Ogólna mechanika muda
Re: Ogólna mechanika muda
Jak jest z nauką języków? Czy mając możliwość można się ich uczyć do woli, czy postać ma ograniczone możliwości ich przyswajania ( a jeśli tak, to od czego to zależy} ?
Re: Ogólna mechanika muda
Można uczyć się do poziomu mistrzowskiego.
Wszystko zależy od uma znajomość języków zarówno u nauczyciela jak i ucznia. Przydaje się również wysoki poziom intelektu.
Wszystko zależy od uma znajomość języków zarówno u nauczyciela jak i ucznia. Przydaje się również wysoki poziom intelektu.
Re: Ogólna mechanika muda
Bianik pisze:Można uczyć się do poziomu mistrzowskiego.
Kod: Zaznacz cały
poziomy znajomosci jezykow
Dostepne poziomy znajomosci jezykow:
znikoma, niewielka, czesciowa, niezla, dosc dobra, dobra, bardzo
dobra, doskonala, prawie pelna i pelna.
"Umiesz sobie wyobrazic Isil na czele zbrojnej bandy, ktora udaje sie w swiat mordowac? (...) Jeszcze w polowie marszu zaczelaby spiewac, a jak doszloby do potyczki, to domagalaby sie kultury i kwiatow. To sie nie uda."
Re: Ogólna mechanika muda
Za odpowiedzi dziękuję, ale nie zaspokoiły one mojej ciekawości. Języków różnych jest co najmniej kilkanaście, mnie interesuje, czy mając postać z intelektem w połowie pomiędzy bystrym a błyskotliwym jestem w stanie się ich wszystkich nauczyć ( pomijam tu kwestie dostępności nauczycieli czy pieniędzy ), czy na przykład z moim poziomem po piątym nauczonym się dowiem, że to już jest koniec, trzeba żeby rozumu przybyło.
Re: Ogólna mechanika muda
Języków możesz nauczyć się wszystkich i w pełni.
Kiedyś było tak, że liczba możliwych do opanowania języków była ograniczona (do czterech czy tam pięciu), teraz zaś każdy może nauczyć się wszystkiego - jeżeli dysponuje cierpliwością oraz funduszami.
Intelekt odgrywa tu tylko pośrednie znaczenie - im wyższy intelekt, tym szybciej uczysz się języków (przy czym różnica między "epickim intelektem" oraz "błyskotliwym" nie jest wcale ogromna i nie ma sensu rozwijać intelektu tylko po to, by szybciej uczyć się języków - to i tak długotrwały proces).
EDIT:
A, no i oczywiście poziom umiejętności "znajomość języków" bardzo pomaga w nauce języków, acz tylko dwa zawody mają ją na wyższym poziomie niż ten dostępny w Gildiach Podróżniczych, więc nie ma co się tym przejmować. Są też oczywiście magiczne przedmioty, które mogą pomóc w nauce poprzez podniesienie tej umiejętności...
Kiedyś było tak, że liczba możliwych do opanowania języków była ograniczona (do czterech czy tam pięciu), teraz zaś każdy może nauczyć się wszystkiego - jeżeli dysponuje cierpliwością oraz funduszami.
Intelekt odgrywa tu tylko pośrednie znaczenie - im wyższy intelekt, tym szybciej uczysz się języków (przy czym różnica między "epickim intelektem" oraz "błyskotliwym" nie jest wcale ogromna i nie ma sensu rozwijać intelektu tylko po to, by szybciej uczyć się języków - to i tak długotrwały proces).
EDIT:
A, no i oczywiście poziom umiejętności "znajomość języków" bardzo pomaga w nauce języków, acz tylko dwa zawody mają ją na wyższym poziomie niż ten dostępny w Gildiach Podróżniczych, więc nie ma co się tym przejmować. Są też oczywiście magiczne przedmioty, które mogą pomóc w nauce poprzez podniesienie tej umiejętności...
Re: Ogólna mechanika muda
W jaki sposob dziala system zarzadzajacy tym, kogo przedstawionego pamietamy, a kogo nie. Rozumiem istnienie opcji zapamietaj, ktora sprawia, ze zapamietamy dane imie na zawsze. Ale zauwazylem, ze nie pamietam juz osoby, ktora przedstawila mi sie jakis miesiac temu, pamietam jednak osoby z poczatku mojej gry, ktorych nie widzialem od paru lat. Od czego to jest uzaleznione?
Drugie pytanie dotyczy 'zapamietaj imie < >'. Jesli uzyjemy komendy 'zapomnij' nie usunie ona osoby z osob przedstawionych - czy po uzyciu tej komendy stopniowo bedziemy zapominac dana osobe?
Drugie pytanie dotyczy 'zapamietaj imie < >'. Jesli uzyjemy komendy 'zapomnij' nie usunie ona osoby z osob przedstawionych - czy po uzyciu tej komendy stopniowo bedziemy zapominac dana osobe?
This land is ours and we'll see it wiped clean
Of the scourge that has sullied our hopes and our dreams
Of the scourge that has sullied our hopes and our dreams
Re: Ogólna mechanika muda
Hej,
Mam pytanie - czy ja przespałem jakieś zmiany? Co prawda gram rzadko ale czy coś się zmieniło?
Wygladasz na kogos niedoswiadczonego.
I dalej za licznikiem (http://licznik-arkadia.rhcloud.com/licznik):
Suma podcech: 73 Poziom: ktos kto pewnie stapa po swiecie
Brakuje: 9 Następny poziom: ktos kto niejedno widzial
Jak długo obecnie trwa niedoświadczony?
Pozdrawiam.
Mam pytanie - czy ja przespałem jakieś zmiany? Co prawda gram rzadko ale czy coś się zmieniło?
Wygladasz na kogos niedoswiadczonego.
I dalej za licznikiem (http://licznik-arkadia.rhcloud.com/licznik):
Suma podcech: 73 Poziom: ktos kto pewnie stapa po swiecie
Brakuje: 9 Następny poziom: ktos kto niejedno widzial
Jak długo obecnie trwa niedoświadczony?
Pozdrawiam.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Ogólna mechanika muda
Cześć,
na samym dole skali rzeczywiście nie udaje się trafić z poziomem. Nie przywiązywałem do tego szczególnej wagi, bo na niejedno widział wchodzi się raczej bardzo szybko i już więcej tam nie spada. Jakby ktoś miał sugestie, jak te niskie poziomy wyliczać, to jestem do dyspozycji.
na samym dole skali rzeczywiście nie udaje się trafić z poziomem. Nie przywiązywałem do tego szczególnej wagi, bo na niejedno widział wchodzi się raczej bardzo szybko i już więcej tam nie spada. Jakby ktoś miał sugestie, jak te niskie poziomy wyliczać, to jestem do dyspozycji.
Re: Ogólna mechanika muda
Czesc.
Gram w Arkadię na zwykłym kliencie. Kiedy wchodzę na lokację nie pokazuje mi się jej nazwa, mogę ją przeczytać dopiero po komendzie "zerknij". Czy mogę coś zrobić aby wyświetlała mi się nazwa lokacji kiedy na nią wchodzę?
Gram w Arkadię na zwykłym kliencie. Kiedy wchodzę na lokację nie pokazuje mi się jej nazwa, mogę ją przeczytać dopiero po komendzie "zerknij". Czy mogę coś zrobić aby wyświetlała mi się nazwa lokacji kiedy na nią wchodzę?