Dyskusje o kliencie WWW

Forum techniczne Arkadii.
Rafhard
Posty: 74
Rejestracja: 07 wrz 2016 00:58

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Rafhard »

Bardzo uprzejmie wnioskuje o powiększenie zasobu map oficjalnego klienta lub o możliwość własnego tworzenia brakujących map, tak żeby były zsynchronizowane z poruszaniem się wewnątrz programu.
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Strideo »

Rafhard pisze:Bardzo uprzejmie wnioskuje o powiększenie zasobu map oficjalnego klienta lub o możliwość własnego tworzenia brakujących map, tak żeby były zsynchronizowane z poruszaniem się wewnątrz programu.
Jestem ZA. Jestem początkującym graczem. Zainstalowałem Mudleta i próbowałem korzystać ze skryptów dostępnych na tym forum, ale mimo wszystko cały czas używam klienta WWW. Uważam, że jest o niebo lepszy i przyjaźniejszy a jedyny brakujący element to dobre mapy.


Pozdrawiam serdecznie
Strideo
Rafhard
Posty: 74
Rejestracja: 07 wrz 2016 00:58

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Rafhard »

Strideo pisze:Jestem ZA.
Jeżeli są jeszcze jakieś osoby, którym zależałoby na dodaniu nowych map do oficjalnego klienta to bardzo proszę poprzyjcie nas na forum.

Wasz głos może znaczyć bardzo wiele :!:
Awatar użytkownika
Isil
Posty: 214
Rejestracja: 17 mar 2014 10:19

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Isil »

A ja sie wypowiem PRZECIW.

Pykam ze zmuda co prawda, ale z mappera nie korzystam, bo mi sie wykrzacza.
Moglabym sie przerzucic na klienta webowego, ale jakos wszedzie sie poruszam
bez problemow i bez mapy (ktorej kiedys w kliencie webowym nie bylo, i tez
dalo sie grac, a ktora to mape gracze w glownej mierze pomogli stworzyc).

O ile sie nie myle i dobrze pamietam, to od poczatku zalozenie bylo takie,
zeby mapa pomagala sie poruszac po ogolnodostepnych miejscach. Juz i tak
prawie caly swiat poczatkujacy gracz ma jak na dloni, i dlaczego mialby