Strona 48 z 79

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 mar 2017 18:30
autor: Blob
Ja tu o prehistorii czyli specu gladiatora około 10 lat temu. Co ma do tego "dobra zmiana"?

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 mar 2017 19:40
autor: Cochis
Garkain:
Tak sa takie miejsca. Znam mobki które nie należą do silnych (czyli sa dostępne dla kazdego) i maja niezłego bloka. Na pewno Nie jest to 100% ale mobki stoją w grupie od 0-8. 4 zablokują cie skutecznie.

Błon:
Najlepszy spec to był: "glwiadro" ;) no ale to jeszcze starsze niz prehistoria.

Re: Ogólna mechanika muda

: 23 mar 2017 23:53
autor: Fuggazi
Blob pisze:Ja tu o prehistorii czyli specu gladiatora około 10 lat temu. Co ma do tego "dobra zmiana"?
Ano to ma, że jedzie walec przez Arkadię i wszystko "równa" i "standaryzuje".
I o ile standaryzacja pewnych rzeczy jest uzasadniona, logiczna i potrzebna (np. w przypadku bram gdzie otwórz, zapukaj, zastukaj, uderz w - kiedyś faktycznie można było przez to się porządnie napocić), to trzeba uważać by przypadkiem nie wywalić przy okazji jakiś specyficznych, charakterystycznych, niepowtarzalnych, klimatycznych rzeczy (jak np. brama do Carbon na hasło).
Tak samo "dobra zmiana" zamiotła i zniszczyła wspomnianego speca i wiele innych dobrych rzeczy, które wpływają na charakter i klimat miejsca, rzeczy, postaci, czy nawet zachowań.
Żal.

Re: Ogólna mechanika muda

: 25 mar 2017 13:48
autor: Blob
Czy ten spec był dobry? Raczej nie. Może na postaciach o bardzo dużej zręczności działał jako tako. Ogólnie od strony mechaniki odstawał.
Od strony kolorytu rpegowego postaci o wiele lepiej wygląda walka pokazowa, opisy obecnego speca, itd.
Nie rozumiem dlaczego masz za tym specem żal.
To bardziej odczuł zmiany zawód fanatyka przez zabranie mcobrony. Która pozwalała lepiej tankować fanatykowi nic gladiatorowi, zawodowi mimo wszystko z tarcza.

Re: Ogólna mechanika muda

: 27 mar 2017 02:01
autor: Werbat
E tam mcobrona. scgrupa! ;-)

Re: Ogólna mechanika muda

: 02 kwie 2017 03:09
autor: Miril
Może jakiś wiz odpowie jak pytanie zadam tutaj...

Skoro zmieniono mechanikę zawodu partyzanta i może on już "specować" z pierwszej linii atakiem z doskoku, to kiedy zostanie zmieniona mechanika nożownika w zakresie limitu obciążenia przy ukrywaniu się?

Dlaczego partyzant w pełnej płycie może ukrywać się bez problemu, a nożownik nie?

Albo zlikwidujcie limit na nożowniku albo wprowadźcie taki sam limit obciążenia na partyzancie.

Re: Ogólna mechanika muda

: 02 kwie 2017 10:17
autor: Ralandil
Miril pisze: Dlaczego partyzant w pełnej płycie może ukrywać się bez problemu, a nożownik nie?
To nie jest prawda, proponuję potestować.

Re: Ogólna mechanika muda

: 02 kwie 2017 14:40
autor: Adventicus
Niepodoba się zmień zawód, polecam myśliwego. Ukrywa się, skrada, zaskakuje, zarabianie nie jest problemem, miodzio.

Re: Ogólna mechanika muda

: 02 kwie 2017 17:55
autor: Miril
Masz jeszcze coś błyskotliwego do dodania? Ty pewnie z tych co to jak usłyszą krytykę czegoś w Polsce, to ich pierwszą reakcją jest "Nie podoba się to spadaj na Białoruś!" zamiast zastanowić się jak sprawy naprawić.

Re: Ogólna mechanika muda

: 02 kwie 2017 19:22
autor: Nobia
Witam,

Jakie cechy odpowiadają za skuteczność zasłaniania (czy zasłonię przed wrogiem)?
Czy jest to zręczność+odwaga, czy jak w przypadku przełamywania: siła+odwaga?

Analogicznie:
Jakie cechy odpowiadają za skuteczność zasłonienia (jak mocno tą zasłonę trzymam)?