Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Kormak
Posty: 12
Rejestracja: 19 sie 2016 15:28

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Kormak » 10 wrz 2016 20:23

Dlatego trzeba zmienic czestotliwosc paczek dalszych, w stosunku do tych blizszych i po klopocie.

Pozdrawiam

Drogota
Posty: 20
Rejestracja: 17 kwie 2016 11:54

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Drogota » 17 wrz 2016 09:43

Apropos paczek. Czy u kogos aliasy przestaly przyjmowa wartosci?
U mnie dopiero po wklepaniu calej formulki z reki "wybierz przesylke" np. 6, pobieram paczke.
Dla przykladu: p 6 (gdzie "p"=wybierz przesylke) nie bangla.

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 952
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Rafgart » 17 wrz 2016 09:49

Jesli jest to alias w kliencie WWW (bo arkowych nie masz), to musisz dodac %-1 (wybierz przesylke %-1), by pobralo pozostale wyrazy.

Drogota
Posty: 20
Rejestracja: 17 kwie 2016 11:54

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Drogota » 17 wrz 2016 10:55

Dzieki wielkie. Wczesniej w pomocy mylnie przeczytalem % jako § i oczywiscie... nic.
Drogota mowi: Czas odwiedzic okuliste.
Drogota macha reka z rezygnacja.

Urgrim
Posty: 2
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:37

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Urgrim » 18 wrz 2016 00:54

Czy istnieje zawód używający dwuręcznych toporów? Barbarzyńcy używają młotów i maczug, miecznik miecza, strażnik broni drzewcowych, a fanatyk dwóch jednoręcznych... Czy dobrze to rozumiem?

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Balkrag » 18 wrz 2016 01:50

Gladiator
Fanatyk
Partyzant

moze nimi wladac.

Ale stricte zawodu pod topory dwureczne nie stworzono jak pod miecz czy mloto-maczugi.

Numeron
Posty: 137
Rejestracja: 31 paź 2010 08:30

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Numeron » 18 wrz 2016 02:46

A takze:

Legionista
Korsarz
Odkrywca!
Kupiec!

Urgrim
Posty: 2
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:37

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Urgrim » 20 wrz 2016 02:59

Ale skoro nikt ich tak naprawdę nie używa poza - z tego co słyszałem - czasami fanatyków, można ich tyle dostać u kowali. Jest ich mnóstwo rodzaji w odróżnieniu do dwuręcznych mieczy mimo że jeden zawód specjalizuje się w ich używaniu. Wiem że kiedyś był zawód zabójcy trolli który ich używał. Może czas coś zmienić bo nikt chyba tego nie zauważył.

Awatar użytkownika
Thorffin
Posty: 62
Rejestracja: 05 lis 2012 20:08

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Thorffin » 20 wrz 2016 07:43

Napisz nowy, zbalansowany, wartościowy zawód z ciekawym NPCem i emocjami, który będzie się opierał na dwuręcznych toporach i zgłoś pomysł. ;)

Przy okazji przypomnę, że zawodu stricte pod walkę bez broni też nie ma. I pod jednoręczne drzewce! I pod miecz ze sztyletem! Nie wiem, czy ktoś zauważył.

Ergo - nie potrzebujesz zawodu dokładnie pod dwuręczne topory, żeby się nimi bawić. Weź gladiatora lub fanatyka i erpeguj. Baw się dobrze.

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Balkrag » 20 wrz 2016 07:50

niestety ale srednio sie sprawdzaja te zawody z dwurekami mimo ze moga go uzywac.
Fantyk o wiele lepiej spisuje sie na dualu
Glad tez mocno traci biorac w dlon dwureka.

Zaden z graczy nie jest w stanie napisac zawodu bo nie zna mechaniki muda ktora jest niezbedna by stworzyc sensowny zawod.
Gracz moze stworzyc jedynie strone erpegowa ale cala mecha/balansem musi zajac sie wiz.

Partyzant z mieczem i lewakiem spisuje sie bardzo dobrze.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2016 07:52 przez Balkrag, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ