Strona 1 z 2

Zewnetrzny mapper

: 01 sty 2018 13:46
autor: Apolios
Istnieje jakas zewnetrzna aplikacja do tworzenia map? Chodzi o dzialania podobne do przechwytywania w tle kierunkow i rysowania na tej podstawie mapy w osobnej aplikacji?

Re: Zewnetrzny mapper

: 01 sty 2018 14:20
autor: Eltharis
Masz na myśli dedytkowany klient do MUDów z obsługą mappera? Wiele osób używa Mudleta, Zmuda lub Cmuda.

Ja osobiście polecam pierwszy z wymienionych. Wieloplatformowy, open-source'owy i wciąż aktualizowany zarówno przez deweloperów, jak i przez Adremena, jeśli chodzi o same skrypty. Tutaji tutaj masz linki do opisu konfiguracji paczki Adremena.

Re: Zewnetrzny mapper

: 01 sty 2018 15:05
autor: Apolios
Nie, chodzi mi o cos niezaleznego od Klientow muda, taki mapper wyjety z Mudleta np. do osobnej aplikacji.

Re: Zewnetrzny mapper

: 01 sty 2018 15:12
autor: Ralandil

Re: Zewnetrzny mapper

: 01 sty 2018 15:25
autor: Apolios
Poczytam o tym i odpisze za jakis czas, pewnie pozniej, czy o to mi chodzilo:)

Re: Zewnetrzny mapper

: 01 sty 2018 20:19
autor: Derdhang
Cuś takiego?

Re: Zewnetrzny mapper

: 01 sty 2018 20:47
autor: Apolios
Tak cos w stylu tych dwoch, do ktorych daliscie linka. Z tym, ze sciagnalem wersje pod windows mapera Thornaga i ogladajac jego filmik https://www.youtube.com/watch?v=wzEQZyHxA8Q widze, ze ten maper dziala automatycznie podczas poruszania sie po arkadii. Wyczytalem w tym watku, ze ludzie sie jakos lacza z portem (arkadii?) i mapper przechwytuje przychodzace informacje. Ja w tym programie nie widze takiej opcji, nie wiem jak to ustawic by dzialalo to z automatu. Moge poruszac sie po mapie wewnatrz tego programu, tworzyc nowe obszary tez. Lecz nie wiem jak zrobic by to dzialalo z automatu gdy poruszam sie w kliencie arkadii (korzystam z webowego).

Re: Zewnetrzny mapper

: 02 sty 2018 14:01
autor: Werbat
No to zapomnij. Do tego mappera trzeba się łączyć - upraszczając i trochę naginając technikalia, żeby nie zamieszać - z tego samego klienta, z którego łączysz się do Arkadii (czyli, na przykład w TF, trzeba zrobić dwa /addworld - jeden do arkadia.rpg.pl, drugi do localhost) i wysyłać komendy chodzenia 'na raz' i tu i tu. Nie sądzę, żeby cokolwiek zewnętrznego dało się podpiąć do webowego klienta, musisz chyba zmienić przyzwyczajenia.

Re: Zewnetrzny mapper

: 02 sty 2018 14:26
autor: Apolios
Werbat pisze:No to zapomnij. Do tego mappera trzeba się łączyć - upraszczając i trochę naginając technikalia, żeby nie zamieszać - z tego samego klienta, z którego łączysz się do Arkadii (czyli, na przykład w TF, trzeba zrobić dwa /addworld - jeden do arkadia.rpg.pl, drugi do localhost) i wysyłać komendy chodzenia 'na raz' i tu i tu. Nie sądzę, żeby cokolwiek zewnętrznego dało się podpiąć do webowego klienta, musisz chyba zmienić przyzwyczajenia.
A gdzie te /addworld sie robi? W kliencie muda? Klient muda ma sie polaczyc z arkadia i z mapperem - tutaj przez localhost?
Jak w takim wypadku mapper wylapuje informacje, ze np. brama jest zamknieta?

Re: Zewnetrzny mapper

: 02 sty 2018 15:21
autor: Mallin
/addworld to wewnetrzna komenda klienta TinyFugue. Klient webowy z tego co wiem nie ma podobnej opcji.
Obecnie wiekszosc maperow z najpopularniejszych klientow ustawia polozenie z koordynatow gmcp. Tam gdzie ich nie ma, problematyczne miejsca w stylu "brama" ogarnia sie cofaniem lokacji za pomoca triggerow. Skrypt wylapuje linijke w stylu "Probujesz otworzyc debowe drzwi, ale nie udaje ci sie to." i cofa znacznik na mapie o krok, ktory doprowadzil do jej wyswietlenia. W tym przypadku TinyFugue polaczony z tf-mapperem do localhosta na porcie 23923 wysyla tylko ciag "revert".
Zrodlo http://michael-donat.github.io/tf-mapper/