Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Crer
Posty: 204
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer »

Tak, wielkie dzieki Adremen!
Awatar użytkownika
Munin
Posty: 4
Rejestracja: 01 lip 2019 15:35

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Munin »

Adremenie naprawdę wielkie podziękowania za ciężką pracę!
Awatar użytkownika
Ardberg
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2019 06:59

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ardberg »

Dzięki dzordzyk

Ps. To tak w ramach podziękowania można na piwo przelać paypalem :) e-mail jest w helpie skryptu 😉
W tej chwili uwaga Mrocznych Poteg skupia sie wylacznie na tobie. Nie zawiedz...
Awatar użytkownika
Munin
Posty: 4
Rejestracja: 01 lip 2019 15:35

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Munin »

Adremenie czy planujesz moze jakas aktualizacje podrecznika/pomocy do skryptow? Troche funkcjonalnosci przybylo przez ostatnie miesiace/lata i w sumie chyba nie ma jednego miejsca, gdzie wszystko zostalo zebrane w jednym duzym calosciowym ujeciu.
Anatolij
Posty: 37
Rejestracja: 08 lut 2019 16:37

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Anatolij »

Podpowiedzcie mi proszę, jak mogę zapakować dany woreczek ziołami, które mają w skryptach dwuczłonową nazwę, w stylu rdest_ptasi albo mak_polny?

Dla przykładu niech to będzie mak_polny.

Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny

I nic :(
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Munin pisze: 04 lip 2019 15:47 Adremenie czy planujesz moze jakas aktualizacje podrecznika/pomocy do skryptow? Troche funkcjonalnosci przybylo przez ostatnie miesiace/lata i w sumie chyba nie ma jednego miejsca, gdzie wszystko zostalo zebrane w jednym duzym calosciowym ujeciu.
Tak, bede aktualizowal zarowno github jak i www.
Anatolij pisze: 28 lip 2019 20:13 Podpowiedzcie mi proszę, jak mogę zapakować dany woreczek ziołami, które mają w skryptach dwuczłonową nazwę, w stylu rdest_ptasi albo mak_polny?

Dla przykładu niech to będzie mak_polny.

Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny

I nic :(
Czy zbudowales najpierw baze ziol?
Pavlov
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2017 21:12

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Pavlov »

Hej,

Na wstępie wielkie ukłony dla Adremena za wspaniałą robotę jaką dla wszystkich robi.

Czy wy też macie problem z /postepy2 od ostatniej aktualki ?
u mnie wygląda to tak że kończy się na linijce danego dnia i jest tabelka jakby urwana .
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Pavlov pisze: 13 sie 2019 15:57 Hej,

Na wstępie wielkie ukłony dla Adremena za wspaniałą robotę jaką dla wszystkich robi.

Czy wy też macie problem z /postepy2 od ostatniej aktualki ?
u mnie wygląda to tak że kończy się na linijce danego dnia i jest tabelka jakby urwana .
Jest problem z postepami i tym, ze czasami sie nie resetowaly po ponownym zalogowaniu. Poprawione w kolejnej aktualizacji.
Do tego czasu: proponuje usunac plik 'Database_improvee.db', uruchomic mudleta i dodac manualnie liczbe postepow. Do czasu aktualizacji z kolei sugeruje na wszelki wypadek sprawdzac czy postepy sa zresetowane i jesli nie to dac /postepy_reset.
Astor
Posty: 37
Rejestracja: 05 sty 2015 22:57

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Astor »

Witam. Skrypty Andremena. Chciałbym dodać/zmienić atrybut 'lokacja' w bazie danych postaci. Czy jest taka możliwość?
Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 181
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan »

Astor pisze: 20 sie 2019 12:39 Witam. Skrypty Andremena. Chciałbym dodać/zmienić atrybut 'lokacja' w bazie danych postaci. Czy jest taka możliwość?
W sensie? Id przypisanej do npca lokacji? Czy coś innego? Dedykowanego narzędzia chyba do tego nie ma (mi coś nie chce zaskoczyć sklecony naprędce alias).

Jakaś tam drobna poprawka da pojedynczych npcy to można użyć defaultowego `echo do faketriggerow.
Ustawić mappera na pożądanej lokacji i wrzucić obie linie.
`echo Rozmowny jasnowlosy mezczyzna przedstawia sie jako:
`echo Stefan z Miedzyrzecza.

Wiadomo podstawić własciwy short i titla, id lokacji się zaktualizuje z mappera.
Mowisz do posiwialego wiekowego kruka w Khazalidzie: Co poradzisz jak nic nie uradzisz.
Posiwialy wiekowy kruk kracze w Khazalidzie: Niiic.
ODPOWIEDZ