Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Tarah
Posty: 15
Rejestracja: 24 lip 2020 20:58

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Tarah » 16 paź 2020 16:20

Niekoniecznie :D

Awatar użytkownika
Ingrid
Posty: 32
Rejestracja: 26 wrz 2020 09:20

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ingrid » 19 paź 2020 07:40

Czy cena za trening umiejetnosci na danym poziomie jest stala dla wszystkich umiejetnosci?

Pamietam ze jak trenowalam wspinaczke za ok 15 zlota to umiejetnosc byla juz na niezle.
Teraz jak trenuje w stazu miecz i wydaje okolo tej samej sumy to umiejtnosc mam tylko na zadowalajaco.

Terenes
Posty: 392
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Terenes » 19 paź 2020 08:34

Ingrid pisze:
19 paź 2020 07:40
Czy cena za trening umiejetnosci na danym poziomie jest stala dla wszystkich umiejetnosci?

Pamietam ze jak trenowalam wspinaczke za ok 15 zlota to umiejetnosc byla juz na niezle.
Teraz jak trenuje w stazu miecz i wydaje okolo tej samej sumy to umiejtnosc mam tylko na zadowalajaco.
Nie. Są umiejętności droższe i tańsze. Nawet bronie są droższe i tańsze. Miecze są chyba najdroższe ze wszystkich broni.

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 155
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Kregan » 19 paź 2020 16:15

Ingrid pisze:
19 paź 2020 07:40
Czy cena za trening umiejetnosci na danym poziomie jest stala dla wszystkich umiejetnosci?

Pamietam ze jak trenowalam wspinaczke za ok 15 zlota to umiejetnosc byla juz na niezle.
Teraz jak trenuje w stazu miecz i wydaje okolo tej samej sumy to umiejtnosc mam tylko na zadowalajaco.
Umiejetnosci sa poprzydzielane do kilku grup cenowych. Ogolnie sa pogrupowane np wspinaczka, handel, plywanie, spostrzegawczosc, zwiazane z eksploracja swiata, inna grupe beda stanowily specjalne umiejetnosci bojowe jak cios specjalny, rozkazy, walka w szyku, rozkazy, a jeszcze inna indywidualne umiejetnosci defensywne postaci parowanie, tarczownictwo, uniki. Rozne typy broni sa powrzucane w poszczególne grupy.
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Awatar użytkownika
Ingrid
Posty: 32
Rejestracja: 26 wrz 2020 09:20

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ingrid » 21 paź 2020 18:12

Czy rodzaj zadawanych obrazen ma znaczenie?
Czy np bijac szkielet mieczem wychodzi gorzej niz mlotem bo ten jest no...koscisty?

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 155
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Kregan » 21 paź 2020 18:14

Ingrid pisze:
21 paź 2020 18:12
Czy rodzaj zadawanych obrazen ma znaczenie?
Czy np bijac szkielet mieczem wychodzi gorzej niz mlotem bo ten jest no...koscisty?
Ma. Niektóre typy przeciwnikow sa mniej lub bardziej odporne na dany typ obrazen. I dokladnie tak jest ze szkieletami lepiej przylac obuchem jak dziabać sztyletem. Czasem różnice są mocno odczuwalne.
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Awatar użytkownika
Ingrid
Posty: 32
Rejestracja: 26 wrz 2020 09:20

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ingrid » 22 paź 2020 14:48

Czytajac rozne watki na forum spotkalam sie z tzw dławikiem

Pytanie pierwsze: Przy jakim mniej wiecej poziomie sie on pojawia?
Pytanie drugie: Jak on sie objawia? Przestaje robic postepy czy tez robie postepy ale cechy nie rosna?

Awatar użytkownika
Kerian
Posty: 138
Rejestracja: 10 lip 2019 20:03

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Kerian » 22 paź 2020 15:18

Dławik jest przy wielce,

Robisz postępy, a cechy nie rosną.
Ukryty elfi mag siedzący na koniu, rzucający błyskawice z craftowanej księgi, by bronić swojego domku.

Awatar użytkownika
Ingrid
Posty: 32
Rejestracja: 26 wrz 2020 09:20

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ingrid » 22 paź 2020 18:55

Szukalam jakis wiadomosc na temat bonusow rasowych ale nic nie ma w grze ani na wiki

czlowiek: brak
ogr: +sila -inteligencja?
krasnolud: +wytrzymalosc +odwaga
elf: +zrecznosc? -wytrzymalosc?
gnom: +inteligencja?
niziolek: +zrecznosc?

Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 188
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Gritta » 23 paź 2020 00:07

ogr: +sila +wytrzymalosc -inteligencja -zręczność odwaga?
krasnolud: +wytrzymalosc +sila +odwaga -zręczność -inteligencja
elf: +zręczność +inteligencja -siła -wyrzymałość -odwaga
gnom: +zręczność +wytrzmałość +inteligencja -siła -odwaga
niziołek: tak beznadziejne cechy, że da się tylko erpegować.

Kod: Zaznacz cały

Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!

ODPOWIEDZ