Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Aenya
Posty: 30
Rejestracja: 19 cze 2009 02:12

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Aenya » 28 maja 2018 18:40

Po próbie ładowanie pliku wejdź do error loga mudleta (jak klepniesz w Triggers, to pokaże ci menu i pod Buttons jest Errors) i sprawdź jaki error ci wywala. Możliwe, że w którejś linii pliku imie.text walnąłeś bubę typu niewłaściwe zamknięcie nawiasu. Error log ci wskaże, która linia jest felerna.

Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Urgon » 29 maja 2018 05:52

hej, w folderze error wyswietla mi tak: <cannot open /home/dmnkozikowski/.config/mudlet/profiles/urgon/urgon.txt: No such file or
directory>

instalacja unixa nie pomogla.

Awatar użytkownika
Strideo
Posty: 78
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Strideo » 29 maja 2018 08:03

Zobacz czy plik ma ustawione prawa dostępu.
Co prawda komunikat mógłby być inny typu 'brak dostępu ' czy coś ale warto sprawdzić.
Poza tym sprawdź czy na pewno ten plik jest w tej ścieżce dostępu.
--- Strideo ---

Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Urgon » 29 maja 2018 11:27

A jak to sprawdzic? Jak już pisałem jestem zielony.. poza tym myśleć i wszystkie pliki są w folderze Home/dmnkozikowski/MUD , może to dlatego?

Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 27
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum » 29 maja 2018 14:57

Twoje pliki mają się znajdować w:

Kod: Zaznacz cały

/home/dmnkozikowski/.config/mudlet/profiles/urgon/

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 29 maja 2018 16:01

A konkretnie to w tym, który wskaże jako wynik komenda:

Kod: Zaznacz cały

lua getMudletHomeDir()
Jest to napisane w pomocy, ale kto by to czytał, co nie?

To teraz ja: szukam sposobu na zmianę koloru tła konkretnego okna, całego. Macie pomysł, czy to w ogóle możliwe?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral » 29 maja 2018 16:10

Kod: Zaznacz cały

setBackgroundColor("NazwaOkna", 255, 204, 0, 200)
Takie cos?
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 29 maja 2018 16:18

Tak, dzięki! Widziałem tylko setBGColor, która działa wyłącznie z selectem, to mi umknęło.

Wprawdzie "Transparency only works on labels, not miniConsoles for efficiency reasons.", czyli maina/mapy nie pokoloruję, ale states_window zupełnie mi wystarczy.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Urgon » 29 maja 2018 17:47

Ozum pisze:Twoje pliki mają się znajdować w:

Kod: Zaznacz cały

/home/dmnkozikowski/.config/mudlet/profiles/urgon/
Nie mam takiego folderu. Wcześniej właśnie tam były, ale po reinstalacji systemu nie ma..

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 29 maja 2018 21:19

Katalogu, nie folderu, to raz. Dwa, musisz mieć - pamiętaj, że to będzie katalog ukryty, którego pewnie w standardzie Twój manager plików nie pokazuje. Trzy, co pokazuje

Kod: Zaznacz cały

lua getMudletHomeDir()
?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

ODPOWIEDZ