Strona 22 z 53
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 08 sty 2018 11:57
autor: Jorhn
Dokładnie tak, jak Prav pisze. Poza tym, ma to tę zaletę, że pewne "wypowiedzi" itp, które będą w okienku rozmów warto mieć w głównym, aby "umiejscowić" je w tym, co się działo. Jeśli ich nie będzie w głównym, to trzeba zerkać do loga, samo przewinięcie okienka nie pomoże. Z doświadczenia wiem
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 08 sty 2018 20:10
autor: Adremen
Prav pisze:Odnośnie braku logowania rozmów, to może obejść ten problem w ten sposób, że rozmowy byłby kopiowane do nowego okna.
Wypowiedzi nie znikałyby z okna głównego, więc byłby logowane. A dzięki dublowaniu w osobnym oknie łatwiej prowadzić rozmowę.
Mysle, ze to powinno byc definiowane jako opcja.
1. Brak wydzielonego okna
2. Okno wydzielone z rozmowami w oknie glownym i wydzielanym
3. Okno wydzielone z rozmowami w wydzielonym
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 08 sty 2018 20:33
autor: Jorhn
Dokładnie tak właśnie bym to widział. I w takiej sytuacji każdy sobie ustawia tak, jak mu pasuje.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 09 sty 2018 09:40
autor: Ethian
A czy ta opcja będzie dostępna wyłącznei z configu, czy w grze również przewidujesz możliwość zmiany?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 09 sty 2018 13:31
autor: Werbat
A jaką Ci to robi różnicę, tak naprawdę? Trzymasz na pulpicie linka do imie.txt, szybka zmiana i /laduj zajmuje ~30 sekund.
Pytam z ciekawości, bo dla mnie zmiany na bieżąco w configu podczas gry są czymś totalnie normalnym i naturalnym.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 09 sty 2018 15:46
autor: Ethian
A dla mnie nie są, i jeśli jest opcja którą mogę zmienić bezp. w mudlecie to wolę ją.
A jeśli nie ma to będzie trzeba zrobić tak jak mówisz - szybka zmiana w configu i załadowac od nowa
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 09 sty 2018 16:57
autor: Werbat
Pamiętaj zatem o komendzie /laduj - dużo ludzi ją dziwnie pomija i na przykład restartują całego mudleta, bo zmienili jedną małą rzecz w imie.txt.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 09 sty 2018 17:35
autor: Ethian
Wiem o niej doskonale
Po prostu łatwiej i wygodniej mi zmieniać ustawienia w mudlecie niż tam, dlatego jeśli jest ta opcje dostępna w mudlecie to preferuje korzystać z niej.
Po prostu jak jej nie będzie, to będę musiał używać Twojego sposobu.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 10 sty 2018 21:00
autor: Xinder
pobrałem mudleta wg tych wskazówek i fajnie to wsio zrobione.
wielki szacun dla twórcy!
jednak planuje dopisać pare swoich rzeczy....
===========przepisane z innego posta żeby bałaganu nie robić================ :
postanowiłem przejśc z Zmuda na mudleta
jezyki programowania inne wiec narastaja problemy jak w mudlecie zrobic to co działało w zmudzie bo sie do tego przyzwyczailem.
kod z zmuda:
wpisane w konsole: "p1 bron"
alias: wez %1 %1 %3 z plecaka
wyjmujesz miecz z plecaka
jak cos takiego zrobyc w mudlecie?
licze ze wiecie o co mi chodzi o da sie cos takiego zrobic w mudlecie:)
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
: 11 sty 2018 12:40
autor: Werbat
Trochę to Twoje pytanie jest mało konkretne. To ma działać tak, że wpisujesz:
i wyjmuje <costam> z plecaka?
To łatwe. Tworzysz alias, nazywasz go jak chcesz, w pole Pattern wpisujesz:
A w 'dużym białym polu':
Kod: Zaznacz cały
send("wez " .. matches[2] .. " z plecaka", false)
Jeśli chcesz coś innego, to wyjaśnij bardziej zrozumiale.