Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Gavin
Posty: 10
Rejestracja: 01 maja 2014 13:22

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Gavin » 11 maja 2014 21:11

Pod Mariborem.

"Sięga po kolana" to jeszcze ostatni gwizdek, czy już znak, że jest za późno?

Awatar użytkownika
Aika
Posty: 59
Rejestracja: 22 mar 2014 22:05
Lokalizacja: Brugge

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Aika » 11 maja 2014 21:15

To znak, ze moze czas sie ruszyc. Gorzej jak ci siegnie do szyi.
Madame Directeur, patronne des Elfes, Demi-elfes et voyageurs

Gavin
Posty: 10
Rejestracja: 01 maja 2014 13:22

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Gavin » 11 maja 2014 23:28

Dzięki za odpowiedzi. Zachęcony, mam jeszcze jedno pytanie. ;)

Czy to jedynie moje subiektywne odczucie, czy też podróż po traktach w Imperium męczy bardziej niż w Ishtar?

Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Gleanevall » 12 maja 2014 00:55

To kwestia pory roku. W śniegu kroczy się trudniej.

Awatar użytkownika
Nadia
Posty: 22
Rejestracja: 07 maja 2013 18:19

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Nadia » 03 cze 2014 11:59

Czy elementy ekwipunku takie jak plecaki, bukłaki, czy woreczki można gdzieś naprawić? Zwłaszcza interesują mnie te ostatnie.

Pozdrawiam :)


Edit: Dziękuję!
Ostatnio zmieniony 04 cze 2014 08:26 przez Nadia, łącznie zmieniany 1 raz.

Thork
Posty: 55
Rejestracja: 18 sty 2010 00:34

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Thork » 03 cze 2014 12:22

W Tilei mozna naprawiac plecaki i podobne. Naprawy buklakow/woreczkow jeszcze nie spotkalem.

Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Gerdia » 03 cze 2014 16:15

Pojemniki zamówione w Ebino naprawia się w tym samym miejscu.
Ubrania u krawców.
Pozostały ekwipunek, w tym woreczki i bukłaki, sa rzeczami, które się zużywają, ale nie można ich naprawić.

G. :twisted:
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.

Awatar użytkownika
Galning
Posty: 3
Rejestracja: 01 lis 2013 19:40

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Galning » 12 cze 2014 07:56

Czy do wprawnego używania puklerza trzeba mieć wyszkolone tarczownictwo i parowanie czy tylko to pierwsze?

Finmor

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Finmor » 12 cze 2014 08:30

Wieści z 24 XII 2012:
- zostal zmodyfikowany system walki, a w szczegolnosci parowanie bronia i
tarcza, tak by oplacalo sie miec wszystkie treningi, a nie tak jak dotad nie
trenowac parowania; puklerze beda odtad zakladane jak normalne tarcze, ale
zamiast tarczownictwa bedzie sie dla nich liczyc srednia z tarczownictwa i
parowania
Wynika z tego, że wypada mieć obie umiejętności wytrenowane do maksymalnej dostępnej w gildiach podróżników, żeby efektywnie posługiwać się puklerzem. Jak masz tylko jedna, to puklerz działa dwa razy gorzej.

Torn
Posty: 80
Rejestracja: 18 lis 2013 10:16

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Torn » 30 cze 2014 12:48

Czy koszt treningu posługiwania się bronią jest taki sam dla każdego jej rodzaju na tym samym poziomie?
Innymi słowy, czy za trening młotów na poziomie np. pobieżnie + 3 płaci się tyle samo co za trening toporów na poziomie pobieżnie + 3?
Jeśli nie, czy istnieje jakiś inny sposób na dokładną ocenę posiadanej umiejętności "po przecinku"?
Tintin++ mud client

ODPOWIEDZ