, łącznie zmieniany 1 raz.

Drogota
Posty: 20
Rejestracja: 17 kwie 2016 11:54

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Drogota » 25 sie 2018 15:24

Miałem kiedys podobny problem.
Byc moze to pomoze.

Postautor: Rafgart » 17 wrz 2016 09:49
Jesli jest to alias w kliencie WWW (bo arkowych nie masz), to musisz dodac %-1 (wybierz przesylke %-1), by pobralo pozostale wyrazy.

Awatar użytkownika
Chivasso
Posty: 32
Rejestracja: 16 cze 2018 22:37

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Chivasso » 07 wrz 2018 22:08

Mam pytanie odnośnie działań masowych na różnych obiektach.
Wiadomo, że można np, "odłożyć wszystkie miecze", można też np. "obejrzeć wszystkich". Tylko ta ostatnia komenda działa na obiekty będące "osobami" - np. przemieszane postacie graczy i NPCe nie będące - czym właściwie? Bo np. na gremliny nie działa, choć niby dogadać się z nimi można.
Z kolei pożyteczna komenda "obejrzyj zwierzęta" zadziała na szczury, konie i koty, ale na gremliny znów nie.
Czy jest jakaś wersja "obejrzyj ***", która objęłaby wszelkie żywe, nieumarłe, ożywione, eteryczne, jakiekolwiek_inne stworzenia?

Pozdrawiam,
Chivasso
Pozdrawia Chivasso z Tilei

Awatar użytkownika
Artak
Posty: 246
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Artak » 07 wrz 2018 22:44

jak wpiszesz "odmien xxx" to Ci pokaże dokładnie na co dany stworek działa.

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 125
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Derdhang » 08 wrz 2018 12:45

"ob wszystkich" nie zadziała?
他に方法はありません

Awatar użytkownika
Chivasso
Posty: 32
Rejestracja: 16 cze 2018 22:37

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Chivasso » 08 wrz 2018 15:30

Witam,
Artak pisze:jak wpiszesz "odmien xxx" to Ci pokaże dokładnie na co dany stworek działa.
Wiem, jak obejrzeć konkretnego stworka. Nie wiem, jak obejrzeć dowolnego (w szczególności wiele na raz) - chodzi o odpowiedni zaimek.
Derdhang pisze:"ob wszystkich" nie zadziała?
Właśnie nie zawsze. Na pewno nie na zwierzęta, ani na część potworów (nie-osobowych?). Choćby na wspomniane gremliny.

Natomiast "ob wszystko" działa chyba tylko na własne wyposażenie, nie na otoczenie.

Pozdrawiam,
Chivasso
Pozdrawia Chivasso z Tilei

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 79
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Kregan » 08 wrz 2018 16:56

Chivasso pisze:Witam,
Artak pisze:jak wpiszesz "odmien xxx" to Ci pokaże dokładnie na co dany stworek działa.
Wiem, jak obejrzeć konkretnego stworka. Nie wiem, jak obejrzeć dowolnego (w szczególności wiele na raz) - chodzi o odpowiedni zaimek.
Derdhang pisze:"ob wszystkich" nie zadziała?
Właśnie nie zawsze. Na pewno nie na zwierzęta, ani na część potworów (nie-osobowych?). Choćby na wspomniane gremliny.

Natomiast "ob wszystko" działa chyba tylko na własne wyposażenie, nie na otoczenie.

Pozdrawiam,
Chivasso
ob 2. gremlina = ob drugiego gremlina
obejrzysz drugiego gremlina
Jeśli cie zaatakują możesz uzyć:
ob wrogow / ob drugiego wroga etc.
Jesli opisy sie powtarzaja
ob brzydkie gobliny

ob przeciwnika
obejrzysz tylko konkretnego np gremlina na którym się koncentrujesz w walce.

Chyba innych opcji nie ma. Przynajmniej nie kojarze.
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Mekuga
Posty: 11
Rejestracja: 31 paź 2018 21:10

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Mekuga » 09 lis 2018 08:59

Witam.
Czy istnieje mozliwosc obejscia efektu chowania oleju po uzyciu komendy "napelnij plecak"?
Oczywiscie mozna wysylac lawine w stylu "wloz wszystkie bronie/zbroje/ubrania", ale moze sa jakies lepsze rozwiazania?
Pozdrawiam.

Astida
Posty: 44
Rejestracja: 26 lut 2017 15:09

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Astida » 09 lis 2018 09:37

Możesz zrobić alias w samej arce pod
naplenij plecak
w stylu
Napelnij plecak; weź olej z plecaka

Albo lepiej alias dla
Naplenij lampę olejem
Jako
Weź olej z plecaka
Napelnij lampę olejem
Włóż olej do plecaka

ODPOWIEDZ