Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Blob
Posty: 179
Rejestracja: 04 mar 2009 08:37

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Blob »

Ja tu o prehistorii czyli specu gladiatora około 10 lat temu. Co ma do tego "dobra zmiana"?
Cochis
Posty: 119
Rejestracja: 13 lut 2009 14:58
Lokalizacja: San Antonio

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Cochis »

Garkain:
Tak sa takie miejsca. Znam mobki które nie należą do silnych (czyli sa dostępne dla kazdego) i maja niezłego bloka. Na pewno Nie jest to 100% ale mobki stoją w grupie od 0-8. 4 zablokują cie skutecznie.

Błon:
Najlepszy spec to był: "glwiadro" ;) no ale to jeszcze starsze niz prehistoria.
[...] jest dorosly, dojrzaly, ma swoje hobby ... bawi sie klockami Lego [...]
Awatar użytkownika
Fuggazi
Posty: 162
Rejestracja: 13 maja 2010 12:48

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Fuggazi »

Blob pisze:Ja tu o prehistorii czyli specu gladiatora około 10 lat temu. Co ma do tego "dobra zmiana"?
Ano to ma, że jedzie walec przez Arkadię i wszystko "równa" i "standaryzuje".
I o ile standaryzacja pewnych rzeczy jest uzasadniona, logiczna i potrzebna (np. w przypadku bram gdzie otwórz, zapukaj, zastukaj, uderz w - kiedyś faktycznie można było przez to się porządnie napocić), to trzeba uważać by przypadkiem nie wywalić przy okazji jakiś specyficznych, charakterystycznych, niepowtarzalnych, klimatycznych rzeczy (jak np. brama do Carbon na hasło).
Tak samo "dobra zmiana" zamiotła i zniszczyła wspomnianego speca i wiele innych dobrych rzeczy, które wpływają na charakter i klimat miejsca, rzeczy, postaci, czy nawet zachowań.
Żal.
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczo­no przy Stworze­niu Świata.
S.J. Lec
Awatar użytkownika
Blob
Posty: 179
Rejestracja: 04 mar 2009 08:37

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Blob »

Czy ten spec był dobry? Raczej nie. Może na postaciach o bardzo dużej zręczności działał jako tako. Ogólnie od strony mechaniki odstawał.
Od strony kolorytu rpegowego postaci o wiele lepiej wygląda walka pokazowa, opisy obecnego speca, itd.
Nie rozumiem dlaczego masz za tym specem żal.
To bardziej odczuł zmiany zawód fanatyka przez zabranie mcobrony. Która pozwalała lepiej tankować fanatykowi nic gladiatorowi, zawodowi mimo wszystko z tarcza.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Werbat »

E tam mcobrona. scgrupa! ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Miril
Posty: 54
Rejestracja: 09 lut 2017 23:09

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Miril »

Może jakiś wiz odpowie jak pytanie zadam tutaj...

Skoro zmieniono mechanikę zawodu partyzanta i może on już "specować" z pierwszej linii atakiem z doskoku, to kiedy zostanie zmieniona mechanika nożownika w zakresie limitu obciążenia przy ukrywaniu się?

Dlaczego partyzant w pełnej płycie może ukrywać się bez problemu, a nożownik nie?

Albo zlikwidujcie limit na nożowniku albo wprowadźcie taki sam limit obciążenia na partyzancie.
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ralandil »

Miril pisze: Dlaczego partyzant w pełnej płycie może ukrywać się bez problemu, a nożownik nie?
To nie jest prawda, proponuję potestować.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
Awatar użytkownika
Adventicus
Posty: 252
Rejestracja: 17 sty 2017 23:00

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Adventicus »

Niepodoba się zmień zawód, polecam myśliwego. Ukrywa się, skrada, zaskakuje, zarabianie nie jest problemem, miodzio.
Miril
Posty: 54
Rejestracja: 09 lut 2017 23:09

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Miril »

Masz jeszcze coś błyskotliwego do dodania? Ty pewnie z tych co to jak usłyszą krytykę czegoś w Polsce, to ich pierwszą reakcją jest "Nie podoba się to spadaj na Białoruś!" zamiast zastanowić się jak sprawy naprawić.
Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Nobia »

Witam,

Jakie cechy odpowiadają za skuteczność zasłaniania (czy zasłonię przed wrogiem)?
Czy jest to zręczność+odwaga, czy jak w przypadku przełamywania: siła+odwaga?

Analogicznie:
Jakie cechy odpowiadają za skuteczność zasłonienia (jak mocno tą zasłonę trzymam)?
ODPOWIEDZ