Strona 51 z 53

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 12 sty 2020 12:18
autor: Adair
Od skryptów 3.15 zmienił się system pojemników. Podjedź do ostatniego posta Adremena w tym wątku. Tam jest nowy plik imie.txt i linki do tego jak teraz ogarnąć pojemniki. Poza tym zapraszam na discorda: https://discord.gg/SYeCfP

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 12 sty 2020 12:36
autor: Darnell
Oczywiście teraz wszystko działa. Mój błąd i niedopatrzenie.
Wielkie dzięki za pomoc :)

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 10 lut 2020 14:14
autor: Khurgan
Czołem,
używam skryptów Adremena, i są naprawde świetne, więc w pierwszej kolejności wIelkie dzięki za kawał pracy i podzielenie się nią ze społecznością.
I teraz pytanie: Czy planujesz dodać do skryptów odrębne okienko w którym wyświetlana jest tylko komunikacja z innymi graczami? Chodzi o to, żeby podczas gdy dużo się dzieje na ekranie wyłapać, że ktoś coś mówi - chyba, że coś takiego już jest a ja nie znalazłem, wtedy prośba o info jak to uruchomić:)

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 10 lut 2020 16:02
autor: Jahir
Już jest taka funkcja, nazywa się talk_window. Odszukaj w pliku imie.txt

Kod: Zaznacz cały

scripts.ui.separate_talk_window = false
i zmień na:

Kod: Zaznacz cały

scripts.ui.separate_talk_window = true
oraz ew. dostosuj pozostałe parametry.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 10 lut 2020 18:43
autor: Khurgan
Dzięki wielkie za pomoc. Właśnie o to mi chodziło :)

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 13 lut 2020 18:52
autor: Tamira
Taka mała informacja dla tych, którzy mają rozdzielczość 2560x1440(a przynajmniej u mnie był w tym mega problem):
Stopka ze statusami broni, przemykania itp nie dopasowywała się do obecnego stanu rozdziałki i musiałam w skryptach "na chama" zmienić wartość, aby się rozsuwały bardzo, a w innym miejscu dodać po prostu dwa wiersze.
Mam tu na myśli dokładniej item "ui_footer_info".
Chociaż istnieje możliwość, że zwyczajnie czegoś nie umiałam ustawić w .txt i musiałam sobie poradzić inaczej :D

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 16 lut 2020 20:23
autor: Saul
Cześć,

Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem komputerowo - skryptowym. Mam zainstalowanego najnowszego mudleta, ściągnięte najnowsze skrypty oraz utworzony plik postaci. Pomimo tego nie działają mi bindy do tablic, bram etc. Jakieś sugestie dlaczego mogą nie działać?

Saul

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 16 mar 2020 10:37
autor: Adremen
Planuje w najblizszych dniach spora aktualizacje z nowym systemem ziol. Najwazniejsze informacje o planowanej aktualizacji:

1. Wszystkie dane ziol (nazwy, shorty, uzycia, bindy) beda pobieranie z serwera. Pomoze to z sytuacjami kiedy brakujace ziolo/opis wymusza aktualizacje calych skryptow.
2. Bedzie wsparcie budowania bazy ziol z pre- i post- akcjami. Czyli przykladowo jesli trzymamy woreczki przy pasie + kilka w jakims pojemniku, to wszystko bedzie sie dalo skonfigurowac.
3. Wszystkie ziola i uzycia w pokazywanej bazie ziol beda klikalne:

3.1 Po kliknieciu lewym przyciskiem na nazwie ziola dostaniemy informacje o tym zielsku.
3.2 Po kliknieciu prawym przyciskiem na nazwie ziola dostaniemy menu z wyborem:
- nazwa ziola: po kliknieciu zobaczymy informacje o ziole (to domyslna akcja przy lewym kliknieciu przyciskiem)
- wez/wez N ziol: wezmie jedno lub N ziol
- przezuj/zjedz/przezuj N/zjedz N: przezuj/zje jedno lub N ziol

Parametry "N" bedzie mozna sobie skonfigurowac, domyslnie bedzie prawdopodobnie 1 i 3.
Bedzie to wygladalo mniej wiecej tak:
Obrazek

3.3 Po kliknieciu lewym przyciskiem na konkretnym uzyciu ziola dostaniemy informacje o tym zielsku.
3.4 Po kliknieciu prawym przyciskiem na konkretnym uzyciu ziola dostaniemy menu z wyborem:
- nazwa ziola: po kliknieciu zobaczymy informacje o ziole (to domyslna akcja przy lewym kliknieciu przyciskiem)
- uzyj/uzyj N: uzyje jedno lub N ziol

Ilosc (parametr "N") odpowiada tym samym wartosciom co przy kliknieciu na glowna nazwe ziola.

Bedzie to wygladalo mniej wiecej tak:
Obrazek

4. Pojawila sie propozycja aby rowniez usprawnic dawanie ziol czlonkom druzyny. Mozna to zrobic w ten sposob, ze pod tabelka ziol bedzie wydrukowana lista czlonkow druzyny i po prawym kliknieciu na konkretnym czlonku druzyny bedziemy otrzymywali menu z wyborem:

Kod: Zaznacz cały

daj komosa
daj komosa 3
daj deliona
daj deliona 3
...
Bede wdzieczny za wszelkie komentarze i dyskusje co jeszcze przydatnego mogloby sie znalezc w nowych ziolach.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 17 mar 2020 22:12
autor: Crer
Adremenie,

Jak zawsze wspaniały projekt i już widzę, że wykonanie też będzie genialne!
Uwag nie mam. Czekam cierpliwie.

Dziękuje za Twoją cała pracę!

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 21 mar 2020 11:10
autor: Athe
Hej, możecie mi coś podpowiedzieć? Jak zrobić taki "dynamiczny" guzik, który za każdym kliknięciem oglądałby kolejną rzecz? Tj. ob 1. kwiatek, ob 2. kwiatek, ob 3. kwiatek itd?