Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Terenes
Posty: 390
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Terenes » 25 lut 2016 11:48

W trakcie gry spotkalem sie zarowno z komunikatami ze przedmiot jest za DUZY by go wlozyc do pojemnika jak i ze jest za CIEZKI by to zrobic.
Zgaduje wiec ze kryteria sa trzy.

Awatar użytkownika
Hoppa
Posty: 59
Rejestracja: 22 lip 2015 19:20

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Hoppa » 25 lut 2016 18:27

Terenes pisze:W trakcie gry spotkalem sie zarowno z komunikatami ze przedmiot jest za DUZY by go wlozyc do pojemnika jak i ze jest za CIEZKI by to zrobic.
Zgaduje wiec ze kryteria sa trzy.
Akurat to jest trochę bez sensu bo wczoraj to testowałam na wiązkach chrustu - przy kilkunastu identycznych wiązkach i kolejnych próbach włożenia ich hurtem do plecaka pojawialy się oba te komunikaty pół na pół, lub do wszystkich wiązek jeden z nich

Norcerno
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2016 21:40

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Norcerno » 25 lut 2016 20:02

Podobne głupoty pojawiają się przy zbyt dużych/ciężkich paczkach, co już zgłaszałem. Czasem wezmę paczkę, wsadzę do plecaka, a później gdy chcę ją wyciągnąć pojawia się "Paczka jest na to zbyt duża/cięzka."

Awatar użytkownika
Artak
Posty: 246
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Artak » 26 lut 2016 09:03

Norcerno pisze:Podobne głupoty pojawiają się przy zbyt dużych/ciężkich paczkach, co już zgłaszałem. Czasem wezmę paczkę, wsadzę do plecaka, a później gdy chcę ją wyciągnąć pojawia się "Paczka jest na to zbyt duża/cięzka."
A nie zmieniło Ci się upicie? Albo nie wziąłeś czegoś po drodze?

Norcerno
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2016 21:40

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Norcerno » 26 lut 2016 09:11

Zdecydowanie nie. Zmieniało się tylko zmęczenie.
Edit: mogły jeszcze się rozmieniać monety, ale nie z mithryli.

Maylinne
Posty: 98
Rejestracja: 16 lis 2011 16:44

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Maylinne » 26 lut 2016 09:55

To jest jakoś tak, że jak chcesz wyjąć paczkę z plecaka to musisz być w stanie jednocześnie unieść plecak z paczką w środku, jak i paczkę na zewnątrz. Dlatego w takim przypadku należy odłożyć plecak, wziąć z niego paczkę i podnieść go znowu. Nie wydaje mi się, żeby ktoś zamierzał zmieniać coś w tej kwestii.

Norcerno
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2016 21:40

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Norcerno » 26 lut 2016 11:26

Tak tylko wypowiadam się w temacie, mam na to alias już od dawna. Trochę męczące bywa odbezpieczanie zdejmowanie odkładanie otwieranie wyciąganie zamykanie branie zakładanie i zabezpieczanie ;)

Numeron
Posty: 137
Rejestracja: 31 paź 2010 08:30

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Numeron » 07 mar 2016 17:33

Moje pytanie dotyczy oceny przeciwnika odnosnie wiedzy:

Kod: Zaznacz cały

Walczac z tym przeciwnikiem moglbys dowiedziec sie czegos wiecej o WIEDZA.
Czy w/w linijka zalezy od tego jak wysoko mamy wiedze z walki czy sumy lacznej (walka+ksiazki i biblioteki+exploracja)?

Awatar użytkownika
Jardir
Posty: 13
Rejestracja: 21 lut 2016 20:58

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Jardir » 07 mar 2016 17:59

Z moich obserwacji:

Ze stworami pokoniunkcyjnymi jest tak, że wiedza z walki może wzrosnąć np do 10% na ghoulach, ale potem musisz znaleźć coś innego, np kikimory.

Awatar użytkownika
Artak
Posty: 246
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Artak » 07 mar 2016 18:20

Numeron jak walczysz, to rośnie wiedza z walki, jak czytasz to rośnie wiedza z czytania itp.
Teoretycznie może być tak, ze będziesz miał full wiedzy z czytania i eksploracji, a 0 wiedzy z walki i mając ogólna wiedza na poziomie dobra/bardzo dobra najłatwiejsze potwory będą Cię uczyć

ODPOWIEDZ