Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Ethel
Posty: 211
Rejestracja: 14 lut 2009 09:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ethel » 10 gru 2015 17:11

Biorac pod uwage, jak szybko rosnie koszt treningow wraz ze stazem, zbalansowane jest to akurat w taki sposob, zeby nawet grajacy dwa-trzy dni w tygodniu byli w stanie zarobic na umki - tak z punktu widzenia nowych postaci.
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."

Bargian
Posty: 49
Rejestracja: 11 lis 2015 00:02

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Bargian » 10 gru 2015 17:51

Hmm no ja majac silny cios na pobieżnie teraz wydalem okolo 150 zl na trening. Dla mnie jest to okolo 5-6 godzin pracy w kopalni (pod warunkiem ze na leb sie nic nie zwali).
Czyli z punku widzenia nowych postaci grajacych nei za duzo albo zarabiasz na umy albo farmisz cechy.

A ze chcialem troche przyspieszyc nabijanie stazu to wlaczylem forme i tak po okolo, hmm, szkoda ze nie liczylem ale ze 4 godziny na pewno, moze nawet 5 biegania po goblinach mialem nieziemska forme.

Vivienne
Posty: 41
Rejestracja: 02 lip 2015 00:56

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Vivienne » 10 gru 2015 22:26

Istnieja bardziej dochodowe zajecia.. A co do formy - jakos strasznie duzo czasu Ci to zajmuje. Moze powinienes zmienic expowisko? Albo zaczac biegac z kims?

Bargian
Posty: 49
Rejestracja: 11 lis 2015 00:02

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Bargian » 10 gru 2015 22:29

Vivienne pisze:Istnieja bardziej dochodowe zajecia.. A co do formy - jakos strasznie duzo czasu Ci to zajmuje. Moze powinienes zmienic expowisko? Albo zaczac biegac z kims?
Przyklad poprosze.

Vivienne
Posty: 41
Rejestracja: 02 lip 2015 00:56

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Vivienne » 11 gru 2015 10:41

Bargian pisze:Przyklad poprosze.
Polecam: http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/ albo zapytaj na arce.

Terenes
Posty: 390
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Terenes » 11 gru 2015 10:47

Bargian pisze:Hmm no ja majac silny cios na pobieżnie teraz wydalem okolo 150 zl na trening. Dla mnie jest to okolo 5-6 godzin pracy w kopalni (pod warunkiem ze na leb sie nic nie zwali).
Czyli z punku widzenia nowych postaci grajacych nei za duzo albo zarabiasz na umy albo farmisz cechy.

A ze chcialem troche przyspieszyc nabijanie stazu to wlaczylem forme i tak po okolo, hmm, szkoda ze nie liczylem ale ze 4 godziny na pewno, moze nawet 5 biegania po goblinach mialem nieziemska forme.
Gornictwo na Arkadii jest bardzo nieoplacalne. Jest tak naprawde zaszloscia z dawnych czasow i wizowie oraz gracze czesto wspominaja ze musialoby zostac zakodowane od zera zeby mialo jakikolwiek sens. Traktuj je jako "niebezpieczna ciekawostke" a nie sposob na rozwoj postaci.

Odnosnie zarabiania jest poswiecony temat tuz obok:
viewtopic.php?f=17&t=610
pewnie najwiecej osob poleci ci paczki czy ryby, ale sa tez rozmaite mniej nuzace, grupowe sposoby.

Awatar użytkownika
Feanen
Posty: 29
Rejestracja: 16 cze 2015 08:02

Gadające chowańce

Post autor: Feanen » 29 sty 2016 08:54

Ile fraz może zapamiętać maksymalnie oswojony kruk/papuga/gwarek?
Może komuś udało się to zbadać?..

Terum
Posty: 60
Rejestracja: 01 gru 2015 15:17

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Terum » 23 lut 2016 00:43

Mam pytanie odnośnie postępów. Czy jeśli zabijam 2 przeciwników np. 2 szkielety na cmentarzu w Campogrotta, mam minimalne postępy to czy to w jakiś sposób wpływa na rozwój mojej postaci? Czy muszę zabić X szkieletów aż postępy będą nieznaczne? Upraszczając czy opłaca się zabijać kilku przeciwników, co nie powoduje zmiany postępów na nieznaczne czy zawsze trzeba wbić nieznaczne, żeby postać się rozwijała?

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Haern » 23 lut 2016 07:38

Opłaca. Widziane przez gracza postępy to tylko opisowy wyraz pewnego przedziału zdobytych punktow, tak samo jest ze wszystkimi wartościami liczbowymi na Arkadii.

Adamson
Posty: 29
Rejestracja: 28 kwie 2011 22:01

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Adamson » 23 lut 2016 20:21

Czołem.
Ja mam takie pytanko.
CO jest wyznacznikiem maksymalnej pojemności pojemników?
Znaczy: jakie są ograniczenia w ich pojemności prócz 500 przedmiotów maksymalnie?
pewna liczba:
- będąca sumą wagi wszystkich przedmiotów w pojemniku?
- będąca sumą objętości wszystkich przedmiotów w pojemniku?
- jakaś liczba złożona z wagi i objętości wszystkich przedmiotów?
A może jeszcze coś innego?
Będę wdzięczny za pomoc.

ODPOWIEDZ