Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Retus
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018 06:38

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Retus » 24 mar 2018 23:49

Takie cuś przyszło mi do łba ... czy ilość expa zapisanego w postaci formy (którą się traci przy zgonie)jest kalkulowana w exp tracony przy zgonie?

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 125
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Derdhang » 25 mar 2018 00:33

Nie.
他に方法はありません

Awatar użytkownika
Ethel
Posty: 211
Rejestracja: 14 lut 2009 09:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ethel » 25 mar 2018 17:48

Szybkie pytanko, moze ktos juz to przerabial :)

mam problem z zalogowaniem sie na przywrocona po kasacji postac. Po wpisaniu hasla dostaje komunikat "Blad przy wczytywaniu konfiguracji. Sprobuj ponownie."
Czy da sie to jakos rozwiazac z poziomu oficjalnego klienta?
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."

Apolios
Posty: 77
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Apolios » 25 mar 2018 19:57

Czy załóżmy silny-bardzo niewiele będzie miał większy udźwig niż silny-bardzo dużo czy udźwig będzie jednakowy i dopiero mocny będzie dysponował większym udźwigiem?

Flig
Posty: 6
Rejestracja: 23 sty 2018 10:29

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Flig » 25 mar 2018 23:04

Ethel: mialem tak kiedys i pomoglo usuniecie ciasteczek

Szmups
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2017 20:11

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Szmups » 26 mar 2018 12:53

Tworzac te postac bylem nowym graczem i nie jestem pewien czy nie "nadpsulem" jej, zapominajac o ustawieniu cech na poczatku gry. Gdyby ktos grajacy caly czas bojowym czlowiekiem (nieinwestujacym w mentale) w okolicach zwiedzil, ale bez epikow, moglby powiedziec mi jaka ma proporcje cech bojowych do niebojowych wedlug tego kalkulatora:

http://www.licznik-arkadia.pl/#/char-stats

moja wdziecznosc nie mialaby granic. Chodzi o wynik na trzezwo i bez kaca.

Awatar użytkownika
Retus
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018 06:38

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Retus » 26 mar 2018 13:04

Szmups pisze:Tworzac te postac bylem nowym graczem i nie jestem pewien czy nie "nadpsulem" jej, zapominajac o ustawieniu cech na poczatku gry. Gdyby ktos grajacy caly czas bojowym czlowiekiem (nieinwestujacym w mentale) w okolicach zwiedzil, ale bez epikow, moglby powiedziec mi jaka ma proporcje cech bojowych do niebojowych wedlug tego kalkulatora:

http://www.licznik-arkadia.pl/#/char-stats

moja wdziecznosc nie mialaby granic. Chodzi o wynik na trzezwo i bez kaca.
Napisałem ci na prv powodzenia.

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 125
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Derdhang » 26 mar 2018 13:08

Apolios, cyfry wyssane z palca, chodzi mi tylko o przedstawienie mechaniki w zrozumialy sposob, nie jako wzorzec.

Postac na arce ma jakas tam sile/udzwig wyrazony cyfrowo, np. 75800 gram twoja postac podnosi.
To co widzisz to nie cyfry, a oznaczenie slowne reprezentujace przedzial "od-do".
0d 0 gram udzwigu do 1000 gram - wątly
1001 gram do 2354 gram - "nastepny poziom" itp, itd.
Co za tym idzie, skoro twoja cecha jest wyrazana wyzsza wartoscia, czy nizsza, to oznacza ze jestes w stanie udzwignac w okreslonym przedziale wagowym, ale nie wyzszym niz twoj realny udzwig, ktorego odpowiednika cyfrowego nie znasz.
Zas twoj realny udzwig tyka sobie powiedzmy co 3 gram z kazdym punkcikiem expa.
他に方法はありません

Til
Posty: 14
Rejestracja: 05 mar 2018 17:49

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Til » 31 mar 2018 20:57

Re: Apolios
To ile twoja postac moze podniesc, jest bardzo latwo obliczyc - dodatkowo policzyc o ile zwieksza sie jej sila - w sensie ile wiecej moze podniesc po przeskoczeniu podcechy. Dawno, dawno temu, kiedy waga broni wskazywala na jej obrazenia zaadaptowalem twierdzenie Archimedesa do dokladnego wazenia tych broni. Potrzebujesz do tego pare ogromnych stosow miedzi. Na pusto - bez ekwipunku sprawdzasz ile twoja postac podniesie tych miedziakow. Liczysz je. Po podskoczeniu podcechy sprawdzasz jeszcze raz. Roznica to przyrost sily. A bronie sprawdzalo sie tak, ze podnosiles jedna, brales miedziakow "do pelna" - odkladales bron i probowales podnies inna - jezeli byla ciezsza = lepsza - nie mogles jej podniesc, trzeba bylo odlozyc cos miedzi. Kiedys pod Carbon byly stosy berdyszy z vranow, albo wielkich ciezkich toporow z goblinowa - ta metoda mozna bylo wybrac najlepszy. Nie wiem czy teraz bronie zmieniaja swoja wage w zaleznosci od statystyk - nie mialem jeszcze okazji sprawdzic - ale warte rozwazenia.
Pozdrawiam
<T>
ps. metoda zaklada, ze waga miedziaka jest jednakowa, ale sadze, ze jest.

Apolios
Posty: 77
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Apolios » 01 kwie 2018 17:09

Dzięki Til, ciekawa koncepcja. Ciekawym tylko jak spory depozyt potrzeba by pomieścić taką ilość miedziaków.

ODPOWIEDZ