Strona 48 z 49

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 01 lip 2019 22:06
autor: Crer
Tak, wielkie dzieki Adremen!

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 02 lip 2019 18:58
autor: Munin
Adremenie naprawdę wielkie podziękowania za ciężką pracę!

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 02 lip 2019 20:10
autor: Ardberg
Dzięki dzordzyk

Ps. To tak w ramach podziękowania można na piwo przelać paypalem :) e-mail jest w helpie skryptu 😉

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 04 lip 2019 15:47
autor: Munin
Adremenie czy planujesz moze jakas aktualizacje podrecznika/pomocy do skryptow? Troche funkcjonalnosci przybylo przez ostatnie miesiace/lata i w sumie chyba nie ma jednego miejsca, gdzie wszystko zostalo zebrane w jednym duzym calosciowym ujeciu.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 28 lip 2019 20:13
autor: Anatolij
Podpowiedzcie mi proszę, jak mogę zapakować dany woreczek ziołami, które mają w skryptach dwuczłonową nazwę, w stylu rdest_ptasi albo mak_polny?

Dla przykładu niech to będzie mak_polny.

Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny

I nic :(

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 28 lip 2019 23:00
autor: Adremen
Munin pisze:
04 lip 2019 15:47
Adremenie czy planujesz moze jakas aktualizacje podrecznika/pomocy do skryptow? Troche funkcjonalnosci przybylo przez ostatnie miesiace/lata i w sumie chyba nie ma jednego miejsca, gdzie wszystko zostalo zebrane w jednym duzym calosciowym ujeciu.
Tak, bede aktualizowal zarowno github jak i www.
Anatolij pisze:
28 lip 2019 20:13
Podpowiedzcie mi proszę, jak mogę zapakować dany woreczek ziołami, które mają w skryptach dwuczłonową nazwę, w stylu rdest_ptasi albo mak_polny?

Dla przykładu niech to będzie mak_polny.

Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny

I nic :(
Czy zbudowales najpierw baze ziol?

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 13 sie 2019 15:57
autor: Pavlov
Hej,

Na wstępie wielkie ukłony dla Adremena za wspaniałą robotę jaką dla wszystkich robi.

Czy wy też macie problem z /postepy2 od ostatniej aktualki ?
u mnie wygląda to tak że kończy się na linijce danego dnia i jest tabelka jakby urwana .

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 14 sie 2019 07:57
autor: Adremen
Pavlov pisze:
13 sie 2019 15:57
Hej,

Na wstępie wielkie ukłony dla Adremena za wspaniałą robotę jaką dla wszystkich robi.

Czy wy też macie problem z /postepy2 od ostatniej aktualki ?
u mnie wygląda to tak że kończy się na linijce danego dnia i jest tabelka jakby urwana .
Jest problem z postepami i tym, ze czasami sie nie resetowaly po ponownym zalogowaniu. Poprawione w kolejnej aktualizacji.
Do tego czasu: proponuje usunac plik 'Database_improvee.db', uruchomic mudleta i dodac manualnie liczbe postepow. Do czasu aktualizacji z kolei sugeruje na wszelki wypadek sprawdzac czy postepy sa zresetowane i jesli nie to dac /postepy_reset.

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 20 sie 2019 12:39
autor: Astor
Witam. Skrypty Andremena. Chciałbym dodać/zmienić atrybut 'lokacja' w bazie danych postaci. Czy jest taka możliwość?

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

: 20 sie 2019 15:06
autor: Kregan
Astor pisze:
20 sie 2019 12:39
Witam. Skrypty Andremena. Chciałbym dodać/zmienić atrybut 'lokacja' w bazie danych postaci. Czy jest taka możliwość?
W sensie? Id przypisanej do npca lokacji? Czy coś innego? Dedykowanego narzędzia chyba do tego nie ma (mi coś nie chce zaskoczyć sklecony naprędce alias).

Jakaś tam drobna poprawka da pojedynczych npcy to można użyć defaultowego `echo do faketriggerow.
Ustawić mappera na pożądanej lokacji i wrzucić obie linie.
`echo Rozmowny jasnowlosy mezczyzna przedstawia sie jako:
`echo Stefan z Miedzyrzecza.

Wiadomo podstawić własciwy short i titla, id lokacji się zaktualizuje z mappera.