Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Urgon » 29 maja 2018 22:26

/home/dmnkozikowski/.config/mudlet/profiles/urgon/ tak mi pokazuje, a to co mam to
/home/dmnkozikowski/mudlet-data/profiles/urgon/ i tam mam wszystkie pliki. Okno kondycji i wszystko inne działa tylko nie dolny pasek.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 30 maja 2018 01:05

O to spoko, pakuj do ~/mudlet-data, to alias jest.
A jak coś nie działa, to znaczy, że spieprzyłeś plik ;-)

Czy w momencie robienia /laduj pojawia się "Ok, profil załadowany"? Jeśli tak, to już połowa sukcesu!
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Urgon » 30 maja 2018 05:45

Chodzi o to że się nie pojawia. Plik nie może być spieprzony bo wrzucam całkiem nowy i nic to nie zmienia.

Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Urgon » 30 maja 2018 06:13

Działa. W komendzie ładuj urgon był błąd. Zmieniłem ma ładuj Urgon i zadziałało. Dzięki za cierpliwość.

Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 27
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum » 30 maja 2018 14:56

Hmm, błąd w komendzie, czy po prostu nazwałeś swój plik imie.txt z pierwszą, wielką literą?

Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Urgon » 30 maja 2018 18:12

Tak, ale wcześniej próbowałem i nie pomogło. Zainstalowałem mudlet 2.1 przez terminal, to utworzyło mi folder mudlet-data z plikami. Pozniej usunąłem tylko mudleta 2.1 i zainstalowałem w jego miejsce najnowszy. Następnie zmieniłem plik txt na Urgon.txt i śmiga.
Dzięki.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 31 maja 2018 10:19

Na przyszłość pamiętaj, że w normalnych systemach operacyjnych systemy plików są case sensitive i 'Urgon' to nie to samo co 'urgon'. Komenda /laduj próbuje znaleźć plik <to-co-wpiszesz>.txt, czyli wszystko zadziałało zgodnie z oczekiwaniami. To nie jest spierdolony Windows, żeby wielkość znaków nie miała znaczenia.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Crer
Posty: 158
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer » 03 cze 2018 12:02

Moi drodzy jak zrobic by wyskakiwal mi CZERWONY komnikat gdy wchodze na lokacje tego typu:

Na skraju burzy piaskowej.

Chce aby bylo:
UWAZAJ! WCHODZISZ W BURZE! - to na czerwono :)
Na skraju burzy piaskowej.

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral » 03 cze 2018 18:24

Drogi Crerze PRZECZYTAJ INSTRUKCJE!! Wlacz kreatywne myslenie, idz na silke, zjedz zdrowy posilek... Jakby nie pomoglo masz:


(Na skraju burzy piaskowej\.$) <- perl regex

code:
selectString(matches[1],1)
fg("red")
resetFormat()
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 03 cze 2018 19:14

Ekhm, ale to nie jest odpowiedź na jego pytanie.
On chciałby raczej DODATKOWY komunikat, czyli raczej cecho().

A tak na boku, to selectString() jest tu zbędne, lepiej selectCurrentLine()
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

ODPOWIEDZ