Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ethian »

Adremen pisze:
Ethian pisze: Dziękuje Adremem za świetną robote!

Mam pytanie trochę z innej beczki. Zauwazyłem, że cały katalog "Ethian" waży prawie 5GB. Można coś z niego usunąć aby pilnować miejsca na dysku?
Mudlet ma to do siebie, ze jak sie go wylacza, to robi zrzut mapy do katalogu 'map/' (w katalogu profilu) oraz zrzut skryptow do katalogu 'current'. Pliki mapy waza naiwiecej. Co sugeruje robic, to co jakis czas (ja np co miesiac-dwa), wejsc w katalog 'map/' i usunac 90% najstarszych plikow. To powinno znacznie zmniejszyc obszar katalogu.
Czy można zrobić podobnie z katalogiem "current"?
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Kod: Zaznacz cały

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `east`

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `XXX na wschod`
Da sie to czasowo wylaczyc?
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Tercoral pisze:

Kod: Zaznacz cały

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `east`

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 14759, spe: `XXX na wschod`
Da sie to czasowo wylaczyc?
W najblizszych dniach bedzie aktualizacja, ktora bedzie logowala to do pliku zamiast na ekran.
Tercoral pisze:

Kod: Zaznacz cały

Modul objects zostaje wlaczony.
Modul gmcp_msgs zostaje wlaczony.
Jeszcze tylko to mnie niepokoi to ma sie wlaczac za kazdym zalogowaniem?
Tak, ma sie to wlaczac za kazdym razem.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

Ethian pisze:
Adremen pisze:
Ethian pisze: Dziękuje Adremem za świetną robote!

Mam pytanie trochę z innej beczki. Zauwazyłem, że cały katalog "Ethian" waży prawie 5GB. Można coś z niego usunąć aby pilnować miejsca na dysku?
Mudlet ma to do siebie, ze jak sie go wylacza, to robi zrzut mapy do katalogu 'map/' (w katalogu profilu) oraz zrzut skryptow do katalogu 'current'. Pliki mapy waza naiwiecej. Co sugeruje robic, to co jakis czas (ja np co miesiac-dwa), wejsc w katalog 'map/' i usunac 90% najstarszych plikow. To powinno znacznie zmniejszyc obszar katalogu.
Czy można zrobić podobnie z katalogiem "current"?
Ja bym powiedział, że trzeba ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Jorhn »

A ja tak z innej beczki.
Chcę okno chatu umieścić nad oknem głównym. Niestety nie mam pomysłu, jak to ograniczyć tylko do jego szerokości.
w chwili obecnej wygląda to tak: https://drive.google.com/file/d/1pE80wm ... sp=sharing.
Ostatecznie by mogło być jednak jeśli ktoś ma pomysł ... :)
Ceterum censeo OK delendam esse.
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Wrzuc go nad okno kondycji wtedy bedzie na jego szerokosc jedyne co mozesz zrobic.


---

Ja z innej beczki


Mamy w imie.txt wybor ataku z emota zamiast zwyklego zabij.

A jak podpiac pod to emot okrzyku bojowego ktory bysmy chcieli by byl wykonywany wraz z tym atakiem?
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Jorhn »

Wrzuc go nad okno kondycji wtedy bedzie na jego szerokosc jedyne co mozesz zrobic.
Problem w tym, że ja nie chce go mieć w prawej "kolumnie" tylko w lewej.
Ceterum censeo OK delendam esse.
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Pozostaje ci wiec odpiac calkowicie okno i luzem go ustawic na wierzchu mudleta.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

Orrgar pisze:A jak podpiac pod to emot okrzyku bojowego ktory bysmy chcieli by byl wykonywany wraz z tym atakiem?
Jak zwykle: przepisać sobie funkcję ataku (kilka stron temu pokazywałem tu komuś, jak to zrobić, chyba nawet z obrazkami) albo zgłosić ticket, żeby taka funkcjonalność została dodana globalnie.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Prav
Posty: 75
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Prav »

Jorhn pisze:
Wrzuc go nad okno kondycji wtedy bedzie na jego szerokosc jedyne co mozesz zrobic.
Problem w tym, że ja nie chce go mieć w prawej "kolumnie" tylko w lewej.
Można mieć po lewej stronie, nad oknem głównym.
Ze stanu w jakim masz screena złap i upuść np, okno "states_window" po prawej stronie okna "talk".
Niestety wówczas wysokość "states_window"=wysokości "talk_window", ale może dostosujesz wysokość do odpowiedniej.
ODPOWIEDZ