Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Nobia »

re Dalan:
dostajesz więcej expa, powiedzmy że 250xp
Awatar użytkownika
Dalan
Posty: 30
Rejestracja: 29 cze 2013 15:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Dalan »

Ok dzięki za odpowiedź, tak mi się właśnie wydawało, ale chciałem potwierdzić :)
"Nothing is true, everything is permitted."
Fels
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2014 15:49

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Fels »

Godzina u kowala, dzień u kaletnika czy snycerza, ile to może być realtime?
Maylinne
Posty: 98
Rejestracja: 16 lis 2011 16:44

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Maylinne »

To akurat łatwo sprawdzić. Komenda 'czas' pokazuje, która jest godzina, więc można zaobserwować jak często owa się zmienia. A dzień to dwadzieścia cztery razy godzina.
Fels
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2014 15:49

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Fels »

Dziękuję.

Pozdrawiam.

re down: Faktycznie, próbowałem u kowala to wyniki nie były zgodne. Ale czas nie kłamie.
Ostatnio zmieniony 22 lip 2014 22:43 przez Fels, łącznie zmieniany 1 raz.
Finmor

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Finmor »

Godzina = 2 minuty.
Dzień = 48 minut.
30 dni = 24 godziny.
Itd.
Awatar użytkownika
Galatea
Posty: 113
Rejestracja: 24 maja 2013 12:54

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Galatea »

Czy komenda "nagraj" ma obecnie jakiekolwiek zastosowanie? Ze starych czasów pozostał nawyk kończenia poprzez nagraj;zakoncz, ale nie mam pojęcia, czy samo zakoncz nie dawało by dokładnie takich samych rezultatów. W końcu "nagrywam postać" pojawia się tak czy inaczej.

Re down: dzięki!
Ostatnio zmieniony 24 lip 2014 19:42 przez Galatea, łącznie zmieniany 1 raz.
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Haern »

Przy zakańczaniu nie ma.
Przy grze, trochę ma - w wypadku padu Arkadii (ale nie łącza, tylko całego muda/serwera w sposób, który spowoduje nagłe wyłączenie programu) tracisz wszystkie zmiany w postaci od ostatniego 'nagrania' (lub zalogowania) - postępy, zyskane/stracone przedmioty, itp. Sytuacja ta jest na szczęście dość rzadka.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Haern »

Przy zakańczaniu nie ma.
Przy grze, trochę ma - w wypadku padu Arkadii (ale nie łącza, tylko całego muda/serwera w sposób, który spowoduje nagłe wyłączenie programu) tracisz wszystkie zmiany w postaci od ostatniego 'nagrania' (lub zalogowania) - postępy, zyskane/stracone przedmioty, itp. Sytuacja ta jest na szczęście dość rzadka.
Hagsevern
Posty: 2
Rejestracja: 27 lip 2014 01:05

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Hagsevern »

Witam serdecznie

1.doswiadczenie
Czy ilosc otrzymywanego expa dalej zalezy od stosunku sily bojowej postaci do wroga? Wg wiki tak, jednak zgodnie z tym co tam jest napisane, ocenianie wroga daje linijke z porownaniem tejze sily bojowej, a takowej nie ma, przynajmniej jak ocenialem snotlinga to jej nie dostalem, stad nie wiem czy ten system dalej tak dziala ;)

2.rozkazy
Czy rozkazy daja cokolwiek poza zmniejszaniem chaosu na polu bitwy?
Zalozmy taka sytuacje: 2 ludkow A i B bije innych 2 ludkow C i D: czy rozkaz ludka A dla ludka B: atakuj ludka C rozni sie czymkolwiek od powiedzenia ludkowi B : bij C po czym ten wpisuje 'zabij C'? Czy sa jakies rozkazy, ktorych da sie uzyc tylko jako rozkaz a nie da wpisac normalnie?

3. zbroje
pelne zbroje: Poczytalem kilka logow sobie z walk i jedna rzecz mnie zastanawia: nikt nie uzywa pelnych zbroji, dlaczego? Skladak jest lepszy w jakis sposob?

Czy zbroja zmniejsza w jakis sposob otrzymywane obrazenia czy tez moga albo calkiem nie przepusic obrazen albo przepuscic i roznia sie tylko szansa na to pierwsze ?

4.Umiejetnosci

Porownujac zawod straznika z korsarzem (wg opisow z wiki)
Straznik ma lepsza zaslona grupowa jednak nie uzywajac tarczy gorzej potrafi stawic czola grupie wrogow, ktorych wzial na siebie.
I jeden i drugi maja 2 umiejetnosci defensywne, straznik parowanie i uniki, korsarz tarczownictwo i uniki. Czy tarczownictwo jest wiec lepsze niz parowanie jesli chodzi o skutecznosc? Bo ilosc skilla ciezko wywnioskowac z opisu (swietne tarczownictwo u korsarza, czy niezwykle skuteczne parowanie u straznika) zakladam wiec podobna.

Jak wyglada sytuacja w zawodach pod wzgledem nauki umiejetnosci walki bronia? We wszystkich (chodzi mi o masowe bojowe) jest ona na takim samym poziomie?
Czy jesli jakis zawod oferuje walke kilkoma rodzajami broni do wyboru czy na jednakowym poziomie ?

Sadzac z opisow na wiki, z mobami radza sobie dobrze zawody z wysoka defensywa, ktory z zawodow ma ja najlepsza ? pomijam tu wykorzystywanie np ukrywania jako specyficznej formy defensywy ;)

5. Spec

Jak duza roznica jest w sile specow tych zawodow, ktore niby maja je silne do tych, ktore maja je slabe? kilka % czy moze blizej kilkudziesieciu, kilkuset?

Jak duza w ogole jest sila speca w stosunku do zwyklych atakow?

6. Wytracenie broni: jak ono dziala? postac po wytraceniu walczy piescia? Czy tez po prostu nie moze uzywac speca? Jak dlugo to dziala? Czy wszystkim mobom mozna wytracic bron? (chodzi oczywiscie o takie, ktore w ogole ja maja, bo jak uzywa jakis pazurow czy zebow to wiadomo, ze sie nie da)

z gory dziekuje za wszelakie odpowiedzi ;)
ODPOWIEDZ