Przybliżenie zawodu - Strażnik

Forum Pomoc dla Początkujących.
Mechor
Posty: 5
Rejestracja: 22 maja 2021 22:23

Przybliżenie zawodu - Strażnik

Post autor: Mechor »

Cześć Wszystkim!

Jestem początkującym graczem, wracającym do Arkadii po wielu latach (aczkolwiek wtedy też byłem żółtodziobem).
Chciałbym zdobyć trochę informacji o zawodzie Strażnika, który mnie zainteresował i pasuje mi do odgrywania mojej postaci człowieka.

* Czy naprawdę popełniam błąd wybierając ten zawód? Będę miał ciężko expić? Spotkałem się z opinią, że gra strażnikiem to masochizm. ;)

* Czy dobrze robię expiąc z pawężą i jednoręcznym drzewcem (początek zawodu)?

* Czy tarczownictwo to najlepszy um defensywny a bez niego gra solo jest bardzo trudna? (na razie nie mam ekipy ani znajomych w grze)

* Gdzie expić Strażnikiem na początku zawodu poza Goblinami pod Nuln? (nie wiem w sumie czy można zadawać takie pytania)

Z góry dzięki wszystkim za wypowiedzi i porady.
Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 181
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Przybliżenie zawodu - Strażnik

Post autor: Kregan »