Strona 39 z 79

Re: Ogólna mechanika muda

: 10 wrz 2016 20:23
autor: Kormak
Dlatego trzeba zmienic czestotliwosc paczek dalszych, w stosunku do tych blizszych i po klopocie.

Pozdrawiam

Re: Ogólna mechanika muda

: 17 wrz 2016 09:43
autor: Drogota
Apropos paczek. Czy u kogos aliasy przestaly przyjmowa wartosci?
U mnie dopiero po wklepaniu calej formulki z reki "wybierz przesylke" np. 6, pobieram paczke.
Dla przykladu: p 6 (gdzie "p"=wybierz przesylke) nie bangla.

Re: Ogólna mechanika muda

: 17 wrz 2016 09:49
autor: Rafgart
Jesli jest to alias w kliencie WWW (bo arkowych nie masz), to musisz dodac %-1 (wybierz przesylke %-1), by pobralo pozostale wyrazy.

Re: Ogólna mechanika muda

: 17 wrz 2016 10:55
autor: Drogota
Dzieki wielkie. Wczesniej w pomocy mylnie przeczytalem % jako § i oczywiscie... nic.
Drogota mowi: Czas odwiedzic okuliste.
Drogota macha reka z rezygnacja.

Re: Ogólna mechanika muda

: 18 wrz 2016 00:54
autor: Urgrim
Czy istnieje zawód używający dwuręcznych toporów? Barbarzyńcy używają młotów i maczug, miecznik miecza, strażnik broni drzewcowych, a fanatyk dwóch jednoręcznych... Czy dobrze to rozumiem?

Re: Ogólna mechanika muda

: 18 wrz 2016 01:50
autor: Balkrag
Gladiator
Fanatyk
Partyzant

moze nimi wladac.

Ale stricte zawodu pod topory dwureczne nie stworzono jak pod miecz czy mloto-maczugi.

Re: Ogólna mechanika muda

: 18 wrz 2016 02:46
autor: Numeron
A takze:

Legionista
Korsarz
Odkrywca!
Kupiec!

Re: Ogólna mechanika muda

: 20 wrz 2016 02:59
autor: Urgrim
Ale skoro nikt ich tak naprawdę nie używa poza - z tego co słyszałem - czasami fanatyków, można ich tyle dostać u kowali. Jest ich mnóstwo rodzaji w odróżnieniu do dwuręcznych mieczy mimo że jeden zawód specjalizuje się w ich używaniu. Wiem że kiedyś był zawód zabójcy trolli który ich używał. Może czas coś zmienić bo nikt chyba tego nie zauważył.

Re: Ogólna mechanika muda

: 20 wrz 2016 07:43
autor: Thorffin
Napisz nowy, zbalansowany, wartościowy zawód z ciekawym NPCem i emocjami, który będzie się opierał na dwuręcznych toporach i zgłoś pomysł. ;)

Przy okazji przypomnę, że zawodu stricte pod walkę bez broni też nie ma. I pod jednoręczne drzewce! I pod miecz ze sztyletem! Nie wiem, czy ktoś zauważył.

Ergo - nie potrzebujesz zawodu dokładnie pod dwuręczne topory, żeby się nimi bawić. Weź gladiatora lub fanatyka i erpeguj. Baw się dobrze.

Re: Ogólna mechanika muda

: 20 wrz 2016 07:50
autor: Balkrag
niestety ale srednio sie sprawdzaja te zawody z dwurekami mimo ze moga go uzywac.
Fantyk o wiele lepiej spisuje sie na dualu
Glad tez mocno traci biorac w dlon dwureka.

Zaden z graczy nie jest w stanie napisac zawodu bo nie zna mechaniki muda ktora jest niezbedna by stworzyc sensowny zawod.
Gracz moze stworzyc jedynie strone erpegowa ale cala mecha/balansem musi zajac sie wiz.

Partyzant z mieczem i lewakiem spisuje sie bardzo dobrze.