Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Narmaniel

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Narmaniel »

@Vaden:

Było tłumaczone na forum kilka razy. ZAWSZE tracisz 10%, ponadto zeruje Ci się forma, o ile jakąś nabiłeś.
Vaden
Posty: 2
Rejestracja: 01 lis 2015 19:38

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Vaden »

Dzięki za info, byłem pewien ale nie pewien :)
Pozdrawiam
V.
Fel
Posty: 8
Rejestracja: 24 lip 2015 08:24

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Fel »

Czołem,

zastanawiam się od jakiegoś czasu czy w przypadku walki dwiema brońmi da się
w jakikolwiek sposób wyeliminować 'zacinanie się'. Czasem przez całą walkę
(nieraz przydługawą) idzie jeden za drugim dual, a czasem raz jedna broń,
raz druga, a raz stoi przez 30 sekund i nic...

Domyślam się, że modyfikatorów jest multum: czyt. zrętka + wysokość uma (dual)
+ obciążenie, zmęczenie, niemniej czy jest jakiś optymalny sposób minimalizowania
przerw między uderzeniami? Bo przegrzebując forum natrafiłem na kilka
spostrzeżeń (nie wiem czy słuszne) że m.in. fanatyk krasnolud na toporach to
po prostu jeden wielki lag...

Dziękuję za pomoc i odpocznijcie przez te wolne :)
Narmaniel

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Narmaniel »

A ja wyobrażam sobie fanatyka krasnoluda z jednym dwuręcznym toporem jako coś całkiem w porządku. :P

Walka dwiema broniami to zawsze była dla mnie zręczność + wysoka umiejętność. Zmęczenie i obciążenie wpływa tutaj tak samo, jak na wszystkie inne rodzaje walki.

Optymalnie trzeba więc mieć wysoko zręczność, wysoko umiejętność i nisko obciążenie. Ponad to możesz zwrócić uwagę na wyważenie broni, której używasz. Jasne, że najlepiej będzie się walczyć bronią z maksymalnymi skutecznością i wyważeniem, ale jeśli miałbym do wyboru broń skuteczną 14/14 wyważoną 10/14 i skuteczną 10/14 wyważoną 14/14, to brałbym tą drugą.
Duar
Posty: 72
Rejestracja: 05 paź 2014 12:49

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Duar »

Z tego co kojarzę fanatyk to jeden wielki lag... albo karabin w niektórych momentach....
Z tego co wiem to dual działa dobrze u nożownika, na fanie j/w, a u parta nie wiem.

/me wspiera Narmaniela
Fel
Posty: 8
Rejestracja: 24 lip 2015 08:24

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Fel »

Re: Duar
Czyli patrząc na to co napisałeś, um walki dwiema bronmi ma marginalne znaczenie,
w porównaniu do dobywanej broni.
Czyt. Fanatyk ma dual wyżej niż nożownik ALE nie może używać sztyletów,
które o niebo lepiej spisują się w walce na dwie bronie.
Thaer
Posty: 32
Rejestracja: 06 lis 2015 11:48

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Thaer »

Stary zawód berserkera(tego ze Skellige) miał duala na doskonale (pewnie z jakimś tam hakiem) i nie zauważyłem, aby się coś zacinało przy dwóch dobytych toporach (topory też na doskonale były).

Ale to moja obserwacja.

Pozdro.
Awatar użytkownika
Aleksa
Posty: 193
Rejestracja: 02 lis 2014 09:59

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Aleksa »

na nozu zacina sie podobnie. czasem jest tak ze leci hit za hitem, a czasem tak, ze zadnego ciosu nie zadasz....
Wilki zawsze wyją przed burzą...
Narmaniel

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Narmaniel »

(Nie)widzialna ręka randomu. :P
Ysar

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Ysar »

Forma po raz kolejny. Tym razem konkretnie +staz
Będąc w nieziemskiej formie wbijam staż, forma zawsze spada do dobrej i mogę trenować albo (mam nadzieje, że nie tajne/poufne):
- 2 różne umiejętności
- 1 umiejętność
- nic

Mityczny Random? Bug? Tak ma być?

edit
Oh math... thou art a heartless bitch ;)
Ostatnio zmieniony 10 lis 2015 10:18 przez Ysar, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ