Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Forum Logi i Opowieści.
Virdill
Posty: 83
Rejestracja: 15 sty 2010 08:49
Lokalizacja: Białystok

Re: Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Post autor: Virdill » 20 mar 2014 15:27

Miło i przyjemnie się czyta (zwłaszcza w pracy).
Pozdrawiam
Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga - konstruktywną opozycją.
Woody Allen

Khazog
Posty: 71
Rejestracja: 06 mar 2013 08:40

Re: Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Post autor: Khazog » 20 mar 2014 15:45

Niezle. Czuje sie zaszczycony, ze dostalem role w tym opowiadaniu :D
I nie wiem w którą stronę!
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.

Awatar użytkownika
Dymhard
Posty: 62
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Post autor: Dymhard » 20 mar 2014 17:27

Opowiadanie bardzo fajne, dobra robota Torgen. Ale zamiast zakładać nowy temat mógłbyś dać te opowiadanie w tym viewtopic.php?f=4&t=587

Torgen
Posty: 381
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Post autor: Torgen » 20 mar 2014 19:10

Sorki, jak cos sie znowu stowrzy to juz bede we wlasciwym umieszczal.

Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Post autor: Merkava » 20 mar 2014 19:58

Pinkne. Czekamy na kolejne! Ogry z obręczami na członkach... ^^

Awatar użytkownika
Molu
Posty: 202
Rejestracja: 19 gru 2009 23:27

Re: Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Post autor: Molu » 20 mar 2014 23:25

Khazog pisze:Niezle. Czuje sie zaszczycony, ze dostalem role w tym opowiadaniu :D
Sorki, ze tak szybko, Khazog :/
Wybacz :)
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.

Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Post autor: Nobia » 21 mar 2014 14:32

No mówiłem że ZT, TW i ZS chodzą razem w timie! I nikt nie wierzył! :>

Torgen <5>!! Dzięki za banana na gębie :)

Awatar użytkownika
Astrid
Posty: 94
Rejestracja: 21 kwie 2009 15:06
Lokalizacja: Jakieś dziwne miejsce

Re: Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...

Post autor: Astrid » 14 cze 2014 00:10

Podczas tego tańca na stole Molu zaczął zrzucać szmatki, czy tylko to sobie wyobraziłam?
http://paszczearkadii.blogspot.com
Zapraszam na bloga o tematyce arkadyjsiej.

https://www.facebook.com/paszczearkadii
Zapraszam tez na Paszcze na Fejsie.

ODPOWIEDZ