Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Strideo »

Astor pisze: 20 sie 2019 12:39 Witam. Skrypty Andremena. Chciałbym dodać/zmienić atrybut 'lokacja' w bazie danych postaci. Czy jest taka możliwość?
To jest zwykła baza danych. Plik "Database_people.db" można otworzyć jakimkolwiek edytorem baz danych SQLite (IMHO najłatwiejsza i najszybsza opcja).

Nie wiem czy są jakieś komendy w samym skrypcie, do operacji na bazie oprócz zmiany przypisania do gildii, dostępne od ręki dla użytkownika. Z poziomu Mudleta, są dostępne komendy Lua.
Można też zerknąć w kodzie skryptu jak wygląda funkcja odpowiadająca za zapis postaci w bazie i uruchomić "z ręki" z odpowiednimi wartościami.

ID lokacji, można pobrać będąc na lokacji lub z mappera.
Strideo
Awatar użytkownika
Kerian
Posty: 271
Rejestracja: 10 lip 2019 20:03

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kerian »

Czekamy na aktualizacje.
W oczekiwaniu na TE święta. :)
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Skrypty 3.13

Aktualizacja do wersji 3.13. Zawiera dosc istotna poprawke do licznika postepow, ktory czasami nie resetowal sie po zakonczeniu/zalogowaniu.
Zawiera rowniez calkowicie przerobiony system pojemnikow, ktory umozliwia teraz konfiguracje wielu pojemnikow, przymiotnikow, komend przed i po wkladaniu/wyciaganiu rzeczy itp. Opis znajduje sie tutaj

Cala lista zmian jest tutaj

AKTUALIZACJA

zaktualizowany plik imie.txt w paczce zip oraz tutaj. Czesc z pojemnikami sie zmienila i wymaga nowych ustawien.

Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'.
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.13

W razie jakichkolwiek problemow zapraszam na discorda na kanal #mudlet. Jest nas tam sporo i wielu z nas moze pomoc w razie jakichkolwiek problemow. Mozna tez pisac w tym temacie.
Awatar użytkownika
Ered
Posty: 14
Rejestracja: 05 mar 2019 23:55

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ered »

Dzięki Adremen fajne zmiany!
Yenrond
Posty: 27
Rejestracja: 15 paź 2019 13:47

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Yenrond »

Adremen pisze: 03 wrz 2019 09:39 Skrypty 3.13

Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.13
Andremenie, kiedy można się spodziewać aktualizacji pod "cechy"?

Jest też bug w aliasie do naprawy u kowala:

Kod: Zaznacz cały

<AliasGroup isActive="yes" isFolder="yes">
<name>kowal</name>

<Alias isActive="yes" isFolder="no">
<name>napraw</name>
<script>expandAlias("wem")sendAll("naostrz wszystkie bronie;napraw wszystkie zbroje")scripts.inv.kowal_timet_set = false</script>
</Alias>

<Alias isActive="yes" isFolder="no">
<name>napraw_ubrania</name>
<script>expandAlias("wem")sendAll("zdejmij wszystkie zbroje;napraw wszystkie ubrania;zaloz wszystkie ubrania;zaloz wszystkie zbroje")expandAlias("wlm")</script>
<regex>^/napraw_ubrania$</regex>
</Alias>

</AliasGroup>
sendAll z rozpędu ma wszystkie komendy sklejone, nie w osobnych parametrach.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Yenrond pisze: 09 gru 2019 11:03
Adremen pisze: 03 wrz 2019 09:39 Skrypty 3.13

Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.13
Andremenie, kiedy można się spodziewać aktualizacji pod "cechy"?

Jest też bug w aliasie do naprawy u kowala:

Kod: Zaznacz cały

<AliasGroup isActive="yes" isFolder="yes">
<name>kowal</name>

<Alias isActive="yes" isFolder="no">
<name>napraw</name>
<script>expandAlias("wem")sendAll("naostrz wszystkie bronie;napraw wszystkie zbroje")scripts.inv.kowal_timet_set = false</script>
</Alias>

<Alias isActive="yes" isFolder="no">
<name>napraw_ubrania</name>
<script>expandAlias("wem")sendAll("zdejmij wszystkie zbroje;napraw wszystkie ubrania;zaloz wszystkie ubrania;zaloz wszystkie zbroje")expandAlias("wlm")</script>
<regex>^/napraw_ubrania$</regex>
</Alias>

</AliasGroup>
sendAll z rozpędu ma wszystkie komendy sklejone, nie w osobnych parametrach.
3.14 wypuszczę w przeciągu 1-2 dni maksymalnie.
Dzięki za zgłoszenie, poprawię.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Skrypty 3.14

Aktualizacja do wersji 3.14. Zawiera poprawke do licznika cech po zmianach w komendzie "cechy".
Zawiera rowniez przerobiony system broni i pojemnikow na nie, opis jest tutaj: bronie.html.
W dodatku, dodane do podswietlania zostaly nowe przedmioty magiczne.
UWAGA: po aktualizacji, /db i /ob przestana dzialac jesli uzywalo sie konfiguracji pojemnikow na bron. Trzeba dodac nowa konfiguracje. Nowa konfiguracje mozna znalezc w nowym pliku imie.txt:

Kod: Zaznacz cały

-- Konfiguracja pojemnikow na bron do /db[id], /ob[id] itp, pomoc w '/bronie'
--
scripts.inv.weapons.cases = {}
scripts.inv.weapons.cases_dopelniacz = {}

-- Konfiguracja zachowania /db oraz /ob i do "Bron" na dolnym pasku.
--
scripts.inv.weapons.main_weapons_action = {}

-- Konfiguracja jakie maja byc komendy dobywania/zakladania broni/zbroi.
--
scripts.inv.weapons.weapon_on_actions = {}

-- To samo co powyzej ale dla opuszczania/zdejmowania broni/zbroi.
--
scripts.inv.weapons.weapon_off_actions = {}
Cala lista zmian jest tutaj

AKTUALIZACJA

zaktualizowany plik imie.txt w paczce zip oraz tutaj. Czesc z bronmi/pochwami sie zmienila i wymaga nowych ustawien.

Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'.
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.14

W razie jakichkolwiek problemow zapraszam na discorda na kanal #mudlet. Jest nas tam sporo i wielu z nas moze pomoc w razie jakichkolwiek problemow. Mozna tez pisac w tym temacie.
Yenrond
Posty: 27
Rejestracja: 15 paź 2019 13:47

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Yenrond »

Adremen pisze: 18 gru 2019 00:14 Aktualizacja do wersji 3.14
Dzięki Adremen. Wrzuć proszę gdzieś na kamerdynera button do donejta.
Alraen
Posty: 11
Rejestracja: 25 maja 2018 11:28

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Alraen »

Ja to also jestem skryptowym debilem calkiem, albo po aktualizacji dziala tylko /db i /ob.
Z warunkiem na konkretny pojemnik (/db1, /db2, /db3) nie dziala.
Czy to jest celowe?
Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 28
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum »

Alraen pisze: 27 gru 2019 12:04 Ja to also jestem skryptowym debilem calkiem, albo po aktualizacji dziala tylko /db i /ob.
Nie działają nowe ustawienia dla /db_ID, pewnie będzie poprawione niebawem.
ODPOWIEDZ