Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Apolios
Posty: 81
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Apolios » 23 mar 2020 03:51

Athe pisze:
21 mar 2020 11:10
Hej, możecie mi coś podpowiedzieć? Jak zrobić taki "dynamiczny" guzik, który za każdym kliknięciem oglądałby kolejną rzecz? Tj. ob 1. kwiatek, ob 2. kwiatek, ob 3. kwiatek itd?
Możesz sprecyzować? Jeden przycisk odpowiadałby za jedną konkretną rzecz i będzie to np. zawsze kwiatek po każdym restarcie mudleta? Skąd chcesz pobrać informacje ile razy ma oglądać? Temat na skrypty niezwiązane ze skryptami Adremena to raczej "Hacki zyciowe do Mudleta".

Filarion
Posty: 25
Rejestracja: 02 lut 2019 17:45

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Filarion » 29 mar 2020 11:25

Od jakiegoś czasu (i to na kilku systemach/klientach) kiedy wrzucam swoją customową mapę przestaje działać mi '/zlok' po zalogowaniu. Muszę ręcznie wybrać z mappera region i ustawić ręcznie lokalizację. Da się to jakoś naprawić?

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 120
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan » 30 mar 2020 14:09

Filarion pisze:
29 mar 2020 11:25
Od jakiegoś czasu (i to na kilku systemach/klientach) kiedy wrzucam swoją customową mapę przestaje działać mi '/zlok' po zalogowaniu. Muszę ręcznie wybrać z mappera region i ustawić ręcznie lokalizację. Da się to jakoś naprawić?
Customową w sensie sam coś przestawiałeś na mapie żeby było ładniej/wygodniej? Może przesunąłeś lokacje startówki w jakiejś karczmie, że nie pokrywają się teraz z koordynatami gmcp Arkadii. Przy czym obszary Salignac i Quenelles ostatnio zostały zmienione na mudzie i trzeba sobie przesunąć samemu lokacje na mapie żeby się pokrywały z gmcp.
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Filarion
Posty: 25
Rejestracja: 02 lut 2019 17:45

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Filarion » 30 mar 2020 17:43

Kregan pisze:
30 mar 2020 14:09
Filarion pisze:
29 mar 2020 11:25
Od jakiegoś czasu (i to na kilku systemach/klientach) kiedy wrzucam swoją customową mapę przestaje działać mi '/zlok' po zalogowaniu. Muszę ręcznie wybrać z mappera region i ustawić ręcznie lokalizację. Da się to jakoś naprawić?
Customową w sensie sam coś przestawiałeś na mapie żeby było ładniej/wygodniej? Może przesunąłeś lokacje startówki w jakiejś karczmie, że nie pokrywają się teraz z koordynatami gmcp Arkadii. Przy czym obszary Salignac i Quenelles ostatnio zostały zmienione na mudzie i trzeba sobie przesunąć samemu lokacje na mapie żeby się pokrywały z gmcp.
No tak właśnie zrobiłem testy i wychodzi, że faktycznie - Salignac i Quenelles to są obszary z problemami. @Adremen planujesz może jakieś większe updaty dla mapy? (pomijając ww. to jeszcze wbudowane Karak Kadrin by się przydało).

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 120
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan » 30 mar 2020 18:18

Filarion pisze:
30 mar 2020 17:43
No tak właśnie zrobiłem testy i wychodzi, że faktycznie - Salignac i Quenelles to są obszary z problemami. @Adremen planujesz może jakieś większe updaty dla mapy? (pomijając ww. to jeszcze wbudowane Karak Kadrin by się przydało).
Lokacje z obszaru Quenelles trzeba generalnie przesunac troche na zachod, sa tam i inne zmiany, a z obszaru Salignac na poludnie. I troche poprawek tam naniesc. Jesli nie jestes zupelnie zielony w obsludze mapera to sam mozesz to zrobic i /zapisz_mape na koniec.
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 241
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen » 31 mar 2020 12:03

Skrypty 3.16

Kwarantanny sprzyjaja duzym updateom skryptow. Wrzucam dzisiaj 3.16 z dosc duzymi zmianami.

1. Nowy system ziol

Caly opis nowego systemu znajduje sie tutaj.

Nowa paczka oferuje nastepujace zmiany:
- Zbudowanie aktualnej bazy ziol ze wszystkich woreczkow oraz sprawdzenie stanow woreczkow.
- Przepakowanie ziol z jednego woreczka do drugiego.
- Wziecie ziol w konkretnej ilosci badz tez zazycie ziol w konkretnej ilosci w konkretny sposob.
- Podanie czlonkowi druzyny konkretnego ziola w konkretnej ilosci.
- Klikalne aliasy w podsumowaniach ziol i woreczkow.

Screenshoty jak wygladaja klikalne ziola znajdziecie w linku powyzej.

2. Wyroznienie ogluszania kogos z druzyny

W oknie kondycji zostanie wyrozniona osoba w druzynie, ktora zostala ogluszona. Wyglada to tak:

Obrazek

W kolejne wersji dodane zostanie rowniez wyroznienie ogluszonych wrogow. Mozna sobie skonfigurowac kolor i tlo:

Kod: Zaznacz cały

-- Opcja definiujaca kolory ogluszonych czlonkow druzyny. 'fg' to czcionka,
-- 'bg' to tlo.
--
ateam.options.team_mate_stun_bg_color = "goldenrod"
ateam.options.team_mate_stun_fg_color = "black"

-- Opcja definiujaca kolory ogluszonych wrogow. 'fg' to czcionka,
-- 'bg' to tlo.
--
ateam.options.enemy_stun_bg_color = "orchid"
ateam.options.enemy_stun_fg_color = "black"
3. Poprawione mniejsze rzeczy:

- Dodana opcjonalna komenda do wsparcia (plik imie.txt).
- Pobieralne listy magicznych przedmiotow, kluczy i bazy ziol.
- Poprawiona stabilnosc licznika postepow. Teraz korzysta z czasu systemowego, nie mudletowego tempTimera.
- Dodanie wyswietlania wiekszej ilosci przedmiotow niz 999
- Sporo innych mniejszych poprawek w triggerach, itp.

Cala lista zmian jest tutaj

AKTUALIZACJA

zaktualizowany plik imie.txt w paczce zip oraz tutaj. Nie ma w nim zmian koniecznych do dzialania na 3.16.

Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'.
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.16

W razie jakichkolwiek problemow zapraszam na discorda na kanal #mudlet. Jest nas tam sporo i wielu z nas moze pomoc w razie jakichkolwiek problemow. Mozna tez pisac w tym temacie.

Crer
Posty: 165
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer » 31 mar 2020 12:11

Adremenie,

Jak zawsze fantastyczna robota!

Bardzo DZIĘKUJĘ!!!

Thaer
Posty: 28
Rejestracja: 06 lis 2015 11:48

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Thaer » 04 kwie 2020 17:57

Cześć,
Czy do lokacji można przypisać więcej niż jednego "binda lokacyjnego?"
Chodzi mi o użycie:

Kod: Zaznacz cały

/lok_bind [bind_string]
Mam potrzebę do jednej lokacji przypisać np 3 bindy. 8-)

Pozdrawiam.

Alraen
Posty: 10
Rejestracja: 25 maja 2018 11:28

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Alraen » 04 maja 2020 00:37

Jestem komputerowym debilem i nie ogarniam. Ratunku!

Zachciało mi się formatować komputer. W skutek czego mam nowego Mudleta (4.8.0) oraz od nowa zainstalowane skrypty. Plik z imieniem sobie skopiowałam, wiec jest identyczny jak wcześniej.

1) nie działa zbieranie kamieni z ciał. Wcale. Jeśli zbieranie jest ustawione na "k" ctrl+3 nie wywołuje żadnej reakcji muda. Jeśli na "m+k" zbierają się tylko monety. Tak samo "extra".
2) przy odpalaniu mappera za każdym razem pojawia się "pomoc" oraz automatycznie wysyła się komenda "look". Czy ktoś może wie jak to wyłączyć?

Awatar użytkownika
Nahaan
Posty: 58
Rejestracja: 14 gru 2017 22:41
Lokalizacja: Brugge

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Nahaan » 04 maja 2020 02:51

ad. 2: bodajże Package Manager, usuń "generic mapper" i zrestartuj mudleta
".....mam gdzieś w wysłanych maila którego zacząłem od "Ceadmil". w sensie... służbowego..."

ODPOWIEDZ