Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Aslinth
Posty: 44
Rejestracja: 13 lut 2009 13:20
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Aslinth »

Czy w takim razie lepiej nie pytać o imię i od razu atakować osobę która chodzi po terenie, który według założeń warhammera bądź świata sapka jest domem danej rasy czy społeczności ? Zwłaszcza jeśli ów intruz z rysopisu pasuje do wroga danej społeczności. Czy tak to powinno być rozumiane?

Jeśli nie, to byłbym wdzięczny za podanie przykładu jak powinna być rozegrana taka sytuacja.
Czas goni nas goni nas cały czas...
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Zurwen »

Zasady dotyczące wymuszania przedstawiania się oraz atakowania lub zabijania innych graczy są bardzo jasno opisane.
Ich łamanie będzie surowo karane.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Rafgart »

Do przedstawiania swoich 'pomyslow' jest zupelnie inne podforum.
Bargor
Posty: 24
Rejestracja: 23 kwie 2014 14:23

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Bargor »

W ilosci zdobywanego doswiadczenia porownywane sa cechy i umiejetnosci? czym wieksza roznica na korzysc gracza tym mniej doswiadczenia za wroga? Jesli tak to czy szkolenie roznych umiejetnosci bojowych ma sens czy lepiej np szkolic tylko jeden rodzaj broni?
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Merkava »

Do Twojego CR (poziomu wyzwania) liczona jest tylko najwyższa umiejętność broni jaką posiadasz. Opłaca się zawsze trenować wszystko na co Cię stać.
Erkhart
Posty: 12
Rejestracja: 10 kwie 2014 11:53

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Erkhart »

Okej, pytanie techniczne:
Masz na sobie xxx kolczuge, yyy helm, zzz tarcze i qqq oslone nog.
Jestes szczelnie otulony dlugim czarnym plaszczem, a jego kaptur skrywa twoja twarz w cieniu.
Często widuję postaci, które mają bardzo krótkiego longa i ten komunikat wyżej, że są czymś szczelnie opatuleni. Jak to działa, całość ekwipunku kryje się pod płaszczem, ekwipunek jest widoczny a te postaci nic po prostu nie noszą, czy pod płaszczem chowają się tylko niektóre elementy ekwipunku? Pytam, bo z perspektywy pierwszej osoby ja widzę cały swój ekwipunek, natomiast nie mam pojęcia jak widzą mnie inni.

re: dol
Dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2014 10:43 przez Erkhart, łącznie zmieniany 1 raz.
Maylinne
Posty: 98
Rejestracja: 16 lis 2011 16:44

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Maylinne »

Niektóre elementy się chowają. Normalnie widać shorta, kondycję i posturę. Wystają dobyte bronie i może coś tam jeszcze.
Finmor

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Finmor »

@Erkhart: Ty sam widzisz swój ekwipunek po otuleniu się płaszczem (1.os.), ale inni widzą właśnie skrócony opis (3.os.).
Luin
Posty: 21
Rejestracja: 05 sty 2010 17:27
Lokalizacja: Kraków

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Luin »

Zauważyłam dziwną prawidłowość - za każdym razem, gdy wykonuję jakieś zadanie mam po nim dużo mniejsze postępy niż dużo bardziej doświadczona postać mego znajomego. Wiem, że postępy nie zawsze są dokładnym wyznacznikiem zdobywanego doświadczenia, ale jednak wydaje mi się to dość dziwne... Ktoś wie, o co może chodzić? Trochę się obawiam, że ja tu sobie radośnie wykonuję questy a w rzeczywistości dostałabym za nie dużo więcej expa, gdybym wykonała je później, lub coś w tym stylu.

Edit: Dodam jeszcze przykład - niedawno oboje wykonaliśmy zadanie z Pieterem i ja miałam bardzo małe postępy a ów znajomy niebotyczne. :roll:
"His eyes were cold. As cold as the bitter winter snow that was falling outside. Yes, cold and therefore difficult to chew..."
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Rafgart »

Za kazde tak samo wykonane zadanie kazda postac dostaje tyle samo doswiadczenia. Jedyna roznica jest we wzglednym ocenianiu postepow.
ODPOWIEDZ