Czesto jest tak, ze gdy uruchamiasz poczatkowo skrypty, pasek kondycji będzie zminimalizowany. Poszukaj czy gdziekolwiek masz wąski pasek z napisem "states_window". Jesli tak, mozesz zlapac za krawedz i go powiekszyc.Crer pisze:Z gory przepraszam, ale nie mam tyle czasu by przekopac wszystkie posty w tym temacie. Licze na Wasza przychylnosc i odpowiedzi na ponizsze pytania:
1. Nie dziala mi okno /kondycje. Zrobilem wszystko zgodnie z instrukcja. Gdzie moze byc "pies pogrzebany"?
(...)
Mudlet 3.* zaoferowal sporo nowych mozliwosci, niestety wciaz nie wszystkie znalazly sie na stronie arkadia.kamerdyner.net. Bede strone uzupelnial pewnie w najblizszym czasie.
Proces powstawania tych skryptow byl w pelni opisywany na forum. Jesli przejrzysz stary temat i jego poczatkowe strony to zobaczysz, ze pewne rzeczy wspolnie wyeliminowalismy wlasnie z powodow takich, ze jasno lamaly zasady.Szmups pisze:(...)
A to za jak bardzo potrzebne/uzyteczne uwazam te skrypty, najlepiej chyba opisuje to, ze chce tylko dwa male elementy zmodyfikowac, bo gry bez tych skryptow sobie nie wyobrazam - klient arkowy odpada, a samodzielne oskryptowanie czegokolwiek sensownego w takim zakresie jak tu to ogrom(i jeszcze troche) pracy.
Moją intencją nigdy nie było stworzenie automatu. Nawet gdyby to dość głupim byłoby wtedy dzielenie sie tym na forum publicznym.
W najbliższych dniach się przeprowadzam, ale już rozpocząłem pracę nad wersją 3.6. W pierwszej kolejności poprawiane są błędy, które są zgłaszane na Githubie projektu: https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty/issues
W dalszej kolejności dodane zostaną nowe funkcjonalności, w tym opcjonalne wydzielenie okna do rozmów, o które prosiło kilka osób.
Osoby chcące aktywnie uczestniczyć w rozwoju skryptów i polepszaniu ich proszę o robienie tego na Githubie. Robiąc to w tamtym miejscu, zapisana została cała historia to co już zostało zrobione i naprawione.