Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adair
Posty: 76
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adair » 12 sty 2020 12:18

Od skryptów 3.15 zmienił się system pojemników. Podjedź do ostatniego posta Adremena w tym wątku. Tam jest nowy plik imie.txt i linki do tego jak teraz ogarnąć pojemniki. Poza tym zapraszam na discorda: https://discord.gg/SYeCfP

Darnell
Posty: 2
Rejestracja: 05 lut 2019 21:46

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Darnell » 12 sty 2020 12:36

Oczywiście teraz wszystko działa. Mój błąd i niedopatrzenie.
Wielkie dzięki za pomoc :)

Khurgan
Posty: 2
Rejestracja: 02 lut 2020 17:01

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Khurgan » 10 lut 2020 14:14

Czołem,
używam skryptów Adremena, i są naprawde świetne, więc w pierwszej kolejności wIelkie dzięki za kawał pracy i podzielenie się nią ze społecznością.
I teraz pytanie: Czy planujesz dodać do skryptów odrębne okienko w którym wyświetlana jest tylko komunikacja z innymi graczami? Chodzi o to, żeby podczas gdy dużo się dzieje na ekranie wyłapać, że ktoś coś mówi - chyba, że coś takiego już jest a ja nie znalazłem, wtedy prośba o info jak to uruchomić:)

Jahir
Posty: 14
Rejestracja: 05 kwie 2017 09:23

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Jahir » 10 lut 2020 16:02

Już jest taka funkcja, nazywa się talk_window. Odszukaj w pliku imie.txt

Kod: Zaznacz cały

scripts.ui.separate_talk_window = false
i zmień na:

Kod: Zaznacz cały

scripts.ui.separate_talk_window = true
oraz ew. dostosuj pozostałe parametry.

Khurgan
Posty: 2
Rejestracja: 02 lut 2020 17:01

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Khurgan » 10 lut 2020 18:43

Dzięki wielkie za pomoc. Właśnie o to mi chodziło :)

Awatar użytkownika
Tamira
Posty: 11
Rejestracja: 12 lut 2018 13:52

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tamira » 13 lut 2020 18:52

Taka mała informacja dla tych, którzy mają rozdzielczość 2560x1440(a przynajmniej u mnie był w tym mega problem):
Stopka ze statusami broni, przemykania itp nie dopasowywała się do obecnego stanu rozdziałki i musiałam w skryptach "na chama" zmienić wartość, aby się rozsuwały bardzo, a w innym miejscu dodać po prostu dwa wiersze.
Mam tu na myśli dokładniej item "ui_footer_info".
Chociaż istnieje możliwość, że zwyczajnie czegoś nie umiałam ustawić w .txt i musiałam sobie poradzić inaczej :D

Saul
Posty: 11
Rejestracja: 31 maja 2010 13:45

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Saul » 16 lut 2020 20:23

Cześć,

Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem komputerowo - skryptowym. Mam zainstalowanego najnowszego mudleta, ściągnięte najnowsze skrypty oraz utworzony plik postaci. Pomimo tego nie działają mi bindy do tablic, bram etc. Jakieś sugestie dlaczego mogą nie działać?

Saul

ODPOWIEDZ