Strona 52 z 79

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 maja 2017 19:11
autor: Skaag
Cześć ludzie.

Ktoś może wie, czy umiejętność górnictwo ma jakiś wpływ na kopanie lub cokolwiek poza zmianą spinki na fartuchu? :)

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 maja 2017 21:00
autor: Quantyl
Wyższa umiejętność sprawia, że
1. częściej wykopujesz każdą bryłkę,
2. wykopanie każdej bryłki mniej cię męczy.
Oba te efekty oznaczają lepszy zarobek.

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 maja 2017 22:43
autor: Edrim
Jest jeszcze kilka innych efektów ale dla większości to będą tylko domysły.
Np. rzadziej wystąpi zawał wywołany uderzeniem.

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Re: Ogólna mechanika muda

: 14 cze 2017 07:22
autor: Ralathen
Witam wszystkich z okazji pierwszego posta.

Pragne zmienic bron.
Przeszukalem forum i gdzies jest napisane, ze nie strace stazu.
Jednak po wpisaniu komendy u trenera dostalem:
Przeciez posiadasz juz ten zawod. Jesli powtorzysz komende, to zaczniesz trening od poczatku, tracac caly zdobyty staz i anulujac wszystkie ustawienia jak wybor broni.

Dodatkowo, jezeli stazu jednak nie strace, to czy strace dotychczas wytrenowane umy?

Dzieki za pomoc.

Re: Ogólna mechanika muda

: 14 cze 2017 09:02
autor: Ethian
Jeśli ukończyłeś zawód (na 1 broni) to musisz odczekać kolejne pół roku aby móc trenować kolejną broń. Wówczas już od razu wyjmiesz wszystko.
Dla przykładu:
Bierzesz fana na mieczach. Po po pół roku kończysz i masz 100% na mieczach. Dopiero po kolejnym pół roku idziesz do trenera i możesz wybrać jedną z trzech pozostałych broni i wybierasz całą tę broń na maxa.

Jeśli teraz wpiszesz 'rozpocznij trening w zawodzie xxxx' to powiem szczerze nie wiem co się stanie z umkami, wydaje mi się że zostaną wszystkie i tylko broń Ci spadnie - ale tutaj niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni gracze :)


Oczywiście wszystko powyżej tyczy się jak dostało się etat.

Re: Ogólna mechanika muda

: 14 cze 2017 12:36
autor: Plisko
Staz spadnie do 0 a umy oczywiscie zostana poza specem ktory odzwierciedla poziom stazu.
Dopiero jak sie jest poleconym (w stowarzyszeniu) to mozna wyidlowac staz do 100% i pozniej idlowac nastepne 100% i wybrac druga bron itd...

Re: Ogólna mechanika muda

: 14 cze 2017 15:30
autor: Nobia
re up:
czy jesteś pewien, że spec na pewno spada do 0? w sensie czy sprawdzałeś czy słyszałeś, że tak jest?

Re: Ogólna mechanika muda

: 19 cze 2017 03:06
autor: Adventicus
Jak to jest z tymi korbaczami? Wchodze ci ja sobie na Hobgoblina z korbaczem w ręce, który to korbacz ma poniższy opis:

Na dlugim na trzy stopy, drewnianym, wzmacnianym metalowymi okuciami trzonie, przymocowana jest na
lancuchu duza, kolczasta stalowa kula. Ciezar tej broni wyklucza uzycie jednoreczne, a specyfika
walki nim sprawia, ze nie nadaje sie do parowania ciosow przeciwnika.

Wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy w walce widze kwiatki jak:

Wyprowadzasz szybkie pchniecie czarna dluga wlocznia w czarnowlosego ciemnoskorego hobgoblina,
lecz ten zbija je z linii ataku ciezkim dwurecznym korbaczem.

Chciałoby się zapytać WTF?

Re: Ogólna mechanika muda

: 19 cze 2017 03:31
autor: Adventicus
Pytanie drugie:

Odnośnie wyważenia I skuteczności broni, to co widzimy w opisie oceny odnosi się do typu broni czy do konkretnego modelu? Uściślając jeżeli porównuje dwa drzewce powiedzmy włócznię I spisę ( zadają ten sam typ obrażeń) to czy bardzo skuteczna włócznia bedzie równie skuteczna co bardzo skuteczna spisa, czy też podana informacja mówi mi, że sposród wlóczni tego modelu powiedzmy czarna długa włócznia, ta którą mam w ręce jest akurat bardzo skuteczna, I nijak się to ma do porównania z równie skuteczna wedle opisu spisą (bo spisy sa bardziej skuteczne od włóczni).

Re: Ogólna mechanika muda

: 20 cze 2017 11:42
autor: Werbat
Adventicus pisze:Chciałoby się zapytać WTF?

Kod: Zaznacz cały

Otwarty pakowny cwiekowany plecak zawiera matowa czarna zbroje plytowa, niezwykla misterna korone, trzy zlocone potezne halabardy i czarna wysoka pare butow.
Naprawdę pytasz?