Strona 32 z 53
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 24 mar 2018 18:16
autor: Borek
a ja mam takie pytanie, czy jest jakis skrypty, ze by podczas przemykania sledzilo na mapie?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 24 mar 2018 19:04
autor: Prav
Ja zrobiłem sobie zestaw klawiszy, taki sam jak dla ruchu, ale w Command wpisałem odpowiednio: przemknij n, przemknij ne, itd.
Używam klawiatury numerycznej, więc pod 8 mam n, a pod Ctrl+8: przemknij+n
Możesz też włączać opcję "przemykam: ja" na belce dolnej.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 25 mar 2018 09:20
autor: Borek
ok, mam dzieki !
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 25 mar 2018 09:21
autor: Gritta
Powinna działać tylda, jeśli nie - kliknij "Przemykam" na pasku.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 30 mar 2018 00:10
autor: Wulgor
Czy da sie dodac bind pod klawisz ']' przy wejsciu na lokacje? Jesli tak, to jak to zrobic?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 30 mar 2018 13:42
autor: Prav
Nie wiem o jaką dokładnie funkcjonalność Ci chodzi, ale w skryptach Adremena za bindowanie komend pod klawiszem ] odpowiada m.in. funkcja:
scripts.utils.bind_functional(command, silent)
Czyli możesz sobie zrobić np. Trigger reagujący na konkretny tekst i samodzielnie dobrać reakcję która ma się przypisać pod klawisz "]".
Przykładowo: Po reakcji na tekst: "Chyba tez masz ochote sobie ziewnac." można przypisać czynności
scripts.utils.bind_functional("ziewnij;zmruz oczy .;rozejrzyj sie sennie")
Jeżeli chcesz tekst przypisać bind do konkretnej lokacji, to musisz wyłapać jej unikalną nazwę (jeśli unikalna istnieje) albo sięgnąć do danych gmcp lub pozycji mappera.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 30 mar 2018 14:10
autor: Adair
Ewentualnie, ale nie będzie to bind pod ] (chyba), zobacz w pomocy /mapper_db. Interesuje Cię kompenda /lok_bind i jej pochodne.
Chyba pod ctrl+p się to binduje.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 31 mar 2018 00:07
autor: Wulgor
Wlasnie chodzi mi o bind, jaki wyskakuje przy ukrytych przejsciach na lokacjach, zeby bindowalo mi przy wejsciu na lokacje np. " ']' przecisnij sie przez szczeline' ".
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 31 mar 2018 00:47
autor: Prav
Jeśli chcesz uzupełniać swoją mapę o brakujące przejścia to zapoznaj się z komendami /mapper_rys (w szczególności /spe_lok).
Jeśli chodzi gubiące się podążanie za prowadzącym drużynę, to: /mapper_db (w szczególności /lok_team_fo).
Po wszystkim nie zapomnij użyć /zapisz_mape (i pamiętaj, że pobranie nowej mapy skasuje to co dodałeś).
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 02 kwie 2018 20:20
autor: Werbat
Jak na moje, to jemu chodzi o zmianę ctrl+p na ].
Kod: Zaznacz cały
scripts.keybind.configuration.special_exit.modifier = {}
scripts.keybind.configuration.special_exit.key = "BracketRight"