Strona 3 z 53

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 24 kwie 2017 13:46
autor: Kobu
Vadi pisze:

Kod: Zaznacz cały

aa=tonumber(gmcp.char.state.encumbrance)+0.1
setGauge("bar5", aa,7.1)
?
Nie, to nie ten problem. Otoz gdy ustawiam gauge n wartosc ZERO ono sie w serii mudleta 3.x nie odswieza. Wystarczy zwinac okno i rozwinac. jest OK. Mozna tez skryptem przesunac gauge o pixel w prawo i cofnac. Tez OK. Ale poki nie ma zadnej akcji odswiezajacej pasek ten nie zmieni warosci na ZERO. Co zreszta mnie ostro wkurza. Bo ja ustawiam je na zero dla ledwo zywy. I cholera nie widze zmiany z ciezko na ledwo.
Gdzies mu toz zglosze. bo dodawac wszedzie dwa razy moveGauge jest bez sensu.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 24 kwie 2017 15:29
autor: Kobu
rozwiazalem to tak:
setGauge("bar5", 0,7); setBorderBottom(0); setBorderBottom(25);

/to bylo w obszarze tego wyodrebnionego dolu/

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 24 kwie 2017 15:55
autor: Adremen
Pertin pisze:Czy istnieje sposób by 'pchnąć' zmianę w bazie na serwer? Czy po zaciągnięciu jej raz mogę zmieniać tylko jej lokalną kopię?
Tylko na lokalnej kopii. Jeśli chcesz, aby znalazły się jakieś konkretne zmiany, możesz je nadesłać.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 25 kwie 2017 01:07
autor: Werbat
Tercoral pisze:Request:
Srequest. Requesty się robi tutaj ;-)

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 25 kwie 2017 18:34
autor: Boskin
A mi na tych nowych skryptach nie dziala komenda /paski - totalnie nic nie podpowiada, ani nie wskazuje.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 26 kwie 2017 02:31
autor: Adremen
Boskin pisze:A mi na tych nowych skryptach nie dziala komenda /paski - totalnie nic nie podpowiada, ani nie wskazuje.
Tego już nie ma, od pewnego czasu paski można konfigurować w pliku konfiguracyjnym imienia:

Kod: Zaznacz cały

-- 
-- Konfiguracja tego co i jak ma byc na srodkowym dolnym pasku
--
-- 'footer_mode' to styl belki.
-- Dozwolone wartosci:
-- mode0 - wylaczony
-- mode1 - pasek z suwakami (bardziej graficznie)
-- mode2 - pasek z wartosciami tekstowymi (bardziej minimalistyczny niz 1)
scripts.ui.cfg["footer_mode"] = "mode2"

-- footer_items to elementy, jakie maja tam byc. Kolejnosc taka jak jest
-- tutaj jest kolejnoscia, jaka bedzie na belce.
scripts.ui.cfg["footer_items"] = {
"zmeczenie",
"mana",
"pragnienie",
"upicie",
--"przeciazenie",
--"kac",
--"kondycja",
--"postepy",
--"panika",
--"glod",
--"forma",
--"przeciazenie",
}
`/paski` zniknie z helpa od przyszłej wersji.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 04 maja 2017 10:33
autor: Tercoral
Mudlet 3.1.0

http://www.mudlet.org/


edit: Moze ktos wrzucic screena z keyem na kierunki, bo zapomnialem juz jak to sie robi, a kilka osob bym namowil na mudleta.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 04 maja 2017 15:55
autor: Tuargan
Tercoral pisze: edit: Moze ktos wrzucic screena z keyem na kierunki, bo zapomnialem juz jak to sie robi, a kilka osob bym namowil na mudleta.
kier.jpg
kier.jpg (32.86 KiB) Przejrzano 5575 razy

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 07 maja 2017 14:07
autor: Enefghar
Pytan ciag dalszy :

Jest tutaj jakies logowanie? Jak je wlaczyc, albo gdzie znalezc logi jak juz dziala?
Jaka jest szansa zmiany "kolorowania" imion, tak zebym mogl pokolorowac tlo + czcionke? Moze jakos latwo moglbym to sobie zmienic w tych skryptach, albo moze moglbys to dodac Adremenie do nastepnej wersji?

Pozdrawiam,
E.

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

: 07 maja 2017 14:48
autor: Tercoral
Rozkminil ktos bindowany atak?

Wrogow koloruje, dodany do wrogow jest. Ale skrypt nie dziala. Znaczy wykonuje go bez bledu, ale jednak nie atakuje.